WYPOSAŻENIE NPC | Baldur's Gate II Cienie Amn poradnik Baldur's Gate II: Cienie Amn
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
Przedmioty te są w posiadaniu postaci NPC, które możemy przyłączyć do drużyny w trakcie gry. Zwykle są to bardziej lub mniej magiczne przedmioty, często z możliwości używania wyłącznie przez właściciela. | |
Księżycowe Ostrze Tę potężną broń stworzyli płatnerze starożytnego Myth Drannor. Księżycowych ostrzy używano podczas długiego procesu wybierania władcy wyspy Evermeet. Księżycowe Ostrza same wybierają swego właściciela, a w przypadku tego miecza wybrańcem został elf Xan. Tylko on może używać tej broni - każda inna osoba nie zdoła jej podnieść. To Księżycowe Ostrze zapewnia ochronę przed ogniem i modyfikuje klasę pancerza posiadacza. Obrażenia: 1K8 +3 TraK0: +3 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: +1 do Klasy Pancerza +50% do odporności na ogień Opóźnienie: 5 Rodzaj biegłości: długi miecz Typ broni: 1-ręczna Może używać: Xan | |
Błyskawiczny Cudowny Silny Miotacz To jest kusza Jana Jansena, a jej złożoność jest tak wielka, że tylko on może jej używać. Również tylko on potrafi wyrabiać do niej amunicję. Dogłębne modyfikacje tej kuszy czynią ja wyjątkowo celną. TraK0: +1 Opóźnienie: 3 Rodzaj biegłości: kusza Typ broni: 2-ręczna Może używać: Jan Jansen | |
Strój Przygodowy Jansena Ciosoodporny Metalowy Strój Przygodowy Marki Jansen - (wniosek patentowy w trakcie załatwiania) Ta dziwaczna zbroja jest wykonana z nieznanego materiału, bardzo elastycznego, ale twardego w dotyku. Zbroję zaprojektował dla samego siebie Jan Jansen i tylko on może ją nosić. Zbroja nie daje żadnych premii do podstawowej klasy pancerza, ale zapewnia +25% odporności na wszystkie obrażenia fizyczne i dodatkową premię +5 do klasy pancerza Jana przeciwko pociskom. Jan może też bez ograniczeń rzucać zaklęcia nosząc tę zbroję. Co więcej, zbroja jest bardzo szykowna. Specjalne: +25% do odporności na obrażenia fizyczne +5 do Klasy Pancerza przeciw broni strzeleckiej Może używać: Jan Jansen | |
Techno Złodziejskie Rękawice Marki Jansen wraz z Oprzyrządowaniem (TM) Ten zestaw złodziejskich narzędzi daje Janowi dodatkową premię do jego umiejętności otwierania zamków oraz kradzieży kieszonkowej. Jan jest jedyną osoba, która może używać rękawic, inni nawet nie wiedzieliby, jak się je zakłada. O dziwo, w tych rękawicach Jan może nawet rzucać czary. Zapewne dlatego, że wyglądają tak szykownie. +20% do Otwierania zamków +20% do Kradzieży kieszonkowej | |
Mikro-Makro Spektroskopy Marki Jansen (Oficjalne Spektroskopy Purpurowego Bractwa) Te okulary to kolejny z wynalazków Jana Jansena. Pozwalają mu one raz dziennie wykrywać niewidzialność. Zapewniają też Janowi dodatkowe +25% do jego umiejętności wykrywania i usuwania pułapek. Rozmaite soczewki zamontowane na tej urządzeniu zwiększają umiejętność wykrywania iluzji o 20%. Klasa i wdzięk, z jaką wykonano Spektroskopy, są tak oczywiste, że w ogóle nie warto o nich mówić. Wykrywanie niewidzialności raz na dzień +25% do rozbrajania pułapek +25% do wykrywania pułapek +20% do wykrywania iluzji | |
Miecz Arvoreen Oręż ten jest kolejnym darem Arvoreen dla Mazzy, dlatego mogą go używać wyłącznie niziołki. Dzięki magii, którą w nim zawarto, miecz ten potrafi zwolnić ruchy każdego przeciwnika, którego dosięgnie. Obrażenia: 1K6 +2 TraK0: +2 Typ obrażeń: kłute Specjalne: Ofiara musi wykonać rzut obronny przeciwko różdżkom, albo jej ruchy zostaną zwolnione o połowę (na okres 45 sekund). Odporność na efekty spowolnienia i ogłuszenia. Opóźnienie: 1 Rodzaj biegłości: krótki miecz Typ broni: 1-ręczna Może używać: Niziołek |
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie