Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

1202 - Kryjówka Lorda Firkraaga | Baldur's Gate II Cienie Amn poradnik Baldur's Gate II: Cienie Amn

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

01 - Wejście do lokacji - 1202 - Kryjówka Lorda Firkraaga | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

01 - Wejście do lokacji

02 - Orkowa Książka Kucharska

03 - Dosyć nieprzyjemny oddział wampirów - dobrze skutkuje wejście w środek i rzucenie czaru "Promień Słońca"

04 - Przedmioty: Klucz do Kaplicy

05 - Samia

ZADANIE: Odnaleźć zapiski Króla Tethyru

ROZWIĄZANIE: Samia wydaję się bardzo podejrzaną osobą, ot tak znikąd pojawia się w środku labiryntu, ale nic to bierzemy to co mówi za dobrą monetę. Zbieramy fragmenty maski pogrzebowej (06) i udajemy się do (07)

06 - Fragment Maski Pogrzebowej - musimy zebrać wszystkie fragmenty i złożyć z tego Maskę Króla Strohma III.

07 - Zakładamy maskę i dzięki niej widzimy niewidzialnego ostatniego strażnika, zabijamy go i kierujemy się dalej.

08 - Pozostałości po Ostatnim Królu Thetyru

Przedmioty: Miecz Zabójca Smoków, Tarcza ze Smoczych Łusek +3

W momencie gdy podniesiemy przedmioty w (08) to w (07) pojawia się Samia i jej towarzysze którzy oczywiście próbują zabrać to co znaleźliśmy i zgodnie z naszymi podejrzeniami są złymi postaciami. Trzeba ich pozabijać.

09 - Studnia - możemy pokręcić kołowrotem i wyciągnąć z niej przedmiot, zostaniemy wtedy zaatakowani przez żywiołaka powietrza

Przedmioty: Smoczy Hełm

10 - Kolejna pułapka iluzji zastawiona na naszą drużynę

Przedmioty: Róg Grzmotu

11 - Golemy

Adamantytowy Golem - ciężko jest go zabić ale można spróbować Procą Everarda +5 na odległość gdy jest zaklinowany (w wypadku Adamantytowego Golema możemy sobie w spokoju wypić herbatę ale w końcu padnie powalony na ziemię)

Przedmioty: Długi Łuk Poszukiwacz Serc +3

12 - Wódz Klanu DigDag i Tazok (ten z BG) - całe dowództwo gotowe na śmierć z naszych rąk

Przedmioty: Klucz do Kanałów (służy do otwarcia drzwi w Kanałach (08))

13 - Uwięziona Ilthia - aby ją uwolnić musimy zejść do kaplicy (14) i odebrać klucz od znajdującego się tam maga

14 - Kryjówka Lorda Firkraaga

Firkraag - okazuje się smokiem, nie musimy walczyć z nim przy pierwszym spotkaniu, skupiamy się na uwolnieniu Ilthi

Konster - ma klucz do celi Ilthi, po zakończeniu rozmowy z Firkraagiem teleportuje się do (12)

Wracamy do (12) w pogoni z Konsterem , zabijamy go, uwalniamy Ilthię otwierając drzwi zanlezionym przy Konsterze kluczem i wracamy z powrotem do Firkraaga (14)

Zabicie Smoka Lorda Firkraaga nie jest rzeczą prostą, lecz zdecydowanie zalecaną z powodu ciekawych przedmiotów które ma przy sobie.

Atakujemy go Zabójczą Chmurą spoza pola widzenia, czekamy aż zmięknie potem Wyłom i inne czary niszczące ochrony i ciach, ciach : Mieczem Zabójca Smoków, mnie udało się za 3 podejściem.

Przedmioty: Karsomir +5 (miecz tak cudowny że nikt nie uwierzy w jego istnienie dopóki go nie znajdzie), Łuski Czerwonego Smoka (na świetną zbroję), Płaszcz Tarczy

Wracamy do Garena (1200 - Wzgórza Wichrowych Włóczni) (02) i cieszymy się wygraną.