Preludium do wojny- Aedirn | Akt 2 - Iorweth - zadania główne w Wiedźmin 2 poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019
Preludium do wojny: Aedirn
Uwaga! Ścieżką Iorwetha podążysz, jeśli w akcie 1 wybrałeś zadanie Na rozstajach: Scoia'tael. |
Krok 1: Udaj się na spotkanie z Henseltem.
Drugi akt rozpoczniesz pod postacią Stennisa, wraz z Saskią oraz Olcanem udaj się w stronę namiotu, gdzie spotkasz się z Henseltem (M13, 1).
Krok 2: Dołącz do rozmów
Po dotarciu na miejsce rozpoczną się rozmowy z królem Henseltem. Niezależnie od tego jak poprowadzisz rozmowę, Saskia ostatecznie przyczyni się do wypowiedzenia wojny.
Krok 3: Walcz z Keadweńczykami
Rozpocznie się walka - jako, że nie sterujesz Geraltem, nie możesz używać znaków ani nawet uników. Walka jednak nie powinna sprawić Ci trudności, gdyż będziesz wsparty spora liczbą żołnierzy. Skup się na wrogim kapłanie - Detmoldzie. Lubi się on teleportować, więc będziesz w stanie zadać mu niewiele ciosów w jednym miejscu. Uważaj również na jego czary.
Dodatkowa nagroda: 200 XP
Krok 4: Chroń Saskię przed upiorami
Akcja skupi się na przybyciu Geralta. Po krótkiej rozmowie z krasnoludami zgaśnie słońce, po czym udacie się na miejsce spotkania królów. Zaczną pojawiać się upiory aedirńskich żołnierzy, Twoim zadaniem jest niedopuszczenie do śmierci smokobójczyni. Jednak bardziej od upiorów musisz uważać na Draugiry - ogromne masywne potwory. Unieruchamiaj je znakiem Yrden i staraj się nie staczać zbyt długo walki w zwarciu - często odskakuj.
Krok 5: Podążaj za sową
Po zaciętej walce pojawia się Filippa Eilhart, czarodziejka chroniąca Saskie, pod postacią sowy przewodniczki. Idź tuż obok sowy, staraj się nie wychodzić poza ochronny krąg, który stworzyła. Jeśli tylko jakiś upiór żołnierza wejdzie w jego zasięg, zostanie porażony - na niższych poziomach nie masz praktycznie w ogóle czego się obawiać, na wyższych może się zdarzyć, iż będziesz musiał dobić te, które się przedarły. Jednak podczas wędrówki trzykrotnie sowa zostanie przyblokowana przez upiory, pojawi się również Draugir. Musisz wyeliminować upiory podtrzymujące magią sowę w powietrzu. Upiory lubią pojawiać się i znikać, dobrą taktyką jest używanie szybkiego ciosu z doskokiem, przeskakując co chwila między nowymi upiorami, tym samym nie dając się uderzyć Draguirowi. Po dotarciu do Vergen (M14, 1), bramy miasta zostaną zamknięte dopóki nie skończy się narada wojenna.
Uwaga! Jeśli pozbędziesz się wpierw Upiorów, Draugir również zniknie. |
Zostaje odblokowane zadanie Narada wojenna.
Zostaje odblokowane zadanie Nie ma mocnych: Vergen.