Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Total War: SHOGUN 2 - poradnik do gry

Total War: SHOGUN 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mori w Total War SHOGUN 2 | Klany poradnik Total War: SHOGUN 2

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Mori to klan dla osób lubiących starcia na morzu. Ich bonusy są powiązane z okrętami, zaś pozycja startowa na zachodzie wyspy Honsiu pozwala na łatwy desant na dwóch mniejszych wyspach Japonii, a dodatkowo w pobliżu znajdują się dochodowe punkty handlowe.

Cechy frakcyjne

  1. Zmniejszony koszt budowy i utrzymania okrętów
  2. Zwiększony zasięg ruchu wszystkich okrętów na mapie kampanii
  3. Może budować znakomite okręty

Początkowo wniesione w klanie Mori budynki to plac ćwiczeń, pozwalający na werbunek jednostek samurajów z yari oraz port rozbudowany na drugi poziom. Dodatkowo nasza startowa prowincja Aki posiadana specjalność święta ziemia.

Warunki zwycięstwa

1 - Mori w Total War SHOGUN 2 | Klany - Total War: SHOGUN 2 - poradnik do gry
  1. Podbij i utrzymaj prowincje: Aki, Bingo, Hoki, Iwami, Izumo, Kioto
  2. Zajmij określoną ilość prowincji: 25 (krótka kampania), 40 (długa kampania), 60 (władza nad światem)
  3. Osiągnij cel przed zakończeniem tury: zima 1575 (krótka kampania), zima 1600 (długa kampania oraz władza nad światem)

Początek rozgrywki

W przypadku Mori na pokonanie pierwszego wroga będziemy musieli przeznaczyć trochę środków. - Mori w Total War SHOGUN 2 | Klany - Total War: SHOGUN 2 - poradnik do gry
W przypadku Mori na pokonanie pierwszego wroga będziemy musieli przeznaczyć trochę środków.

Naszym początkowym wrogiem będzie klan Amako - znacznie potężniejszy od nas ponieważ posiadający na początku aż trzy prowincje. Najlepiej już w pierwszej turze wyruszyć w kierunku jego najbliższej prowincji - Iwami nie będzie specjalnie bronione, a przejmując je w nasze ręce wpadnie kopalnia złota. Później możemy się spokojnie przegrupować i po zebraniu większych sił ruszyć na kolejne prowincje. Warto na ten czas zabezpieczyć sobie pozostałe granice. Klan Kikkawa na wschód od Aki jest do nas początkowo dosyć przyjaźnie nastawiony i powinien zgodzić się na sojusz, zaś z klanem Ouchi na zachodzie mamy sojusz od początku gry.

Dalsze podboje zależą już od nas. Możemy ruszyć na Kiusiu tworząc sobie na nim zaplecze gospodarcze przed uderzeniem na Kioto, bądź też od razu możemy wyruszyć w głąb Honsiu. Możemy też pokusić się o zrobienie desantu na Sikoku. Niezależnie od podjętej decyzji dobrze zostawić w okolicy naszej stolicy dodatkowe wojska do obrony naszych tyłów. W przypadku, gdy zdecydujemy się na podbój Kiusiu warto jest opracować szybko sztuki Zen oraz istotę ducha - tamtejsze klany często przyjmują chrześcijaństwo.

Polecam również szybko rozbudować port i wysłać statki kupieckie do najbliższych punktów handlowych. Zapewni nam to zastrzyk gotówki w początkowej fazie rozgrywki.