M17; M18 - Legowisko harpii i Krasnoludzkie katakumby | Akt 2 - Iorweth - mapy poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów
Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016
M17 Legowisko harpii

1. Wyjście do Doliny Pontaru.
2. Zaklęty w kryształ sen - związany z zadaniem W pogoni za magią, Koszmar Baltimore'a.
3. Projektor - związany z zadaniem W pogoni za magią.
4. Królowa harpi kelajno - związana z zadaniem W pogoni za magią. Pojawia się po zabraniu ostatniego kryształu.
! Harpie
M18 Krasnoludzkie katakumby

1. Wyjście do Doliny Pontaru.
2. Ściana - możesz ją zniszczyć przy pomocy znaku Aard.
3. Ciało - związane z zadaniem Z drżącym sercem.
4. Ekhart Henessy - związany z zadaniem Symbol śmierci.
! Upiory
! Ciała - po ich odkryciu pojawia się upiór.