Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wyposażenie NPC
Aktualizacja:
Przedmioty te są w posiadaniu postaci NPC, które możemy przyłączyć do drużyny w trakcie gry. Zwykle są to bardziej lub mniej magiczne przedmioty, często z możliwości używania wyłącznie przez właściciela. | |
![]() | Księżycowe Ostrze Tę potężną broń stworzyli płatnerze starożytnego Myth Drannor. Księżycowych ostrzy używano podczas długiego procesu wybierania władcy wyspy Evermeet. Księżycowe Ostrza same wybierają swego właściciela, a w przypadku tego miecza wybrańcem został elf Xan. Tylko on może używać tej broni - każda inna osoba nie zdoła jej podnieść. To Księżycowe Ostrze zapewnia ochronę przed ogniem i modyfikuje klasę pancerza posiadacza. Obrażenia: 1K8 +3 TraK0: +3 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: +1 do Klasy Pancerza +50% do odporności na ogień Opóźnienie: 5 Rodzaj biegłości: długi miecz Typ broni: 1-ręczna Może używać: Xan |
![]() | Błyskawiczny Cudowny Silny Miotacz To jest kusza Jana Jansena, a jej złożoność jest tak wielka, że tylko on może jej używać. Również tylko on potrafi wyrabiać do niej amunicję. Dogłębne modyfikacje tej kuszy czynią ja wyjątkowo celną. TraK0: +1 Opóźnienie: 3 Rodzaj biegłości: kusza Typ broni: 2-ręczna Może używać: Jan Jansen |
![]() | Strój Przygodowy Jansena Ciosoodporny Metalowy Strój Przygodowy Marki Jansen - (wniosek patentowy w trakcie załatwiania) Ta dziwaczna zbroja jest wykonana z nieznanego materiału, bardzo elastycznego, ale twardego w dotyku. Zbroję zaprojektował dla samego siebie Jan Jansen i tylko on może ją nosić. Zbroja nie daje żadnych premii do podstawowej klasy pancerza, ale zapewnia +25% odporności na wszystkie obrażenia fizyczne i dodatkową premię +5 do klasy pancerza Jana przeciwko pociskom. Jan może też bez ograniczeń rzucać zaklęcia nosząc tę zbroję. Co więcej, zbroja jest bardzo szykowna. Specjalne: +25% do odporności na obrażenia fizyczne +5 do Klasy Pancerza przeciw broni strzeleckiej Może używać: Jan Jansen |
![]() | Techno Złodziejskie Rękawice Marki Jansen wraz z Oprzyrządowaniem (TM) Ten zestaw złodziejskich narzędzi daje Janowi dodatkową premię do jego umiejętności otwierania zamków oraz kradzieży kieszonkowej. Jan jest jedyną osoba, która może używać rękawic, inni nawet nie wiedzieliby, jak się je zakłada. O dziwo, w tych rękawicach Jan może nawet rzucać czary. Zapewne dlatego, że wyglądają tak szykownie. +20% do Otwierania zamków +20% do Kradzieży kieszonkowej |
![]() | Mikro-Makro Spektroskopy Marki Jansen (Oficjalne Spektroskopy Purpurowego Bractwa) Te okulary to kolejny z wynalazków Jana Jansena. Pozwalają mu one raz dziennie wykrywać niewidzialność. Zapewniają też Janowi dodatkowe +25% do jego umiejętności wykrywania i usuwania pułapek. Rozmaite soczewki zamontowane na tej urządzeniu zwiększają umiejętność wykrywania iluzji o 20%. Klasa i wdzięk, z jaką wykonano Spektroskopy, są tak oczywiste, że w ogóle nie warto o nich mówić. Wykrywanie niewidzialności raz na dzień +25% do rozbrajania pułapek +25% do wykrywania pułapek +20% do wykrywania iluzji |
![]() | Miecz Arvoreen Oręż ten jest kolejnym darem Arvoreen dla Mazzy, dlatego mogą go używać wyłącznie niziołki. Dzięki magii, którą w nim zawarto, miecz ten potrafi zwolnić ruchy każdego przeciwnika, którego dosięgnie. Obrażenia: 1K6 +2 TraK0: +2 Typ obrażeń: kłute Specjalne: Ofiara musi wykonać rzut obronny przeciwko różdżkom, albo jej ruchy zostaną zwolnione o połowę (na okres 45 sekund). Odporność na efekty spowolnienia i ogłuszenia. Opóźnienie: 1 Rodzaj biegłości: krótki miecz Typ broni: 1-ręczna Może używać: Niziołek |
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis przedmiotów - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sztylety
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze krótkie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: MIECZE DŁUGIE
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze półtoraręczne
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze oburęczne
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Katany
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sejmitary, wakizashi, ninja-to
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Maczugi
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wiekiery
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: CEP BOJOWY / MORGENSZTERN
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kije
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Berła
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Młoty bojowe
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Topory
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Halabardy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Włócznie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Proce
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Łuki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kusze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje skórzane
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kolczugi
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje płytowe
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Szaty maga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Hełmy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tarcze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: BRANZOLETY / RĘKAWICE
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Buty
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pasy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Płaszcze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pierścienie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Naszyjniki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: EKWIPUNEK PODRĘCZNY
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wyposażenie NPC
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: PRZEDMIOTY DROWÓW
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mikstury
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis przedmiotów - poradnik do gry
Komentarze czytelników
tragiczny poradnik, zle opisy, tylko wprowadza ludzi w blad.
tytus1--> Jeżeli chciałbyś robić tylko główny wątek to około 30 godzin, ale jak z zadaniami pobocznymi i dodatkiem to przejście zajmie ci ponad 100 godzin.
Jak dlugo gra się w baldurs gate 2 cienie amn?
triox widze że masz problem
mam mały problem utknęłam w twierdzy strarznika na poziomie 3 (walka z upiorami) nie wiem jak ich pokonac
ja juz sobie poradzilem z tymi zywiolakami... ale chodzi mi o odczarowanie Edwina... dalej jest kobieta :P
jestem w Podmroku i tam mi sie akurat edwin zamienil sie w kobiete...nie rozumiem u jakiego oberżysty tamta ksiazeczke kupic... u drowa oberzysty?
"Są one niedostępne gdy nie posiadamy konkretnej postaci w drużynie." <- Czy aby na pewno dotyczy to wszystkich questów? A ja zawsze myślałem, że takiego Valygara wystarczy zabić by dostać się do Kuli Sfer.
Ale co racja to racja - trzeba mieć przynajmniej jego ciało. ;)
Czemu nie widać obrazka z mapą?
Chodzi o mape podziemi pod karczmą Pod Miedzianym Diademem.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-29 12:29:38]
gdzie znajdem oko tyra bo potrzebujem 2 te klejnoty lecz to jest w dodatku kto wie
Soll -----> to nie wątek to komentarz do opisu przejścia gry, do materiału zamieszczonego w archiwach GOLa
Soll - Bo oni wchodzą nie przez forum, tylko komenatrze do materiałów, które zostały z powrotem włączone do forum.
Co się stało że nagle Juniorzy zaczeli masowo odgrzebywać wątki sprzed 2 lat??
Jak chcecie odpowiedzi to piszcie tu:
mam pytanko! no bo tak wyszło jakoś ze wampizyca mi zabrała Ardhele i ja zamieniła w wampira;/ i musiałam ja zabic;/ a teraz mam jej ciało i nie wiem jak ja do zycia pozwrococ;/;/;/ i zgubilam gdzies latarnie ta ktora elfa trzeba dac;/;/ help!
10 – Oberżysta – można od niego kupić Księgę Rytuałów którą potrzebujemy dla Vithala.
Wracamy do Vithala (11) który dzięki księdze będzie przechodził przez kolejne portale żywiołów (11), (12), (13) wchodząc do innych wymiarów po przedmioty.
w podmroku udało misię sprzedać pierścień ochrony przed żywiłakami za kilka milonów i kupić go za normalną cenę
gorgius ;))
Co zrobić gdy Edwin przemienia się w kobietę ??????????????????????
Znalazłem dla niego zwój nicości, on go zaczął studiować.
Po pewnym czasie mówi, że prawie go odczytał w całości.
Próbuje się zamienić w lisza ale mu się nie udaje. Przybiera postać kobiety.
To nie jest klątwa. Przywrócenie i zdjęcie klątwy nie działają.
Proszę o pomoc !!!!!!!!!!!!!!!
Jeśli jeszcze Cię to interesuje, chociaż pewnie Twoj problem sam się rozwiązał lata temu ??
Nic nie robimy kiedy Edwin zamienia się w kobietę, tak ma być. Przez jakiś czas będzie w żeńskiej wersji aż pewnego dnia pojawi się Czerwony Mag, który szuka Edwina. Będzie Cię wypytywał o Edwina a Ty możesz go wydać albo udać, że nie znasz żadnego Edwina. Jeśli go wydasz Edwin stanie się wrogi i Cię zaatakuje.
Jeśli nie wydasz Edwina, Czerwony Mag odejdzie ale wróci za dwa dni.
Znowu będzie wypytywał o Edwina ale tym razem Edwin zacznie z nim dialog. Powie,że jest Celisią z Waterseep i nie zna żadnego Edwina. Mag nie uwierzy i rzuci czar na Edwina, który przywróci go do męskiej postaci. Następnie stanie się wrogi I zaatakuje Edwina. Trzeba go ubić i tyle, kończy się quest Edwina.
drugą część notatki Tombelthena, można otrzymać od jego potomka poszukującego w/w kryjówki. Zadanie to otrzymujemy grając główną postacią jako Łowca, po otrzymaniu we władanie chatkę Mereli (posada łowcy) - po wykonaniu zadania w ruinach świątyni. Kryjówka rzeczywiście znajduje się w zaznaczonym na mapie miejscu, ale aktywuje się dopiero podczas wykonywania zadania. W dodatku ma "kościaną" obstawę.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






