Gdzie jest Triss Merigold? (kroki 8 - 10) | Akt 2 - Iorweth - zadania główne poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów
Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016
Krok 8: Przejdź na drugą stronę upiornej mgły
Opuść Vergen przechodząc przez zachodnią bramę (M15, 7), następnie pokieruj się w stronę Mgły. Idź tuż obok sowy, staraj się nie wychodzić poza ochronny krąg, który stworzyła. Jeśli tylko jakiś upiór żołnierza wejdzie w jego zasięg, zostanie porażony - na niższych poziomach nie masz praktycznie w ogóle czego się obawiać, na wyższych może się zdarzyć, iż będziesz musiał dobić te, które się przedarły. Jednak podczas wędrówki dwukrotnie sowa zostanie przyblokowana przez upiory, pojawi się również Draugir. Musisz wyeliminować upiory podtrzymujące magią sowę w powietrzu. Upiory lubią pojawiać się i znikać, dobrą taktyką jest używanie szybkiego ciosu z doskokiem, przeskakując co chwila między nowe upiory, tym samym nie dając się uderzyć Draguirowi.
Niestety Filippa nie będzie mogła iść z Tobą. Krocz cały czas naprzód, aż dotrzesz do martwego ciała (M19, 1) - znajdziesz przy nim dziwną statuetkę. Po chwili nadejdzie Roche. Powiedz mu, że szukasz Triss bądź też nie - niezależnie od tego jak poprowadzisz rozmowę, Roche pomoże Ci wskazując możliwe ścieżki dotarcia do obozu:
- Możesz przekraść się przez obóz. Decyzja opisana w sekcji Krok 9, Wariant A.
- Możesz przejść jaskiniami. Decyzja opisana w sekcji Krok 9, Wariant B.
Krok 9, Wariant A: Znajdź drogę do obozu Kaedwen. Przejdź przez obóz
Jeśli postanowisz iść jaskinią udaj się do Madame Karoll na zachodzie (M19, 10). Możesz zabawić się z prostytutkami bądź porozmawiać o drodze do obozu - jednak za informacje będziesz musiał bardzo słono zapłacić. Dowiesz się, że w namiocie jest przejście na plażę wewnątrz obozu - wejdź do środka namiotu (M19, 11).
Krok 10: Znajdź odnogę jaskini prowadzącą do obozowiska Nilfgaardu
Przejdź przez drzwi (M20, 1), następnie przez klatkę - po prawej znajdziesz dziurę prowadzącą do jaskiń pod obozem (M20, 2).
Tuż na rozdrożu zostaniesz zaatakowany przez Kaczerba (M21, 1). Uważaj na jego agresywne ataki szarżą. Pamiętaj, aby mieć aktywny znak Quen do ochrony. Nie zaszkodzi również jeśli unieruchomisz stwora znakiem Yrden i będziesz atakował go od tyłu. W jaskini natkniesz się też na Pożeraczy zwłok - uważaj, gdyż wybuchają po tym jak je zabijesz.
Możesz, aczkolwiek nie musisz, zmierzyć się z Golemem (M21, 2) - tuż przed bramką znajdziesz magiczny krąg. Golem jest bardziej wymagającym przeciwnikiem, jednak opłacalnym, gdyż znajdziesz przy nim dobra: zbroję, a także buty w skrzyni obok. Skieruj się dalej, na sam koniec tunelu, gdzie wyjdziesz na powierzchnię (M21, 3). Niestety zostaniesz zatrzymany przez żołnierza i zaprowadzony do Henselta.
Przejdź do sekcji Krok 11.
Krok 9, Wariant B: Znajdź drogę do obozu Kaedwen. Przejdź jaskiniami
Jeśli postanowisz iść jaskiniami, udaj się na północ. Na drodze natrafisz na zgnilce, pamiętaj, iż wybuchają gdy je zabijesz. Dotrzesz na skarpę - czeka Cię trochę wspinania, zeskakiwania i przeskakiwania.
Krok 10: Przedostań się do tunelu wiodącego do obozu Nilfgaardczyków
Uwaga! Jeśli zostaniesz zauważony, zginiesz od strzał! |
Znajdziesz się w obozie. Przejdziesz teraz w tryb skradania. Gdy podejdziesz do pierwszego namiotu, po chwili wyjdzie z niego pijany żołnierz (M19, 3). Odczekaj chwilę, aż skręci dalej i odwróci uwagę dwóch innych kompanów (M19, 4).
Następnie udaj się pod palisadę (M19, 5) - będziesz szedł już cały czas tuż przy niej. Odczekaj przy pierwszej bramie, aż wyjdą wszyscy żołnierze (M19, 6).
Idź dalej, uważaj na sikającego żołnierza - odczekaj chwilkę. Kawałek dalej natrafisz na kucharza (M19, 7), który Cię zauważy - czym prędzej użyj znaku axii, aby nie zawołał strażników (musisz szybko wciskać lewy przycisk myszy).
Ponownie odczekaj, aż z drugiej bramy (M19, 8) wyjdą żołnierze, po czym przejdź przez nią. Ogłusz żołnierza stojącego na klifie i zejdź na dół do jaskini (M19, 9). Gdy będziesz w środku udaj się w stronę wyjścia na powierzchnię (M21, 3). Możesz, aczkolwiek nie musisz, zmierzyć się z Golemem (M21, 2) - tuż przed bramką znajdziesz magiczny krąg. Golem jest bardziej wymagającym przeciwnikiem, jednak opłacalnym, gdyż znajdziesz przy nim dobra: zbroję, a także buty w skrzyni obok. Niestety na zewnątrz zostaniesz zatrzymany przez żołnierza i zaprowadzony do Henselta.
Przejdź do sekcji Krok 11.