Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

SEJMITARY / WAKIZASHI / NINJA-TO | Baldur's Gate II Cienie Amn poradnik Baldur's Gate II: Cienie Amn

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

Sejmitar +3, Żagiew Mrozu - SEJMITARY / WAKIZASHI / NINJA-TO | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Sejmitar +3, Żagiew Mrozu

To jest magiczny sejmitar +3, Żagiew Mrozu. To jedna z osobistych broni Drizzta.

Obrażenia: 1K8 +3

TraK0: +3

Typ obrażeń: sieczne

Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to

Opóźnienie: 2

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 8

Nie może używać: Mag, Kapłan

Sejmitar +5, Obrońca - SEJMITARY / WAKIZASHI / NINJA-TO | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Sejmitar +5, Obrońca

To jest magiczny sejmitar +5, Obrońca, noszący imię "Iskra" - jedna z osobistych broni Drizzta. Magiczna natura tej broni sprawia, że mogą jej używać tylko osoby o czystym sercu.

Obrażenia: 1K8 +5

TraK0: +3

Typ obrażeń: sieczne

Specjalne: +2 do Klasy pancerza

Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to

Opóźnienie: 2

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 8

Nie może używać: Postać o złym lub neutralnym charakterze, Mag, Kapłan

Sejmitar +2: Szpon Rashada - SEJMITARY / WAKIZASHI / NINJA-TO | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Sejmitar +2: 'Szpon Rashada'

To ostrze zostało tak nazwane na cześć księcia Rashada, poprzedniego władcy pomniejszych ziem na Wschodzie. Tak jak wiele innych rzeczy do niego należących, zostało zabrane przez niezadowolonych strażników pałacowych po jego śmierci. Rola strażników w tym nieszczęsnym wypadku nigdy nie została wyjaśniona, ale plotka głosi, że każdy z nich umarł w przeciągu roku, poniósłszy śmierć od tej właśnie broni.

Obrażenia: 1K8 +2

TraK0: +2

Typ obrażeń: sieczne

Opóźnienie: 3

Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 10

Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej

Lokalizacja: Targowo

Sejmitar szybkości +2: Belm - SEJMITARY / WAKIZASHI / NINJA-TO | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Sejmitar szybkości +2: Belm

Ten magiczny sejmitar nosi znak Taki Kobe, uznanego płatnerza z Kara-Tur, ale nie wiadomo jak się tu znalazł. Doskonale wyważony, niesłychanie szybki w walce pozwala szermierzowi na wykonanie dodatkowego ataku.

Obrażenia: 1K8 +2

TraK0: +2

Typ obrażeń: sieczne

Specjalne: Jeden dodatkowy atak na rundę.

Opóźnienie: 0

Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 10

Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej

Sejmitar +1: Shazzellim - SEJMITARY / WAKIZASHI / NINJA-TO | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Sejmitar +1: Shazzellim

Ten sejmitar jest dość słabej jakości, ale w jego wnętrzu czai się wielka moc i zło. Został stworzony do zabijania Harfiarzy i świetnie nadaje się do tego celu. Po jednym ciosie tego ostrza bard musi wykonać rzut obronny przeciwko czarom albo zginie. Został stworzony przez Czerwonego Maga z Thay, ma także zdolność mówienia, i dlatego tak często dawano go magom-wojownikom służącym Czarodziejom. Nie trzeba mówić, że posiadanie tego miecza nie będzie podobać się Harfiarzom.

Obrażenia: 1K8 +1

TraK0: +1

Typ obrażeń: sieczne

Specjalne:

Ugłosowienie

Każdy trafiony bard musi wykonać rzut obronny przeciwko czarom z modyfikatorem -4 lub zginie

Opóźnienie: 4

Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 10

Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej

Sejmitar +3: Ostrze Wody - SEJMITARY / WAKIZASHI / NINJA-TO | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Sejmitar +3: 'Ostrze Wody'

Klinga tej broni zdaje się lśnić, odsłaniając płynną krawędź, ostrą niczym brzytwa. W budowę tej broni włożono ogromny kunszt; spoczęło też na niej zapewne parę błogosławieństw od jakiegoś łaskawego boga, choć rękojeść przystrojono dość szpetnym grawerunkiem.

Obrażenia: 1K8 +3

TraK0: +3

Typ obrażeń: sieczne

Opóźnienie: 4

Typ biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 8

Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej

Wakizashi Kachiko +3 - SEJMITARY / WAKIZASHI / NINJA-TO | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Wakizashi Kachiko +3

Ten miecz był ulubioną bronią wojowniczki Kachiko. Niewiele o niej wiadomo prócz tego, że przybyła z odległych krain wschodu w Kara-Tur.

Obrażenia: 1K8 +3

TraK0: +3

Typ obrażeń: kłute

Specjalne: Po każdym trafieniu wysysa z celu 2 punkty mądrości na 2 rundy. Cel może uniknąć utraty mądrości wykonując rzut obronny przeciwko śmierci.

Opóźnienie: 0

Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 5

Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag

Szkarłatny Ninja-To +3 - SEJMITARY / WAKIZASHI / NINJA-TO | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Szkarłatny Ninja-To +3

Ninja-To Szkarłatnego Bractwa

Gdy członek Szkarłatnego Bractwa zabije jednego z "wielkich wrogów" organizacji, często jest nagradzany takim mieczem. Nie wiadomo jak ten miecz przybył do Faerunu ze świata Greyhawk (gdzie działa Szkarłatne Bractwo). Gdy zostanie dobyty, rozjarzy się krwistą czerwienią.

Obrażenia: 1K8 +3

TraK0: +3

Typ obrażeń: sieczne

Specjalne:

Jeden dodatkowy atak na rundę

+6 pkt. obrażeń od trucizny przez 2 rundy, jeśli cel nie wykona udanego rzutu obronnego przeciwko truciźnie.

Opóźnienie: 1

Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-to

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 6

Może używać: Mnich