Wiedźmin 2: Zabójcy królów (kroki 1 - 6)
Aktualizacja:
Zabójcy królów
Zleceniodawca: Automatycznie po zakończeniu zadania Twarde lądowanie.
Krok 1: Poszukaj śladów królobójcy we Flotsam
Po ucieczce przed oddziałami Iorwetha dostrzeżesz w jego towarzystwie zabójcę królów. Musisz rozejrzeć się po mieście i odszukać więcej wskazówek dotyczących mordercy.
Aby kontynuować musisz wykonać następujące zadania: Niemoralna propozycja, Kejran oraz Kejran: Kwestia ceny (zadania Balista oraz Kejran: cieniokost są opcjonalne)
Krok 2: Udaj się na barkę więzienną. Podążaj za Triss

Po ukończeniu powyższych zadań, nieopodal bramy do rezydencji Loredo, spotkasz Triss. Przekażesz jej, że na więziennej barce znajduje się Scioa'tael - Triss doda, iż jest to prawa ręka Iorwetha - Ciaran. Udaj się za swoją towarzyszką na barkę (M7, 28), tuż przed wejściem napotkasz dwóch strażników.
Uwaga! Jeśli w zadaniu Niemoralna propozycja przystałeś na propozycję złożoną przez Loredo, strażnicy przepuszczą Cię bez żadnych problemów. |
W przeciwnym wypadku musisz użyć zastraszania. Wejdź pod pokład i udaj się na sam koniec. Znajdziesz tam konającego Ciarana.
Krok 3: Uspokój rannego Znakiem Axii

W celu uspokojenia elfa musisz wraz z Triss użyć znaku Aard - ogranicza się to tylko do szybkiego wciskania lewego przycisku myszy. Jeśli nie podołasz, będziesz musiał ponowić próbę. Dowiesz się, że królobójca - Letho, wykorzystał Scoia'tael od początku i zamierza zabić Iorwetha. Aby poznać dokładniejsze plany wiewiórek musisz użyć jednej z opcji: zastraszanie, wymuszanie znakiem Axii bądź perswazja. Po rozmowie z Ciaranem powróci Ci pamięć. Chwilę później dowiesz się od Triss, iż jest pewien kwiat - Róża pamięci, który wspomoże proces przywracania wspomnień. Musisz ponadto zadecydować czy chcesz wybrać się razem z Triss czy też nie (szczegółowy opis w konkretnym zadaniu).
Zostaje odblokowane zadanie: Powracające wspomnienia.
Aby kontynuować musisz wykonać zadanie Róża pamięci.
Krok 4: Porozmawiaj z Zoltanem o Scoia'tael

Zolatana znajdziesz w karczmie (M7, 3) siedzącego przy stole wraz z pozostałymi przyjaciółmi. Powiedz, że musisz spotkać się z Iorwethem - z rozmowy z Loredo możesz sobie przypomnieć, że krasnolud ma swoje kontakty z wiewiórkami. Twój przyjaciel zgodzi się zaprowadzić cię na miejsce spotkań.
Krok 5: Idź na miejsce spotkania z Iorwethem. Podążaj za Zoltanem

Opuść karczmę i podążaj za Zoltanem do lasu, po niedługiej wędrówce dotrzesz na miejsce spotkania z wiewiórkami (M8, 19). Geralt wyczuje ich obecność i nakaże Zoltanowi wykrzyczeć hasło - po chwili pojawią się ludzie Iorwetha. Dostaniesz zgodę na spotkanie, lecz w jeszcze innym miejscu - ponownie musisz biec za Zoltanem do miejsca spotkania z Iorwethem (M8, 20).
Krok 6: Zabij krabopająka

Po dotarciu na miejsce zostaniesz wprowadzony w częściową pułapkę - musisz zabić krabopająka. Walka nie powinna sprawić Ci kłopotów zważywszy na fakt obecnego przy Tobie Zoltana. Twój kompan skutecznie będzie ściągał potwora na siebie. Jednak nie zapominaj o wykorzystywaniu znaku Yrden, żeby dodatkowo ułatwić sobie zadanie. Uważaj również na truciznę, którą pluje stwór.
Uwaga! Krabopająk, a dokładnie jego oczy, jest związany z zadaniem Serce Melitele. |

Po pozbyciu się potwora pojawi się Iorweth wraz z wieloma łucznikami, którzy będą celowali prosto w Ciebie. Staraj się nie wytrącić elfa z równowagi, gdyż skończy się to dla ciebie tragicznie. Powiedz mu czego dowiedziałeś się od Ciarana - iż Letho planuje go zabić. Niezbyt dowierzający elf jednak zgodzi się sprawdzić czy mówisz prawdę.
Uwaga! Jeśli poprowadzisz rozmowę zbyt ostro zostaniesz zastrzelony. |
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
- Wiedźmin 2: Akt 1 - zadania główne
- Wiedźmin 2: Twarde lądowanie
- Wiedźmin 2: Z woli boskiej i katowskiej
- Wiedźmin 2: Niemoralna propozycja
- Wiedźmin 2: Kejran (kroki 1 - 4)
- Wiedźmin 2: Kejran (krok 5)
- Wiedźmin 2: Kejran- kwestia ceny
- Wiedźmin 2: Zabójcy królów (kroki 1 - 6)
- Wiedźmin 2: Zabójcy królów (kroki 7 - 8)
- Wiedźmin 2: Róża pamięci
- Wiedźmin 2: Gdzie jest Triss Merigold?
- Wiedźmin 2: Na rozstajach- Scoia'tael
- Wiedźmin 2: Na rozstajach- Vernon Roche
- Wiedźmin 2: Śmierć zdrajcy!
- Wiedźmin 2: Pływające więzienie
- Wiedźmin 2: Akt 1 - zadania główne
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
W poradniku brakuje questa pobocznego, wspólnego dla obu ścieżek. Chodzi o "Wór pełen piór".
Witam mam problem w zadaniu zabójcy królów wchodząc do kryjówki zabojców geral wychodzi ze snu pomimo że nie wchodze w żadna pułapke czy to bug?
Cześć.po wejściu stań z tym drugim zabójca,dokonczcie dialogi.jak już nic nie będziecie mówić możecie przejść do letho,tam jest kolejny dialog tyle że z wyborami.
Hejka! Mam pewien problem i będę wdzięczna za pomoc. Mianowicie przy misji "Śmierć zdrajcy" ( po wybraniu strony Roche), gdy wchodzę po drabinie wyskakuje mi komunikat " zadanie zapach kadzideł się nie powiodło" i mam czerwony krzyżyk. Jak to możliwe skoro przed tą misją miałam zieloną fajkę, czyli ukończyłam to zadanie (tj. Dostarczyłam prawdziwą recepture i dostałam pieniądze)? Czy to jakiś błąd w grze?
pamiętam jak nasz prezydent dał kopie tej gry Barackowi Obamie
Dzień dobry,
mam problem ze składnikiem "Język zgnilca lub jajo harpii" harpie są przy ruinach jak się idzie górą, a zgnilce w kanałach obok mocarnego ale nie ważne ile bym ich zabił to mi te fanty nie wypadają, nie pierwszy raz gram w W2 nie pamiętam czy i jak to obszedłem poprzednio ale dlaczego nie wypada mi potrzebny składnik?
jeżeli posiadam mody do wiedźmina 1 (powrót białego wilka i inne typu scabbard) to moge te sejwy z ukończenie gry zaimportować do 2 ?
Loghos ja tam od razu wzięłam sen Letho i miałam królową z głowy, ale szczerze nie była za trudna. Wystarczyło porozstawiać dużo pułapek i rzucać bomby w harpie . :) No i rzucać Quen na Geralta :) O wiele bardziej mnie męczyły te harpie mocniejsze niż ta królowa, serio. Tylko ja przechodzę Wiedźmina na normalnym poziomie trudności i może to tego kwestia :)
poprawcie akt 3 zadanie na gargulce Długi cień sarny
Księżyc zawodzi cicho
Że to już jesień. powinno być Zwierzę -> Niebo -> Śmierć -> Czas
W misji Gdzie jest Triss... uciekam przed żołnierzami nad jezioro/morze ale i tak mam scenkę jak w środku obozu geralt zostaje zabity xD widać że Redzi wtedy nie umieli jeszcze tak dobrze w gry
Ten kto wymyślił questa ,, Drżące Serce,, powinien się zastanowić nad sobą xD po cholerę idziemy najpierw do mordercy a dopiero potem do Iorwetha . No kto by pomyślał że po oskarżeniu Elyasa on postanowi uciec z miasta . Przecież logicznym było by pójść odrazu do Iorwetha ale się nie da bo twórcy zakładają że wiedźmin to idiota . Jak ktoś widzi złodzieja to najpierw idzie mu powiedzieć że dzwoni na policję czy może od razu dzwoni
Ale właśnie o to chodziło! Wywabić go z miasta, ubić i udać się do sukkuba po rozkoszną nagrodę.
Przy leczeniu Ciarena rzucamy Aksji a nie Aard xD mamy go uleczyć a nie wywalić ze statku przez deski
Niestety nie. Mozesz uzyc moda co daci 3 talent na poziom i dzieki temu mozesz wymaxowac, inczej nie da rady
Mam problem ludziska. Przeszedłem wiedźmaka 2 ale zdolności postaci za jednym razem nie da się raczej wymaksować. Jak zaczynam nową grę bo chcę przejść 2 raz i wymaksować je to usuwają mi się moje zdolności. Jest jakaś możliwość przechodzenia gry ponownie ze zdolnościami które mieliśmy po zakończeniu gry? Proszę o pomoc w tej kwestii
Nie kojarzę. Ale jest mod zwiększający ilość punktów, ale ma sens tylko na najwyższym poziomie trudności, bo inaczej jest za łatwo zdecydowanie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
