Pacta sunt servanda | Akt 3 - zadania poboczne - Roche | Wiedźmin 2 poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019
Pacta sunt servanda
![Zleceniodawca: Automatycznie po opuszczeniu komnat Kimbolta w zadaniu Lilie i żmije [#1] - Pacta sunt servanda | Akt 3 - zadania poboczne - Roche | Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1113/1903000656.jpg)
Zleceniodawca: Automatycznie po opuszczeniu komnat Kimbolta w zadaniu Lilie i żmije [#1]
Krok 1: Porozmawiaj z hrabią Maravelem

Aby zobaczyć się z hrabią zrób w tył zwrot i udaj się w stronę komnat Kimbelta - do hrabiego przejdziesz wychodząc po schodkach i skręcając w lewo. Hrabia rzuci podejrzenia na Kimbleta - mężczyzna ten spotyka się z szantażystami, co wydaje się bardzo podejrzane. Maravel wskaże Ci dokładną lokalizację gdzie możesz znaleźć tych rozbójników.
Krok 2: Porozmawiaj z szantażystami, zanim dopadnie ich łowczy Kimbolta
![Udaj się w okolice amfiteatru, gdzie natrafisz na wspomnianych szantażystów [#3] - Pacta sunt servanda | Akt 3 - zadania poboczne - Roche | Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1113/1903000687.jpg)
Udaj się w okolice amfiteatru, gdzie natrafisz na wspomnianych szantażystów [#3]. Niestety podczas pogaduszki zjawią się ludzie Kimbolta, musisz zadecydować za kim się opowiesz.
- Nie będziesz wtrącał się w zamieszanie;
- Staniesz po stronie szantażystów.
Uwaga! Jeśli pozwolisz szantażystom zginąć nigdy nie poznasz prawdziwych wydarzeń. Zadanie zakończy się niepowodzeniem. |
Krok 3: Chroń szantażystów
W drugim przypadku dojdzie do walki. Musisz bacznie uważać, aby herszt bandy nie zginął - sami bandyci rewelacyjni nie są, więc musisz głównie liczyć na siebie. Pamiętaj o znaku Quen, gdyż w tym miejscu nie masz zbyt wiele przestrzeni, co może skutkować obrywaniem w plecy. Jeśli uda Ci się ocalić szantażystów, dowiesz się całej prawdy, do czego zostali wynajęci, a także przekonasz Herszta aby złożył zeznanie u Natalisa.
Nagroda: 250 XP