Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Total War: SHOGUN 2 - poradnik do gry

Total War: SHOGUN 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Date w Total War SHOGUN 2 | Klany poradnik Total War: SHOGUN 2

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Date to klan usytuowany na północy wyspy Honsiu. Początkowa ekspansja tego klanu jest utrudniona z uwagi na duże odległości między stolicami prowincji w tym rejonie. Klan ten jest swoistą trudniejszą wersją Shimazu.

Cechy frakcyjne

  1. Premia do szarży dla wszystkich jednostek
  2. Zmniejszony koszt werbunku i utrzymania samurajów z no-dachi
  3. Może werbować znakomitych samurajów z no-dachi

W startowej prowincji posiada wniesioną szkołę szermierzy, zaś specjalnym budynkiem tutaj jest kuźnia - więc sytuacja wygląda podobnie jak w przypadku Shimazu. Po opracowaniu drogi miecza możemy rozbudować szkołę szermierzy do dojo no-dachi i rozpocząć werbunek jednostek wyposażonych w tą broń.

Warunki zwycięstwa

1 - Date w Total War SHOGUN 2 | Klany - Total War: SHOGUN 2 - poradnik do gry
  1. Podbij i utrzymaj prowincje: Fukushima, Iwate, Miyagi, Ugo, Uzen, Kioto
  2. Zajmij określoną ilość prowincji: 25 (krótka kampania), 40 (długa kampania), 60 (władza nad światem)
  3. Osiągnij cel przed zakończeniem tury: zima 1580 (krótka kampania), zima 1600 (długa kampania oraz władza nad światem)

Początek rozgrywki

Początek rozgrywki tym klanem może być uciążliwy - miną wieki nim nasze wojska gdziekolwiek dotrą. - Date w Total War SHOGUN 2 | Klany - Total War: SHOGUN 2 - poradnik do gry
Początek rozgrywki tym klanem może być uciążliwy - miną wieki nim nasze wojska gdziekolwiek dotrą.

Prowincje tutaj są bardzo rozległe, dlatego warto jak najszybciej rozbudować drogi - przyspieszy to przemieszczanie się naszych jednostek. Zalecam wkraczać na wrogie terytorium wyłącznie wiosną - zmniejsza to szanse, że nasze wojsko zostanie złapane przez zimę będąc daleko poza naszymi granicami. Dodatkowo przed zaatakowaniem wroga będziemy musieli zebrać jak największe siły, ponieważ z uwagi na wielkość prowincji wróg będzie miał czas by przygotować się na nasze przybycie.

Pierwszymi naszymi wrogami będzie armia buntowników oraz klan Mogami posiadający prowincje Ugo i Uzen na zachód od nas. Zalecam jak najszybsze ich wyeliminowanie - po zajęciu Ugo zdobędziemy surowiec handlowy w postaci kamienia. Na tym etapie rozgrywki możemy odpuścić sobie werbunek samurajów z katanami - ważniejsze jest szybkie zebranie licznych sił, dlatego lepiej werbować ashigaru z yari.

W między czasie warto rozbudować nasz port i zająć punkt handlowy na północ od nas - otrzymamy dostęp do kolejnego surowca w postaci żelaza.

Później pozostaje nam już dalsza ekspansja w głąb Japonii. Warto jeszcze jak najszybciej zająć małą wyspę Sado na zachód od naszej początkowej pozycji startowej - znajduje się tam kopalnia złota, która zapewni nam spory dochód.