Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tunele Łupież100ów Umysłu
Aktualizacja:

Trafiamy tu z lokacji 2100 - Podmrok
Nie musimy zwiedzać tej lokacji aby ukończyć grę. Jeżeli mamy to zrobić warto zapisać grę w osobnym slocie przed wejściem od tuneli. Warto tu wejść dla Rękojeść Wyrównywacza (części artefaktu), należy się spodziewać jednak ciężkich walk z Łupieżcami Umysłu.
01 - Wejście, w chwilę po wejściu do lokacji zostajemy podstępnie ogłuszeni i wtrąceni do cel niewolników.
02 - Cela Niewolników
Tu budzimy się z uśpienia, po chwili pojawia się strażnik Ogr i prowadzi nas na arenę. Po wygranej walce z wracamy do celi. W tym momencie możemy otworzyć północne drzwi naszej celi (03) i porozmawiać z Githanki
03 - Cela Githanków
Simyaz - okazuje się iż jest to drużyna z Podwodnego Miasta która jest uwięziona tak jak my. Po chwili Githanki zostają wyprowadzeni na arenę aby walczyć. Po powrocie Simyaz informuje nas iż zostaniemy w następnej walce wystawieni przeciwko sobie, proponuje układ który ma polegać na tym iż Githanki zajmą Łupieżców Umysłu a my w tym czasie mamy poszukać wyjścia z Tuneli.
04 - Arena
Gdy dogadamy się z Githanki w celach zostaniemy po chwili przeniesieni na arenę. Powinniśmy szybko zabić Kuo-Toa i uciec przez zachodnie przejście gdy Githanki będą absorbowały uwagę Łupieżców Umysłu
05 - Tędy uciekamy z areny i zabijamy Ogra Strażnika
Przedmioty: Rękojeść Wyrównywacza (część artefaktu)
Możemy też pozabijać znajdujących się w pozostałych celach Kuo-Toa
06 - Z kadzi w tym pomieszczeniu bierzemy Serum Illithidów
Gdy posiadamy Obręcz Kontrolną to w tym pomieszczeniu możemy zniewolić Łupieżcę Umysłu i uczynić go naszym pomocnikiem.
07 - Pokój ze nieprzytomnymi niewolnikami
Wlewamy do urządzenia dawkującego Serum Illithidów, przebudzi to niewolników z letargu. Po rozmowie dowiadujemy się iż maszyna znajdująca się w rogu pokoju służy do produkowania Obręczy Kontrolnych. Robimy na własny użytek cztery obroże bo na tyle starcza maszynie energii. Umieszczamy je jako podręczne przedmioty w naszym inventory. Obręcze Kontrolne będą nam potrzebne do przejęcia kontroli nad Łupieżcami Umysły gdyż są drzwi w labiryncie które tylko oni mogą otworzyć. W lokacji (06) pojawia się co jakiś czas samotny Łupieżca nad którym możemy przejąć kontrolę. Wracamy tam i zdobywamy naszego niewolnika.
08 - Przedmioty: Harfa Methilda
Musimy złapać Łupieżcę Umysłu w (06) i za jego pomocą otworzyć zachodnie drzwi. Pojawiają się wtedy Ghitanki i informują nas iż teleportują się na zewnątrz, zostawiając nas samych.
09 - Po pokonaniu strażników możemy nabrać z sadzawek Solną Miksturę która czyni naszych bohaterów na krótki czas niewrażliwych na Psionikę
10 - Trzy sarkofagi z przeciwnikami
Przedmioty: Pierścień Kontroli nad Ogniem
11 - Przedmioty: Kostur Dowodzenia
12 - Drzwi do tego pomieszczenia może otworzyć Łupieżca Umysłu (możemy go zniewolić Obroża w (06)) lub nasza główna postać zamieniona w Zabójcę
W sali znajduje się Główny Mózg który musimy zniszczyć aby wydostać się z Tuneli.
Po walce Przedmioty: Krew Starszego Mózgu (alternatywny przedmiot dla Matki Przełożonej w Ust Natha)
Tak oto zakończyliśmy żywot koloni nikczemnych Łupieżców Umysłu. W drodze powrotnej na powierzchnię (wyjście jest w (01)) spotykamy uwolnionych wcześniej niewolników którzy dziękują nam za oswobodzenie.
Wracamy do 2100 - Podmrok
- Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis lokacji - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wstęp
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mapa Świata - część kontynentalna
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zadania związane z twierdzą maga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mapa Świata - część nadmorska
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Więzienie Irenikusa cz.1
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Więzienie Irenikusa cz.2
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Promenada Waukeen
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Slumsy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zajazd Miedziany Diadem
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Podziemia pod Miedzianym Diademem
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Siedziba Łowców Niewolników
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kula Sfer
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Cmentarna
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Cmentarna Niższe groby
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Cmentarna Południowy grób
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Mostów
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Doki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Świątyń
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kanały
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Siedziba Kultu
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zapomniane Miasto
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Dzielnica Rządowa
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Bramy Miasta
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise Poziom 1
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise Poziom 2
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Twierdza de'Arnise Podziemia
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wzgórza Umar
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Ruiny Świątyni
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Świątynia Amaunatora
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wzgórza Wichrowych Włóczni
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kryjówka Lorda Firkraaga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Targowo
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Gaj Druidów
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Brynnlaw
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Przytułek Czarowięzy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Labirynt Pod Czarowięzami A
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Labirynt Pod Czarowięzami B
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Labirynt pod Czarowięzami 100
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Podwodne miasto
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Podmrok
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Ust Natha
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tunele Łupież100ów Umysłu
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tunele Kuo-Toa
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wyjście z Podmroku - Rozdział 6
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Suldanessellar
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Piekło
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Przypadkowe lokacje
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis lokacji - poradnik do gry
Komentarze czytelników
tragiczny poradnik, zle opisy, tylko wprowadza ludzi w blad.
tytus1--> Jeżeli chciałbyś robić tylko główny wątek to około 30 godzin, ale jak z zadaniami pobocznymi i dodatkiem to przejście zajmie ci ponad 100 godzin.
Jak dlugo gra się w baldurs gate 2 cienie amn?
triox widze że masz problem
mam mały problem utknęłam w twierdzy strarznika na poziomie 3 (walka z upiorami) nie wiem jak ich pokonac
ja juz sobie poradzilem z tymi zywiolakami... ale chodzi mi o odczarowanie Edwina... dalej jest kobieta :P
jestem w Podmroku i tam mi sie akurat edwin zamienil sie w kobiete...nie rozumiem u jakiego oberżysty tamta ksiazeczke kupic... u drowa oberzysty?
"Są one niedostępne gdy nie posiadamy konkretnej postaci w drużynie." <- Czy aby na pewno dotyczy to wszystkich questów? A ja zawsze myślałem, że takiego Valygara wystarczy zabić by dostać się do Kuli Sfer.
Ale co racja to racja - trzeba mieć przynajmniej jego ciało. ;)
Czemu nie widać obrazka z mapą?
Chodzi o mape podziemi pod karczmą Pod Miedzianym Diademem.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-29 12:29:38]
gdzie znajdem oko tyra bo potrzebujem 2 te klejnoty lecz to jest w dodatku kto wie
Soll -----> to nie wątek to komentarz do opisu przejścia gry, do materiału zamieszczonego w archiwach GOLa
Soll - Bo oni wchodzą nie przez forum, tylko komenatrze do materiałów, które zostały z powrotem włączone do forum.
Co się stało że nagle Juniorzy zaczeli masowo odgrzebywać wątki sprzed 2 lat??
Jak chcecie odpowiedzi to piszcie tu:
mam pytanko! no bo tak wyszło jakoś ze wampizyca mi zabrała Ardhele i ja zamieniła w wampira;/ i musiałam ja zabic;/ a teraz mam jej ciało i nie wiem jak ja do zycia pozwrococ;/;/;/ i zgubilam gdzies latarnie ta ktora elfa trzeba dac;/;/ help!
10 – Oberżysta – można od niego kupić Księgę Rytuałów którą potrzebujemy dla Vithala.
Wracamy do Vithala (11) który dzięki księdze będzie przechodził przez kolejne portale żywiołów (11), (12), (13) wchodząc do innych wymiarów po przedmioty.
w podmroku udało misię sprzedać pierścień ochrony przed żywiłakami za kilka milonów i kupić go za normalną cenę
gorgius ;))
Co zrobić gdy Edwin przemienia się w kobietę ??????????????????????
Znalazłem dla niego zwój nicości, on go zaczął studiować.
Po pewnym czasie mówi, że prawie go odczytał w całości.
Próbuje się zamienić w lisza ale mu się nie udaje. Przybiera postać kobiety.
To nie jest klątwa. Przywrócenie i zdjęcie klątwy nie działają.
Proszę o pomoc !!!!!!!!!!!!!!!
Jeśli jeszcze Cię to interesuje, chociaż pewnie Twoj problem sam się rozwiązał lata temu ??
Nic nie robimy kiedy Edwin zamienia się w kobietę, tak ma być. Przez jakiś czas będzie w żeńskiej wersji aż pewnego dnia pojawi się Czerwony Mag, który szuka Edwina. Będzie Cię wypytywał o Edwina a Ty możesz go wydać albo udać, że nie znasz żadnego Edwina. Jeśli go wydasz Edwin stanie się wrogi i Cię zaatakuje.
Jeśli nie wydasz Edwina, Czerwony Mag odejdzie ale wróci za dwa dni.
Znowu będzie wypytywał o Edwina ale tym razem Edwin zacznie z nim dialog. Powie,że jest Celisią z Waterseep i nie zna żadnego Edwina. Mag nie uwierzy i rzuci czar na Edwina, który przywróci go do męskiej postaci. Następnie stanie się wrogi I zaatakuje Edwina. Trzeba go ubić i tyle, kończy się quest Edwina.
drugą część notatki Tombelthena, można otrzymać od jego potomka poszukującego w/w kryjówki. Zadanie to otrzymujemy grając główną postacią jako Łowca, po otrzymaniu we władanie chatkę Mereli (posada łowcy) - po wykonaniu zadania w ruinach świątyni. Kryjówka rzeczywiście znajduje się w zaznaczonym na mapie miejscu, ale aktywuje się dopiero podczas wykonywania zadania. W dodatku ma "kościaną" obstawę.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
