Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

2900 - Piekło | Baldur's Gate II Cienie Amn poradnik Baldur's Gate II: Cienie Amn

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

Po zabiciu Irenikusa zostaniemy pociągnięci za naszą duszą do Piekła - 2900 - Piekło | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Po "zabiciu" Irenikusa zostaniemy pociągnięci za naszą duszą do Piekła. Naszym zadaniem jest dalej gonić Irenikusa i unicestwić go raz na zawsze. Będziemy przechodzili 5 testów.

(Na mapce doklejone są mapki lokacji z testami.)

01 - Tu pojawiamy się w Piekle

Czeka nas teraz 5 testów (pięć Łez Bhaala), przy każdym z nich mamy możliwość opowiedzenia się po dobrej i złej stronie "mocy". PO WYKONANIU wszystkich 5 testów i próbie otwarcia bramy otrzymamy bonusy do naszych parametrów w zależności od ścieżki którą podążaliśmy. Poza tym jeżeli wybierzemy przy którymś z testów ZŁĄ ŚCIEŻKĘ stracimy reputację i nasz charakter zmieni się na zły.

02 - Łza Bhaala - Sarevok

Upiór Sarevoka

DOBRA ŚCIEŻKA - (nie ulegamy kuszeniu Sarevoka) - +1 Mądrość, +1 Charyzma

ZŁA ŚCIEŻKA - (unosimy się gniewem i atakujemy Sarevoka) - +1 (+2) Siła

03 - Łza Bhaala - Chciwość

Demon - Daje nam miecz Czarna Brzytwa i zostawia nam decyzję co z nim zrobić.

Dalej w lokacji stoi Dzin.

DOBRA ŚCIEŻKA - (oddajemy miecz Czarna Brzytwa Dzinowi) - +2 do rzutów obronnych

ZŁA ŚCIEŻKA - (zabijamy Dzina za pomocą miecza) - + 15 punktów życia

04 - Łza Bhaala - Samolub

Demon porywa jednego z naszych towarzyszy, aby go uratować musimy wybrać jedną z dwóch ścieżek. Mamy do wyboru dwie ścieżki. (brama A i B)

ŚCIEŻKA DOBRA - (wybieramy bramy A, A, A) - tracimy permanentnie 2 punkty życia, 1 punkt zręczności, Punkty doświadczenia - nasz towarzysz przeżyje - +10 odporności na magię

ŚCIEŻKA ZŁA - (wybieramy bramy B, B, B) - nic nie tracimy, nasz towarzysz umiera - +2 do klasy uzbrojenia.

05 - Łza Bhaala - Strach

Demon przy wejściu proponuje nam Wdzianko ze skór Nimf.

ŚCIEŻKA DOBRA - (NIE bierzemy Wdzianka, zabijamy Obserwatorów w B, bierzemy Łzę z C) - Odporność na bronie mniejsze niż +2

ŚCIEŻKA ZŁA - (bierzemy Wdzianko, Idziemy przez A, bierzemy Łzę z C) - +2 Constitution

06 - Łza Bhalla - Duma

Demon którego spotykamy stara się nas namówić abyśmy stoczyli walkę z potworem mieszkającym w grocie.

ŚCIEŻKA DOBRA - (rozmawiamy z potworem tak długo zajmując stanowisko "co to za potwór i dlaczego mamy z nim walczyć" aż demon da spokój, podchodzimy wtedu do smoka i otrzymujemy Łzę Bhaala bez walki) - +20 % do odporności na ogień, zimno i elektryczność

ŚCIEŻKA ZŁA - (rozmawiamy z demonem i dajemy się namówić aby zabić smoka, zabijamy smoka. Przedmioty: Szata Złego Arcymaga, Pierścień Ochronny +2, i bierzemy łzę) - 200.000 punktów doświadczenia.

To był ostatni test wychodzimy teraz do głównej sali i otwieramy Łzami Bhaala drzwi. Dostaniemy wszystkie zebrane podczas testów bonusy.

Finalna Walka z Irenikusem

Pojawia się Irenikus i po raz ostatni musimy stoczyć z nim walkę. Tym razem już naprawdę ostatni raz. Przywołuje 4 demony (zabijamy je na początku) i potem zamienia się w Zabójcę. Na tym etapie gry nie powinniśmy już mieć problemów z naszym przeciwnikiem.

KONIEC

Po finalnej walce czekają nas jeszcze filmy na zakończenie.

Poradnik ten opisuje około 95% zadań jakie czekają nas w grze. Brakuje zadań charakterystycznych dla pewnych klas postaci. Będziemy dodawali opisy tych misji w przyszłości.