Nie ma mocnych- Flotsam | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019
Nie ma mocnych: Flotsam
Zleceniodawca: Chudy Janos (M7, 3)
Krok 1: Pokonaj w siłowaniu się na rękę Chudego Janosa
Wewnątrz karczmy, przy jednym ze stolików, znajdziesz kilku mężczyzn lubujących się w siłowaniu się na rękę. Do zadania możesz przystąpić bezpośrednio zwracając się do Chudego Janosa, bądź również po uprzedniej rozmowie z Zoltanem - po zabiciu kejrana krasnolud będzie przebywał w karczmie, możesz się z nim siłować, a kiedy wygrasz zostaniesz zachęcony do spróbowania się z innymi.
Samo siłowanie się na rękę jest banalnie proste, musisz utrzymać kursor na żółtym polu starając się, aby ten nie sięgnął lewej strony (patrz obrazek poniżej). Im bliżej zaś prawej strony (czyli Twojej przewagi) tym żółte pole staje się mniejsze. Pole jest również mniejsze jeśli siłujesz się z lepszym przeciwnikiem. Gdy pokonasz Chudego Janosa, będziesz mógł wyzwać na pojedynek Żylastego Jóźwę.
Stawka w tej walce: 5 - 15 orenów.
Krok 2: Pokonaj w siłowaniu się na rękę Żylastego Jóźwę
Możesz się z nim siłować dopiero po wcześniejszym pokonaniu Chudego Janosa. Jeśli tamten pojedynek nie sprawił Ci kłopotów, ten również powinien pójść gładko. Po pokonaniu tego przeciwnika będziesz mógł siłować się z Grubym Maćkiem.
Stawka w tej walce: 10 - 25 orenów.
Krok 3: Pokonaj w siłowaniu się na rękę Grubego Maćka
Mężczyzna zgodzi się z Tobą siłować po wcześniejszym pokonaniu Żylastego Jóźwy. Jeśli go pokonasz, nikt inny w karczmie nie będzie mógł się z Tobą równać, aczkolwiek istnieje jedna osoba, która podobno posiada niesamowicie silną rękę - Bartosz Szkuta, którego musisz poszukać w Bindudze.
Stawka w tej walce: 15 - 30 orenów.
Krok 4: Odszukaj i wyzwij na pojedynek Bartosza Szkutę
Do pojedynku będziesz mógł przystąpić tylko po wcześniejszym pokonaniu wszystkich w karczmie. Bartosz Szkuta znajduje się w Bindudze (M7, 10), czyli tuż za murami miasta. Mężczyzna powinien przechadzać się nieopodal brzegu bądź przesiadywać w swojej chacie. Bartosz powinien bezproblemowo przyjąć wyzwanie - podążaj za nim. Tym razem pojedynek może być odrobinę trudniejszy niż poprzednie, żółte pole jest znacznie mniejsze, a sam kursor jest trudniejszy do utrzymania. Gdy wygrasz, dowiesz się o kolejnej osobie, z którą mógłbyś się zmierzyć - Adamie Pangrattcie, który to jednak nie przebywa we Flotsam - spotkasz go w drugim akcie.
Stawka w tej walce: 50 - 100 orenów.
Nagroda: 20 XP