MIECZE OBURĘCZNE | Baldur's Gate II Cienie Amn poradnik Baldur's Gate II: Cienie Amn
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
Przeklęty Grabieżca Ten mroczny miecz oburęczny promieniuje złem na odległość. Mogą go używać tylko antypaladyni. Obrażenia: 1K10 +5 TraK0: +5 Typ obrażeń: sieczne Opóźnienie: 5 Rodzaj biegłości: miecz oburęczny Typ broni: 2-ręczna Może używać: Antypaladyn | |
Miecz oburęczny +3, Berserker Jest to przeklęty miecz, który sprawuje się doskonale we wszystkich testach, poza ogniem bitwy. Postać, która wejdzie do walki, automatycznie wpada w berserk i zaczyna zabijać wszystkich w pobliżu do czasu, gdy walka się nie skończy lub gdy ona sama nie straci przytomności. Broń ta jest zaiste bardzo potężna, ale jej właściciel musi podjąć decyzję czy warto ryzykować czy też nie. Można się jej pozbyć tylko dzięki egzorcyzmom za pośrednictwem czaru Zdjęcie klątwy. Obrażenia: 1K10 +3 TraK0: +3 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: Sprawia, że dzierżąca go osoba wpada w szał berserkera Można się go pozbyć dopiero po rzuceniu czaru Zdjęcie Klątwy Opóźnienie: 7 Rodzaj biegłości: wielkie miecze Typ broni: 2-ręczna Wymagana siła: 14 Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej Lokalizacja: Promenada Waukeen | |
Zguba pająka Miecz Zguba pająka został stworzony przez krasnoludy z plemienia Orothiara w Kniei Otulisko. Stworzenie go miało potwierdzić dobrą wolę w stosunkach pomiędzy nimi, a Wielkimi Książętami z Wrót Baldura. Miecz był własnością książąt niemal przez wiek, aż w końcu zaginął, o ironio, w czasie walki z pająkami i ettercapami. Nie wiadomo, kto obecnie jest w posiadaniu miecza, ale jego znalezienie bardzo pomogłoby w zwalczeniu plagi pająków, która nawiedziła Knieję. Obrażenia: 1K10 +2 TraK0: +2 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: Swoboda działania (jeśli używany) - chroni walczącą osobę przed wszelkimi magicznymi ograniczeniami ruchu, takimi jak Unieruchomienie czy Pajęczyna. Opóźnienie: 8 Rodzaj biegłości: miecz oburęczny Typ broni: 2-ręczna Wymagana siła: 14 Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej | |
Miecz oburęczny +3: Zwiastun Gdy bohater Prawdziwa Krew zniszczył Zwiastuna, demona żywiącego się krwią chłopów w pobliżu Luskanu, uwięził jego esencję w jedynym przedmiocie, który mógł ją pomieścić, w swoim mieczu zwanym Wyzwolenie. Mimo iż zło zostało zdominowane przez na wpół inteligentne ostrze, to nie zostało do końca pokonane i przemieniło broń od środka. Teraz działa podobnie do innych zaklętych broni, ale gdy uderza istnieje mała szansa na wyzwolenie kuli ognia, znaku, że zamknięty demon nadal szaleje w swoim więzieniu. Jest także szansa, że każdy trafiony ogr przemieni się w kamień. Niewiadomo czy to skutek działań demona czy też właściwość samego ostrza. Obrażenia: 1K10 +3 TraK0: +3 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: 5% szansa przy każdym trafieniu na wyzwolenie Ognistej kuli zadającej 10K6 obrażeń Wszystkie trafione ogry muszą wykonać rzut obronny przeciw magii albo zostaną zamienione w kamień Opóźnienie: 7 Rodzaj biegłości: miecz oburęczny Typ broni: 2-ręczna Wymagana siła: 14 Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej Lokalizacja: Podmrok - Ust Natha | |
Sztylet Jorila (Miecz oburęczny +3) Joril był potężnym lodowym olbrzymem żyjącym w Grzbiecie Świata. Jego magiczny sztylet zaginął gdy Joril został zabity przez grupkę poszukiwaczy przygód. W końcu sztylet pojawił się w mieście Kuldahar gdzie przerobiono go na miecz oburęczny. Obrażenia: 1K10 +3, +1 pkt. obrażeń od zimna TraK0: +3 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: 25% szansa na rzucenie czaru Zamęt na przeciwnika na trzy rundy (rzut obronny przeciwko czarom by uniknąć efektu) Opóźnienie: 7 Rodzaj biegłości: miecz oburęczny Typ broni: 2-ręczna Wymagana siła: 13 Nie mogą używać; Druid, Kapłan, Mag, Złodziej Lokalizacja: Slumsy (bonus CD) |
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie