Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Total War: SHOGUN 2 - poradnik do gry

Total War: SHOGUN 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ikko-ikki (DLC) w Total War SHOGUN 2 | Klany poradnik Total War: SHOGUN 2

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Ikko-ikki jest klanem wymagającym posiadania odpowiedniego DLC - Ikko-ikki Clan Pack. To klan fanatyków religijnych wyznających odłam buddyzmu - Ikko. To klan chłopów, skupiający się na zalewaniu przeciwnika przewagą liczebną. Nie posiada też normalnych jednostek samurajów - zamiast nich ma roninów - samurajów bez pana, którzy lekko różnią się statystykami od zwykłych samurajów. Jako jedyny klan posiada też jednostkę ashigaru z mieczami (jednostkę posiadającą bardzo niski koszt utrzymania). Grając tym klanem trzeba liczyć się z koniecznością nawracania każdej zdobytej prowincji na nasze wyznanie.

Cechy frakcyjne

  1. Może werbować wielkie jednostki ashigaru, słabe, ale o wysokim morale
  2. Generałowie mogą nawracać prowincję na wiarę Ikko
  3. Nie może werbować metsuke
  4. Może werbować znakomitych mnichów-wojowników

Posiadają startowo dwie prowincje. Echizen posiada specjalność rzemiosło - dlatego warto w niej wnieść dojo łuczników. Zaś w Kogo mamy wniesioną świątynie Jodo Shinshu oraz specjalność w postaci kuźni.

Warunki zwycięstwa

1 - Ikko-ikki (DLC) w Total War SHOGUN 2 | Klany - Total War: SHOGUN 2 - poradnik do gry
  1. Podbij i utrzymaj prowincje: Echizen, Kaga, Mino, Omi, Settsu, Kioto
  2. Zajmij określoną ilość prowincji: 25 (krótka kampania), 40 (długa kampania), 60 (władza nad światem)
  3. Osiągnij cel przed zakończeniem tury: zima 1575 (krótka kampania), zima 1600 (długa kampania oraz władza nad światem)

Początek rozgrywki

Grając Ikko-ikki możemy zalewać wroga masą tanich jednostek. - Ikko-ikki (DLC) w Total War SHOGUN 2 | Klany - Total War: SHOGUN 2 - poradnik do gry
Grając Ikko-ikki możemy zalewać wroga masą tanich jednostek.

Nie posiadamy na początku żadnych wrogów, możemy więc wybrać początkowy kierunek ekspansji. Polecam zająć na początku tereny wokół Kioto - znajdują się tam prowincje ze specjalnością święta ziemia oraz ninja. Zwłaszcza te pierwsze będą dla nas szczególnie istotne ponieważ dzięki nim będziemy mogli zwerbować od razu doświadczonych mnichów - co przyspieszy nawracanie innych prowincji, a także lepszych mnichów-wojowników.

Ze sztuk polecam jak najszybciej opracować Zen oraz istotę ducha.

Po zajęciu tego terytorium możemy wyruszyć zarówno na wschód jak i na zachód - wszystko tutaj właściwie zależy od aktualnej sytuacji na mapie kampanii. Na Kioto należy uderzyć dopiero po osiągnięciu odpowiedniej potęgi - gdy rozpoczniemy wojnę z szogunem zaatakują nas pozostałe klany.