Wieczna bitwa | Akt 2 - Iorweth - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów poradnik Wiedźmin 2: Zabójcy Królów
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019
Wieczna bitwa
Zleceniodawca: Automatycznie po zakończeniu zadania Narada wojenna.
Krok 1: Odszukaj sztandar Burej Chorągwi i miecz Vandergifta, a potem udaj się do Filippy po resztę artefaktów
Udaj się do Filippy (M15, 14) i porozmawiaj o artefaktach.
Zostanie odblokowane zadanie Symbol śmierci.
Zostanie odblokowane zadanie Symbol nienawiści.
Aby kontynuować musisz wykonać zadania Symbol śmierci oraz Symbol nienawiści.
Krok 2: Porozmawiaj z Filippą
Po zebraniu obydwu artefaktów porozmawiaj z Filippą Eilhart w jej domu (M15, 14) i powiedz, że jesteś gotowy do wojny.
Uwaga! Po przystąpieniu do bitwy wszystkie zadania poboczne zakończą się niepowodzeniem. |
Krok 3: Weź udział w bitwie duchów we mgle
Opuść Vergen zachodnią bramą (M15, 7) i skieruj się w stronę Mgły. Po dotarciu na miejsce co jakiś czas będzie "wchodził" w Ciebie duch wojsk zarówno po jednej jak i drugiej stronie konfliktu.
Uwaga! Kiedy będziesz pod postacią któregoś z duchów nie będziesz mógł korzystać ani ze znaków ani z uników. Będziesz zdany tylko na atak i blok mieczem. |
Krok 4: Pokonaj chorążego Kaedwen i zdobądź sztandar
Twoim pierwszym celem będzie pokonanie chorążego oraz żołnierzy i zdobycie sztandaru Kaedwen (M14, 3). Skup się na chorążym, Twoi kompani powinni wspomóc Cię i chwilowo odciągnąć żołnierzy.
Krok 5: Powiadom dowódcę, że sztandar wpadł w ręce wroga
Tym razem wstąpi w Ciebie duch przeciwników. Musisz powiadomić dowódcę o tym, iż przed chwilą straciliście sztandar. Zadanie nie jest łatwe, gdyż jesteś ostrzeliwany z ognistych strzał przez własnych ludzi. Taktyka jest jednak prosta - musisz podbiegać pod drewniane osłony, odczekać aż zostaną wystrzelone strzały i kiedy wszystkie dotkną ziemi, powinieneś przebiec do kolejnej osłony. W końcu dotrzesz do dowódcy (M14, 4).
Uwaga! Każda osłona wytrzyma tylko dwie fale strzał. |
Krok 6: Pokonaj generała wojsk Kaedwen
Tym razem wcielisz się w Seltkirka. Kieruj się cały czas naprzód, aż dotrzesz do barykady (M14, 5). Po pokonaniu upiorów jej pilnujących, barykada zostanie zniszczona.
Dotrzesz do miejsca spotkania z Domokrążcą (M14, 6), tym razem już Geralt zaproponuje, by duch Seltkirka odszedł - po chwili odejdzie, a Ty staniesz do walki. Sam pojedynek nie powinien sprawić Ci większych kłopotów - staraj się utrzymywać znak Quen na sobie oraz unieruchamiać przeciwnika znakiem Yrden. Duch po chwili się podda i będzie błagał o litość.
Na jego nieszczęście pojawi się Draug, z którym będziesz musiał się rozliczyć w następnej kolejności. Potwór posiada kilka ataków, przede wszystkim szarża, którą można bardzo łatwo zauważyć i na czas uskoczyć. Potwór również tworzy coś na wzór tornado, w którym krążą jego części - staraj się mieć aktywny znak Quen, by odłamki nie zadawały Ci zbyt wielkich obrażeń.
Ponadto, stwór zwołuje deszcz ognistych strzał - w tym przypadku najlepiej jest robić częste uniki i nie stać w miejscu (ponownie znak Quen cały czas najlepiej aktywny), a także ogromne głazy. W ich przypadku widać gdzie uderzą, na ziemi pojawia się jaśniejsze miejsce. Najlepiej nie uderzać Drauga od przodu, lecz odczekać aż wykona szarżę, zrobić unik i zaatakować od tyłu - w przeciwnym wypadku będziesz musiał wpierw zmniejszyć siłę jego tarczy (niebieski pasek).
Krok 7: Przeprowadź oddział do stanowisk króla
Ostatnim zadaniem będzie przeprowadzenie w bezpieczne miejsce oddziału, a dokładnie pod stanowiska króla (M14, 7). Ponownie musisz uważać na lecące z nieba ogniste głazy. Możesz bezproblemowo zauważyć gdzie uderzą, gdyż miejsce to na ziemi jest oświetlone.
Tuż po odczarowaniu zaklętej mgły doświadczysz nowej wizji z przeszłości związanej z zadaniem Powracające wspomnienia.
Zostaje odblokowane zadanie Oblężenie Vergen.