Zdolności - alchemia | Rozwój postaci w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019
Zdolności - alchemia
Mutant - zdolność, o której warto wspomnieć już na samym początku. Bohater wpada w szał bojowy pozwalający mu w szaleńczym tempie eliminować przeciwników. Dodatkowo pozwala generować adrenalinę pod wpływem zatrucia. Już na samym początku musisz wybrać:
- Synteza i Specjalista: eliksiry - skupisz swoją rozgrywkę na piciu eliksirów wspomagających, które to jednak posiadają przeróżne właściwości - zarówno te ulepszające statystyki jak i niestety pogorszajace.
- Alchemik i Efekt uboczny - petardy przydadzą się do rozpoczęcia ataku z daleka, zaś rozwinięcie efektu mutagenów zaowocuje w przyszłości, gdy zdobędziesz najlepsze mutageny.
Do Żniwiarza nie warto dokładać drugiego punku, można go znacznie lepiej spożytkować. Jeśli wybrałeś ścieżkę eliksirów koniecznie zainwestuj dwa punkty w zdolność Kataliza, który znacząco osłabi negatywne działanie płynów. Zas w przypadku olejów naturalnie możesz tę zdolność pominąć, a rozwinąć na drugi poziom Specjalista: oleje. Kolejny wybór jest podyktowany wcześniejszymi zdolnościami, a więc Transmutacja oraz Impregnacja dla olejów oraz Kiper jeśli nastawiłeś się na picie eliksirów. Metatezę możesz rozwinąć na drugi poziom jeśli nastawiasz się jak najbardziej ofensywnie się tylko da. Podobnie ma się sprawa ze zdolnościami numer 11 i 13. Kondensacja przy da się jeśli Twoją podporą są eliksiry zapewniając dodatkową ochornę przed zatruciem, natomiast Berserker zwiększe Twoje szanse na błyskawiczne wykończenie przeciwników podczas szaleńczych ataków.
Ostatnie dwie zdolności, Mutant i Amplifikacja, dodają postaci ogromnego "kopniaka" i pozwalają na bezproblemową walkę nawet na najwyższym poziomie trudności.
Proponowany rozwój bohatera (oleje)
Alchemik [2] + Efekt uboczny [1] + Żniwiarz [1] -> Specjalista: oleje [2] -> Impregnacja [1] + Transmutacja [2] + Metateza [2] -> Berserker [2] -> Mutant [2] + Amplifikacja [2]
Łącznie: 17 talentów (+6 talentów zdolności treningowe)
Proponowany rozwój bohatera (eliksiry)
Synteza [2] + Specjalista: eliksiry [2] + Żniwiarz [1] -> Kataliza [2] -> Specjalista: oleje [1] -> Kiper [2] -> Metateza [1] -> Kondensacja [2] -> Mutant [2] + Amplifikacja [2]
Łącznie: 17 talentów (+6 talentów zdolności treningowe)
Uwaga! Istnieje możliwość zrestartowania i możliwość przydzielenia od nowa talentów po wykonaniu zadania Sprzed stuleci, gdzie istnieje możliwość wybrania takiej właśnie opcji. |
Nazwa | Poziom 1 | Poziom 2 |
1. Alchemik | Obrażenia petard +30%. Obrażenia pułapek +20%. | Obrażenia petard +100%. Obrażenia pułapek +100%. |
2. Żniwiarz | Liczba uzyskiwanych składników alchemicznych +50%. | Liczba uzyskiwanych składników alchemicznych +100%. |
3. Synteza | Żywotność +10. | Żywotność +50. |
4. Efekt uboczny | Szansa na stworzenie mutagenu jako efektu ubocznego alchemii: 2%. | Szansa na stworzenie mutagenu jako efektu ubocznego alchemii: 10%. |
5. Specjalista: oleje | Czas działania olejów +10%. | Czas działania olejów +40%. |
6. Specjalista: eliksiry | Czas działania eliksirów +10%. | Czas działania eliksirów +40%. |
7. Kataliza | Efekty wszystkich wypitych eliksirów +15%. Negatywne efekty wypitych eliksirów -30%. | Efekty wszystkich wypitych eliksirów +35%. Negatywne efekty wypitych eliksirów -80%. |
8. Transmutacja | Efekty wszystkich użytych olejów +15%. | Efekty wszystkich użytych olejów +35%. |
9. Impregnacja | Efekty wszystkich mutagenów +15%. | Efekty wszystkich mutagenów +35%. |
10. Kiper | Odblokowuje możliwość wypicia jednego dodatkowego eliksiru. | Odblokowuje możliwość wypicia jednego dodatkowego eliksiru. Redukcja obrażeń pod wpływem zatrucia +10%. |
11. Kondensacja Slot: tak | Regeneracja wigoru pod wpływem zatrucia +15%. | Regeneracja wigoru pod wpływem zatrucia +55%. |
12. Metateza Slot: tak | Obrażenia pod wpływem zatrucia +5%. | Obrażenia pod wpływem zatrucia +15%. |
13. Berserker Slot: tak | Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika podczas zatrucia +1%. | Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika podczas zatrucia +3%. |
14. Mutant Slot: tak | Odblokowuje tryb berserku, uruchamiany po naładowaniu paska adrenaliny. Pozwala generować adrenalinę pod wpływem zatrucia. | Odblokowuje tryb berserku, uruchamiany po naładowaniu paska adrenaliny. Pozwala generować adrenalinę pod wpływem zatrucia. Generowanie adrenaliny pod wpływem zatrucia +25%. |
15. Amplifikacja Slot: tak | Generowanie adrenaliny pod wpływem zatrucia +15%. Pod wpływem zatrucia: Obrażenia +5%, Redukcja obrażeń +5%. | Generowanie adrenaliny pod wpływem zatrucia +50%. Pod wpływem zatrucia: Obrażenia +15%, Redukcja obrażeń +15%. |