Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Total War: SHOGUN 2 - poradnik do gry

Total War: SHOGUN 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Hattori (DLC) w Total War SHOGUN 2 | Klany poradnik Total War: SHOGUN 2

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Hattori jest klanem wymagającym posiadania odpowiedniego DLC - Hattori Clan Pack. To klan skupiający jednostkach oraz agentach ninja. Dodatkowo znajduje się on w najbliższym sąsiedztwie Kioto - siedziby szoguna.

Cechy frakcyjne

  1. Specjalistyczne jednostki Hattorich dysponują wyszkoleniem kisho - wszystkie ich jednostki z "Hattorich" w nazwie mogą rozstawiać się na prawie całej mapie bitewnej podczas fazy rozstawiania - z wyjątkiem strefy rozstawiania przeciwnika
  2. Specjalistyczne jednostki Hattorich mogą ukrywać się podczas walki
  3. +2% do powodzenia działań ninja

W ich prowincji mamy na początku wniesioną spelunkę - pozwalającą na werbunek ninja. Zaś sama prowincja posiada specjalność również powiązaną z ninja.

Warunki zwycięstwa

1 - Hattori (DLC) w Total War SHOGUN 2 | Klany - Total War: SHOGUN 2 - poradnik do gry
  1. Podbij i utrzymaj prowincje: Iga, Ise, Mino, Omi, Kioto, Yamato
  2. Zajmij określoną ilość prowincji: 25 (krótka kampania), 40 (długa kampania), 60 (władza nad światem)
  3. Osiągnij cel przed zakończeniem tury: zima 1575 (krótka kampania), zima 1600 (długa kampania oraz władza nad światem)

Początek rozgrywki

Hattori to jedyny klan którym możemy bezproblemowo sprzymierzyć się z szogunem - oczywiście do czasu. - Hattori (DLC) w Total War SHOGUN 2 | Klany - Total War: SHOGUN 2 - poradnik do gry
Hattori to jedyny klan którym możemy bezproblemowo sprzymierzyć się z szogunem - oczywiście do czasu.

Nasza startowa prowincja jest otoczona lasem i jedyna droga z niej biegnie przez Kioto. Ma to ten plus, że inne klany mają utrudniony do nas dostęp, jednakże działa to również w drugą stronę. Dlatego warto już w pierwszej turze zawiązać sojusz oraz traktat prawa przemarszu dla wojsk z Szogunatem Ashikaga. Dzięki czemu wymarsz naszych wojsk nie będzie spowalniany przez zaporę lasu.

Jako, że nie mamy początkowo żadnych wrogów, to dobrze jest na nasz pierwszy cel wybrać zajęcie terenów na południe od nas. Znajdują się tam zarówno prowincje ze specjalnością ninja jak i święta ziemia. Oba rodzaje prowincji są bardzo wartościowe ponieważ pozwolą nam werbować lepszych agentów, co będzie nieocenione w przypadku gdy niedaleko na północ od nas znajduje się klan Ikko-ikki, który prawdopodobnie szybko się rozrośnie.

Dlatego też po zajęciu tych terytoriów zalecam wypowiedzenie wojny właśnie temu klanowi - o ile oni sami wcześniej nas nie zaatakują. Dobrze jest szybko opracować takie technologie jak Zen, Istota ducha oraz Szkoła shinobi - dzięki którym nasi agenci będą jeszcze lepsi, a ich działania mogą okazać się nieocenione.

Po pokonaniu Ikko-ikki możemy ruszyć zarówno na wschód jak i na zachód - decyzja zależy wyłącznie od nas oraz od wojen jakie wybuchną w międzyczasie. Na Kioto nie polecam wyruszać dopóki nie zdobędziemy odpowiedniej potęgi. Podbicie tej prowincji zwróci przeciw nam wszystkie klany.