MIECZE PÓŁTORARĘCZNE | Baldur's Gate II Cienie Amn poradnik Baldur's Gate II: Cienie Amn
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
Miecz półtoraręczny +1, +3 przeciw zmiennokształtnym: 'Kondar' Na pierwszy rzut oka ten miecz niczym nie różni się od innych. Jednak jeśli znajdzie się on w pobliżu jakiejś istoty zmiennokształtnej, jego ostrze rozgrzewa się od budzącej się mocy. Nazwa tej broni wywodzi się od pierwszego właściciela, a jej historia, choć w większości dawno temu zapomniana, jest związana z fałszem i zdradą. Plotka głosi, że Kondar zapłacił za ten miecz wielką sumę złota, ale dzięki niemu udało mu się potem ujawnić prawdziwe oblicza tych, którzy chcieli go zdradzić. Obrażenia: 2K4 +1, +3 przeciw zmiennokształtnym TraK0: +1 Typ obrażeń: sieczne Opóźnienie: 7 Rodzaj biegłości: miecz półtoraręczny Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 11 Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej Lokalizacja: Warownia d'Arnise | |
Miecz półtoraręczny +1: Albruin Basalin był potężnym mężczyzną, a za jego plecami mówiono, że był niedźwiedziołakiem. Długo dzierżył miecz Albruin w obronie swojej wioski, zabijając olbrzymie pająki nękające okolicę. Miecz chronił go przed ich trucizną oraz pozwalał mu widzieć niewidzialnych Czerwonych Magów, którzy kontrolowali co dziwniejsze odmiany pająków. Nieznane są powody ich wrogości. Obrażenia: 2K4 +3 TraK0: +1 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: Raz dziennie wykrywa niewidzialnych. Odporność na truciznę, gdy jest używany. Opóźnienie: 7 Rodzaj biegłości: miecz półtoraręczny Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 11 Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej |
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie