Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

MIECZE KRÓTKIE | Baldur's Gate II Cienie Amn poradnik Baldur's Gate II: Cienie Amn

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

Krótki miecz ciosów w plecy: Cieniste Ostrze - MIECZE KRÓTKIE | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Krótki miecz ciosów w plecy: 'Cieniste Ostrze'

Cieniste Ostrze wykuto z myślą o zabójcy - miało być dla niego doskonałym narzędziem. Marzy o nim wielu lubiących rozstrzygać spory za pomocą ciosu w plecy. Niewielu jednak posiada ten miecz przez długi czas.

Obrażenia: 1K6 +3

TraK0: +3

Typ obrażeń: kłute

Opóźnienie: 0

Rodzaj biegłości: krótki miecz

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 5

Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag

Lokalizacja: Doki

Kundan +2: Miecz szybkości - MIECZE KRÓTKIE | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Kundan +2: Miecz szybkości

Oszpecony jako dziecko, Dramnek Olk był wykluczany z towarzystwa i wyśmiewany przez rówieśników. Na wzgórzach, z których rozpościerał się widok na Targowo spędził wiele godzin pełnych samotności. Galloma, mieszkający nieopodal czarodziej, natknął się na młodzieńca i odnalazł w nim bratnią duszę. Szybko stali się przyjaciółmi; mistrzem i uczniem. Galloma zmarł zanim nauka Dramneka mogła być ukończona i młodzieniec ponownie poczuł się bardzo samotny. W końcu trafił na ulice Athkatli. Tam został kieszonkowcem i doskonalił swe umiejętności złodziejskie posiłkując się niewielką znajomością magii, której nauczył się od swojego mistrza. Wreszcie wykonał ten miecz, który miał zniwelować mankamenty słabego ciała Dramneka. Broń ta nie posiada parametru opóźnienie.

Obrażenia: 1K6 +2

TraK0: +2

Typ obrażeń: kłute

Opóźnienie: 0

Rodzaj biegłości: krótki miecz

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 5

Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag

Krótki miecz +1, Iibratha - MIECZE KRÓTKIE | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Krótki miecz +1, Iibratha

Ten starożytny miecz z brązu jest ozdobiony sześcioma krwawnikami i najprawdopodobniej został wykuty dla Azouna Pierwszego, dawno nieżyjącego króla Cormyru. Nie był zbyt często używany, aż w końcu trafił do rąk jednego z ulubionych gwardzistów króla. Pomimo magii iluzji, ten bezimienny żołnierz poległ w późniejszej bitwie, a miecz dostał się w posiadanie bandytów.

Obrażenia: 1K6 +1

TraK0: +1

Typ obrażeń: kłute

Specjalne: Raz dziennie rzuca Lustrzane odbicie.

Opóźnienie: 2

Rodzaj biegłości: krótki miecz

Typ broni: 1-ręczna

Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag

Miecz Zwinności Arbanea +2 - MIECZE KRÓTKIE | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Miecz Zwinności Arbane'a +2

Jest to jeden z wielu przedmiotów stworzonych na cześć maga, który jako pierwszy odkrył jak umagiczniać w ten sposób klingi. Była to broń banity Garno i od tego ostrza zginęło wielu kapłanów. Garno był rozwścieczony na bogów po tym jak jego rodzina została spalona na stosie przez kapłanów Loviatar i poświęcił swoje życie zemście. Pomimo jego nienawiści do wszystkiego co święte, podejrzewa się, że jeden z bogów chaosu pomógł Garno w zdobyciu tego miecza, rozkoszując się zniszczeniami jakie powodował ten młodzieniec.

Obrażenia: 1K6 +2

TraK0: +2

Typ obrażeń: kłute

Specjalne:

Odporność na Unieruchomienie.

Raz dziennie może przyspieszyć postać na 12 sekund.

Opóźnienie: 1

Rodzaj biegłości: krótki miecz

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 5

Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag

Lokalizacja: Losowe zdarzenia w mieście

Podrzynacz +4 - MIECZE KRÓTKIE | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Podrzynacz +4

Ta broń ma krwawą historię, wiele razy była używana zgodnie ze swoim imieniem. Popularny pośród zabójców, ze względu na swoje rozmiary i umagicznienie, miecz był w posiadaniu najniebezpieczniejszych mieszkańców Krain, ale rzadko pozostawał na dłużej w jednym miejscu.

Obrażenia: 1K6 +4

TraK0: +4

Typ obrażeń: kłute

Opóźnienie: 1

Rodzaj biegłości: krótki miecz

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 5

Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag