0801 - Dzielnica Cmentarna: Niższe groby | Baldur's Gate II Cienie Amn poradnik Baldur's Gate II: Cienie Amn
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
01 - Wejście / Wyjście do 0800 - Dzielnica Cmentarna
02 - Wejście / Wyjście do 0803
03 - Wejście / Wyjście do 0802 - Dzielnica Cmentarna Południowy Grób
04 - Sanktuarium Pai'Na - Pai'Na - trzeba zabić wszystkie pająki, jest to łatwo zrobić rzucając czar Kula Ognia
Przedmioty: Figurka Czarnego Pająka, Bladozielony Kamień Ioun
05 - Skrzynia - Drewniane kołki
teraz powinniśmy iść do Południowego Grobu
(W związku z Trzecim zadaniem dla Arana Linvaila)
06 - Tych drzwi nie można samemu otworzyć.
Haz - mag wydelegowany przez Arana Linvaila - otworzy nam drzwi do dalszej części labiryntu gdy przyprowadzi nas tu związane z nią zadanie.
Kierujemy się do (02)
Przedmioty: Łuski Ashena +2, Katana +2
Trzeba pokonać wszystkie wampiry i goniąc za Lassal wrócić piętro wyżej do sali z kolcami, tam go zabijemy.
Teraz musimy ostatecznie rozprawić się z wampirami, udajemy się do grobowców (07)
07 - Grobowce Wampirów - jeżeli mamy kołki możemy je nimi pozabijać w trumnach
Po zabiciu ostatniego wampira pojawia się Bodhi, szefowa wampirzego rodu. Rozmowa kończy się walką lecz tym razem nie uda nam się zabić Bodhi, która ucieka
08 - W wannie z krwią znajdziemy: Wirkiera Zniszczeń +1 - świetna broń przeciwko wampirom
Tak czy inaczej pomimo ucieczki Bodhi wykonaliśmy ostatnie zadanie dla Arana Linvaila, wracamy z raportem do siedziby Gildii Złodziei Cienia
(w Rozdziale 6)
Ostateczna rozprawa z Bodhi
Po wejściu do lokacji widzimy Rycerzy których przysłał Zakon Promiennego Serca będą oni stanowić naszą eskortę. Walczą z wampirami.
Zabijamy te wampiry które widzimy i kierujemy się do (07) aby kołkami uśmiercić te które powaliliśmy w walce.
Następnie udajmy się do (08), spotykamy tam Drizzita który jak przystało na jednoosobową armię walczy niczym lew. Wlewamy do (08) Święconą Wodę którą otrzymaliśmy od Elfów.
W kolejnej sali z wielkim stołem spotykamy Złodziei Cienia którzy również przystępują do walki z wampirami. Gdy zabijemy wszystkich w tym pokoju wracamy do (07) i kołkami niszczymy wampiry w grobowcach.
Kierujemy się od sali ze szpikulcami
Przedmioty: Rękawice Mistrzostwa
Zejściem (02) schodzimy poziom niżej, ci z naszych sprzymierzeńców którzy jeszcze żyją podążą za nami automatycznie
Przed salą z Bodhi czekają nas jeszcze dwie pułapki. Bodhi po krótkiej rozmowie przejmuje kontrolę nad tym członkiem naszej drużyny na którego rzuciła wcześniej Wampiryzm (jeżeli się to wydarzyło) i zmusza nas do walki z nim. Rozpoczyna się walka, podczas której musimy się starać nie zranić naszych sprzymierzeńców, a której celem jest pokonanie Bodhi. Po walce wampirzyca wycofuje się do swojego sarkofagu (zachodni pokój) gdzie musimy zniszczyć ją wbijając kołek. I oto nastąpił koniec Bodhi. Zalewamy kadzie z krwią Święconą Wodą od Elfów.
Przedmioty: Lanthorn (po to tu przyszliśmy), Czarne Serce Bodhi, Księga Vampiricus Omnibus (w skrzyni), Miecz Podrzynacz +4
Jeżeli zabiliśmy członka naszej drużyny opętanego wampiryzmem zabieramy jego ciało ze sobą.
(dalszy opis w "Części Wyjście z Podmroku - Rozdział 6")