Łamacz czarów | Akt 3 - zadania główne - Iorweth | Wiedźmin 2 Zabójcy Królów poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019
Łamacz czarów
Zleceniodawca: Automatycznie po wyborze uratowania Filippy w zadaniu W imię wyższych racji!
Krok 1: Zaprowadź Filippę Eilhart do jej kwatery
Nie rozkujesz Filippy, dlatego musisz ją prowadzić własnoręcznie. Po zejściu do kanałów przybędzie Iorweth, który rozprawi się ze strażnikami.
Krok 2: Pokonaj potwory na drodze do wyjścia
Elf przejmie Filippę, podczas gry Twoim zadaniem będzie oczyszczenie kanałów z potworów. Kierując się w stronę wyjścia z kanałów do domu Filippy (M33, 6) dwukrotnie staniesz przeciwko zgnilcom oraz pożeraczom zwłok (M33, !).
Dodatkowa nagroda: 500 XP
Krok 3: Złam zabezpieczenie skrzyni ze sztyletem
Z kanałów wejdziesz bezpośrednio do domu Filippy, gdzie przywitają Cię gargulce - pamiętaj o tym, iż wybuchają kiedy się je zabije. Udaj się za elfem na wyższe piętro, znajdziesz tam skrzynię - niestety zabezpieczoną. By ją otworzyć, musisz zapalić świece w odpowiedniej kolejności.
Zejdź do kwater, na stoliku znajdziesz notatki Filippy Eilhart. Znajdziesz na nich zapisane trzy kombinacje kolejności zapalania świec. Tylko jedna jest prawidło - środkowa. Powróć na górę i zacznij rozpalać świece w podanej kolejności. Nadejdzie czas rzucenia zaklęcia, niestety nie wszystko pójdzie zgodnie z planem.
Dodatkowa nagroda: 500 XP
Krok 4: Pokonaj strażnika skrzyni
Staniesz przeciwko żywiołakowi - nie stanowi on wielkiego wyzwania, jednak musisz uważać na jego ataki szarżą. Potwór jest również bardzo podatny na wszelkie bomby oraz znaki - jeśli posiadasz je dobrze rozwinięte, warto je wykorzystać. Musisz również uważać na ogniste kule spadające z nieba - na ziemi są widoczne miejsca, w które spadną, nie powinieneś mieć więc problemów z unikaniem ich. Gdy potwór padnie przeniesiesz się z powrotem do kwatery, wyciągnij ze skrzyni sztylet Filippy Eilhart. Możesz się udać na zebranie Loży.
Zostaje odblokowane zadanie Zjazd czarodziejów. Opis zadania znajdziesz w rozdziale [ akt 3 - zadania główne - wspólne ].
Uwaga! Masz ostatnią okazję, by wykonać zadania poboczne. Jeśli przystąpisz do zadania Zjazd czarodziejów, wszystkie niewykonane zadania poboczne zakończą się porażką. |