Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

W imię Temerii! | Akt 3 - zadania główne - Roche | Wiedźmin 2 Zabójcy Królów poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019

W imię Temerii!

Uwaga! Ścieżką Roche'a podążysz, jeśli w akcie 1 wybrałeś zadanie Na rozstajach: Vernon Roche.

Krok 1: Udaj się pod bramę do Loc Muinne

Trzeci akt rozpoczniesz na ścieżce górskiej prowadzącej do Loc Muinne - W imię Temerii! | Akt 3 - zadania główne - Roche | Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Trzeci akt rozpoczniesz na ścieżce górskiej prowadzącej do Loc Muinne. Biegnij cały czas w dół ścieżki, po drodze eksterminując nadlatujące harpie. Tuż przed wejściem do miasta zauważysz rycerzy płonącej róży (M31, 1).

Krok 2: Udaj się na audiencję u króla Radowida

Uwaga - W imię Temerii! | Akt 3 - zadania główne - Roche | Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Uwaga! Jeśli w pierwszej części gry Wiedźmin, opowiedziałeś się po stronie zakonu będziesz mógł podejść do rycerzy i porozmawiać - nic Ci się nie stanie. Jeśli opowiedziałeś się po stronie Scoia'tael, zostaniesz zaatakowany.

W przypadku braku importu stanów zapisu możesz bezproblemowo porozmawiać z Radowidem. Biegnij więc za Roche'em do miasta, jeśli postanowisz się trochę rozejrzeć, Vernona znajdziesz przy kolumnach (M31, 30).

Jeśli będziesz gotów, daj znać Rocheowi i razem udacie się do Radowida - W imię Temerii! | Akt 3 - zadania główne - Roche | Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Jeśli będziesz gotów, daj znać Roche'owi i razem udacie się do Radowida. Jeśli w drugim akcie pozwoliłeś zabić Henselta, zostaniesz teraz zapytany o przebieg wydarzeń - nie ma znaczenia czy zrzucisz winę na siebie czy swojego towarzysza. Możesz również użyć perswazji i sprytnie wywinąć się z udzielenia prawdziwej informacji. Aby kontynuować rozmowę wyjdź poza teren gdzie rezyduje Radowid. Będziesz musiał dokonać bardzo ważnego wyboru:

  1. Postanowisz uratować Anais
  2. Postanowisz uratować Triss

Nagroda: 500 XP

Zostaje odblokowane zadanie Kość z kości.

Nagroda: 500 XP

Zostaje odblokowane zadanie Gdzie jest Triss Merigold?. Opis znajdziesz w rozdziale [ akt 3 - zadania główne - wspólne ].