Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jeden na jednego- Vergen | Akt 2 - Iorweth - zadania poboczne w Wiedźmin 2 poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019

Jeden na jednego: Vergen

Zleceniodawca: Sheridan (M15, 1)

Krok 1: Pokonaj w walce na pięści Młodego Zasa

Przechadzając się po karczmie nie sposób przegapić niewielki tłum dopingujący dwóch pięściarzy - Jeden na jednego- Vergen | Akt 2 - Iorweth - zadania poboczne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Przechadzając się po karczmie nie sposób przegapić niewielki tłum dopingujący dwóch pięściarzy. Jeśli postanowisz porozmawiać z kimkolwiek, odezwie się do Ciebie Sheridan. Podobnie jak we Flotsam, będziesz mógł przystąpić do małego turnieju. Pokonując kolejnych przeciwników stawisz czoła lepszym. Na początek musisz sprostać Młodemu Zasowi. Walka na pięści to po prostu Quick Time Event (QTE) - musisz wciskać odpowiednie klawisze, które będą wyświetlały się na ekranie.

Stawka w tej walce: 5 - 20 orenów.

Krok 2: Pokonaj w walce na pięści Stela Placeholderna

Kolejnym przeciwnikiem będzie Stel Placeholder - Jeden na jednego- Vergen | Akt 2 - Iorweth - zadania poboczne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Kolejnym przeciwnikiem będzie Stel Placeholder. Na tym etapie również nie powinieneś mieć żadnych problemów z pokonaniem przeciwnika.

Stawka w tej walce: 25 - 50 orenów.

Krok 3: Pokonaj w walce na pięści Maćka z Boruchów

Ostatnim zawodnikiem jest Maćko z Boruchowa. Jeśli tylko nie popełnisz błędu, nie powinieneś oberwać tym samym przegrywając.

Stawka w tej walce: 40 - 60 orenów.

Po wygraniu trzeciej walki przybędzie rycerz Silgrat. Wyzwie Cię on na pojedynek, Twoja decyzja ma konsekwencje w przyszłości:

  • Jeśli przegrasz - rycerz odejdzie w pełni zadowolony. Brak konsekwencji w przyszłości.
  • Jeśli wygrasz bądź nie zechcesz walczyć, w konsekwencji spotkasz rycerza w trzecim akcie, w zadaniu Rachunki do wyrównania.