Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

0801 - Dzielnica Cmentarna: Niższe groby | Baldur's Gate II Cienie Amn poradnik Baldur's Gate II: Cienie Amn

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

01 - Wejście / Wyjście do 0800 - Dzielnica Cmentarna - 0801 - Dzielnica Cmentarna: Niższe groby | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

01 - Wejście / Wyjście do 0800 - Dzielnica Cmentarna

02 - Wejście / Wyjście do 0803

03 - Wejście / Wyjście do 0802 - Dzielnica Cmentarna Południowy Grób

04 - Sanktuarium Pai'Na - Pai'Na - trzeba zabić wszystkie pająki, jest to łatwo zrobić rzucając czar Kula Ognia

Przedmioty: Figurka Czarnego Pająka, Bladozielony Kamień Ioun

05 - Skrzynia - Drewniane kołki

teraz powinniśmy iść do Południowego Grobu

(W związku z Trzecim zadaniem dla Arana Linvaila)

06 - Tych drzwi nie można samemu otworzyć.

Haz - mag wydelegowany przez Arana Linvaila - otworzy nam drzwi do dalszej części labiryntu gdy przyprowadzi nas tu związane z nią zadanie.

Kierujemy się do (02)

Przedmioty: Łuski Ashena +2, Katana +2

Trzeba pokonać wszystkie wampiry i goniąc za Lassal wrócić piętro wyżej do sali z kolcami, tam go zabijemy.

Teraz musimy ostatecznie rozprawić się z wampirami, udajemy się do grobowców (07)

07 - Grobowce Wampirów - jeżeli mamy kołki możemy je nimi pozabijać w trumnach

Po zabiciu ostatniego wampira pojawia się Bodhi, szefowa wampirzego rodu. Rozmowa kończy się walką lecz tym razem nie uda nam się zabić Bodhi, która ucieka

08 - W wannie z krwią znajdziemy: Wirkiera Zniszczeń +1 - świetna broń przeciwko wampirom

Tak czy inaczej pomimo ucieczki Bodhi wykonaliśmy ostatnie zadanie dla Arana Linvaila, wracamy z raportem do siedziby Gildii Złodziei Cienia

(w Rozdziale 6)

Ostateczna rozprawa z Bodhi

Po wejściu do lokacji widzimy Rycerzy których przysłał Zakon Promiennego Serca będą oni stanowić naszą eskortę. Walczą z wampirami.

Zabijamy te wampiry które widzimy i kierujemy się do (07) aby kołkami uśmiercić te które powaliliśmy w walce.

Następnie udajmy się do (08), spotykamy tam Drizzita który jak przystało na jednoosobową armię walczy niczym lew. Wlewamy do (08) Święconą Wodę którą otrzymaliśmy od Elfów.

W kolejnej sali z wielkim stołem spotykamy Złodziei Cienia którzy również przystępują do walki z wampirami. Gdy zabijemy wszystkich w tym pokoju wracamy do (07) i kołkami niszczymy wampiry w grobowcach.

Kierujemy się od sali ze szpikulcami

Przedmioty: Rękawice Mistrzostwa

Zejściem (02) schodzimy poziom niżej, ci z naszych sprzymierzeńców którzy jeszcze żyją podążą za nami automatycznie

Przed salą z Bodhi czekają nas jeszcze dwie pułapki. Bodhi po krótkiej rozmowie przejmuje kontrolę nad tym członkiem naszej drużyny na którego rzuciła wcześniej Wampiryzm (jeżeli się to wydarzyło) i zmusza nas do walki z nim. Rozpoczyna się walka, podczas której musimy się starać nie zranić naszych sprzymierzeńców, a której celem jest pokonanie Bodhi. Po walce wampirzyca wycofuje się do swojego sarkofagu (zachodni pokój) gdzie musimy zniszczyć ją wbijając kołek. I oto nastąpił koniec Bodhi. Zalewamy kadzie z krwią Święconą Wodą od Elfów.

Przedmioty: Lanthorn (po to tu przyszliśmy), Czarne Serce Bodhi, Księga Vampiricus Omnibus (w skrzyni), Miecz Podrzynacz +4

Jeżeli zabiliśmy członka naszej drużyny opętanego wampiryzmem zabieramy jego ciało ze sobą.

(dalszy opis w "Części Wyjście z Podmroku - Rozdział 6")