Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kusze
Aktualizacja:
LEKKIE KUSZE | |
![]() | Lekka kusza szybkości: 'Wojskowa Kosa' Tę broń (i wiele innych) odkryli ludzie mieszkający w krótko istniejącym osiedlu w Zamarzniętym Lesie. Znaleziono je w starożytnych ruinach, w głębi tej mroźnej ziemi. Nie znając nawet imion poprzednich właścicieli znalezionego oręża, osadnicy używali tych "narzędzi" do karczowania lasu. Niestety, nigdy nie ukończyli swojego dzieła. Ci nieszczęśnicy dołączyli do zmarłych przed wiekami mieszkańców tej chłodnej ziemi, zmiażdżeni przez przeważające siły hobgoblinów. Obrażenia: +1 (pociski) TraK0: +1 Specjalne: 1 dodatkowy atak na rundę Opóźnienie: 3 Rodzaj biegłości: kusza Typ broni: 2-ręczna Wymagana siła: 8 Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag |
![]() | Kusza Necaradana +3 Łucznik Necaradan stworzył to dzieło sztuki prawie trzydzieści lat temu, rzucając silne zaklęcia zarówno na drewno jak i na cięciwę. Mówi się, że strzelił z niej tylko raz, by przekonać się czy działa tak jak się spodziewał. Nie zawiódł się, ale miejscowy szlachcic wkrótce zapragnął tej kuszy, która w końcu wpadła w ręce bandytów. Obrażenia: +3 (pocisk) TraK0: +3 Opóźnienie: 2 Rodzaj biegłości: kusza Typ broni: 2-ręczna Wymagana siła: 15 Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag |
![]() | Kusza Nieszczęścia +4 Niszczycielska broń, ale na nieszczęście ta kusza pobiera swą siłę od właściciela. Mimo to używali jej niektórzy strzelcy, i to z powodzeniem, ale należy wziąć pod uwagę jej wady. Jej najsłynniejszy właściciel, Guil de Lyons, używał jej w walce z bandytami w odległych zakątkach Faerunu, ale w końcu poległ gdy nie miał już siły by bronić się przed napastnikiem, który zbliżył się do niego na odległość ciosu. PARAMETRY: Obrażenia: +4 (pocisk) TraK0: +4 Specjalne: -2 do Siły Opóźnienie: 6 Rodzaj biegłości: kusza Typ broni: 2-ręczna Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag |
CIĘŻKIE KUSZE | |
![]() | Ciężka kusza celności: 'Przewodnik' Tego rodzaju kusze były ulubioną bronią króla Shastira Longeve. Opracowano je specjalnie po to, by zabijać obrońców kryjących się za blankami zamków. Bardzo niewiele tych kusz przetrwało po dziś dzień, a to przede wszystkim dlatego, że armia króla Shastira została rozbita przez połączone siły podbitych przez niego narodów. Obrażenia: +2 (pociski) TraK0: +5 Opóźnienie: 7 Rodzaj biegłości: kusza Typ broni: 2-ręczna Wymagana siła: 12 Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej |
![]() | Ciężka kusza +3: Włos Olbrzyma Choć trudno to potwierdzić, to mówi się, że cięciwa tej kuszy jest wykonana z włosa lodowego olbrzyma. Nieważne czy to prawda, ale niesłychanie trudno ją naciągnąć, ale jej celność i powodowane obrażenia warte są potrzebnego naciągu (siła 15 lub więcej). Obrażenia: +5 (pocisk) TraK0: +3 Opóźnienie: 7 Rodzaj biegłości: kusza Typ broni: 2-ręczna Wymagana siła: 15 Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej |
![]() | Ciężka kusza spalania +1 Ta kusza to cud techniki, pokrywa bełty olejem i podpala je przy wystrzale. Jest również zaklęta, prawdopodobnie by mechanizm działał bezawaryjnie. Nosi insygnia Gonda, boga wynalazców. Obrażenia: +3 (pocisk), +2 pkt. obrażeń od ognia TraK0: +1 Opóźnienie: 9 Rodzaj biegłości: kusza Typ broni: 2-ręczna Wymagana siła: 15 Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej |
- Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis przedmiotów - poradnik do gry
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sztylety
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze krótkie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: MIECZE DŁUGIE
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze półtoraręczne
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Miecze oburęczne
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Katany
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Sejmitary, wakizashi, ninja-to
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Maczugi
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wiekiery
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: CEP BOJOWY / MORGENSZTERN
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kije
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Berła
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Młoty bojowe
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Topory
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Halabardy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Włócznie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Proce
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Łuki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kusze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje skórzane
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Kolczugi
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Zbroje płytowe
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Szaty maga
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Hełmy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Tarcze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: BRANZOLETY / RĘKAWICE
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Buty
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pasy
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Płaszcze
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Pierścienie
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Naszyjniki
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: EKWIPUNEK PODRĘCZNY
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Wyposażenie NPC
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: PRZEDMIOTY DROWÓW
- Baldur's Gate 2 Cienie Amn: Mikstury
- Baldur's Gate 2: Cienie Amn - opis przedmiotów - poradnik do gry
Komentarze czytelników
tragiczny poradnik, zle opisy, tylko wprowadza ludzi w blad.
tytus1--> Jeżeli chciałbyś robić tylko główny wątek to około 30 godzin, ale jak z zadaniami pobocznymi i dodatkiem to przejście zajmie ci ponad 100 godzin.
Jak dlugo gra się w baldurs gate 2 cienie amn?
triox widze że masz problem
mam mały problem utknęłam w twierdzy strarznika na poziomie 3 (walka z upiorami) nie wiem jak ich pokonac
ja juz sobie poradzilem z tymi zywiolakami... ale chodzi mi o odczarowanie Edwina... dalej jest kobieta :P
jestem w Podmroku i tam mi sie akurat edwin zamienil sie w kobiete...nie rozumiem u jakiego oberżysty tamta ksiazeczke kupic... u drowa oberzysty?
"Są one niedostępne gdy nie posiadamy konkretnej postaci w drużynie." <- Czy aby na pewno dotyczy to wszystkich questów? A ja zawsze myślałem, że takiego Valygara wystarczy zabić by dostać się do Kuli Sfer.
Ale co racja to racja - trzeba mieć przynajmniej jego ciało. ;)
Czemu nie widać obrazka z mapą?
Chodzi o mape podziemi pod karczmą Pod Miedzianym Diademem.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-29 12:29:38]
gdzie znajdem oko tyra bo potrzebujem 2 te klejnoty lecz to jest w dodatku kto wie
Soll -----> to nie wątek to komentarz do opisu przejścia gry, do materiału zamieszczonego w archiwach GOLa
Soll - Bo oni wchodzą nie przez forum, tylko komenatrze do materiałów, które zostały z powrotem włączone do forum.
Co się stało że nagle Juniorzy zaczeli masowo odgrzebywać wątki sprzed 2 lat??
Jak chcecie odpowiedzi to piszcie tu:
mam pytanko! no bo tak wyszło jakoś ze wampizyca mi zabrała Ardhele i ja zamieniła w wampira;/ i musiałam ja zabic;/ a teraz mam jej ciało i nie wiem jak ja do zycia pozwrococ;/;/;/ i zgubilam gdzies latarnie ta ktora elfa trzeba dac;/;/ help!
10 – Oberżysta – można od niego kupić Księgę Rytuałów którą potrzebujemy dla Vithala.
Wracamy do Vithala (11) który dzięki księdze będzie przechodził przez kolejne portale żywiołów (11), (12), (13) wchodząc do innych wymiarów po przedmioty.
w podmroku udało misię sprzedać pierścień ochrony przed żywiłakami za kilka milonów i kupić go za normalną cenę
gorgius ;))
Co zrobić gdy Edwin przemienia się w kobietę ??????????????????????
Znalazłem dla niego zwój nicości, on go zaczął studiować.
Po pewnym czasie mówi, że prawie go odczytał w całości.
Próbuje się zamienić w lisza ale mu się nie udaje. Przybiera postać kobiety.
To nie jest klątwa. Przywrócenie i zdjęcie klątwy nie działają.
Proszę o pomoc !!!!!!!!!!!!!!!
Jeśli jeszcze Cię to interesuje, chociaż pewnie Twoj problem sam się rozwiązał lata temu ??
Nic nie robimy kiedy Edwin zamienia się w kobietę, tak ma być. Przez jakiś czas będzie w żeńskiej wersji aż pewnego dnia pojawi się Czerwony Mag, który szuka Edwina. Będzie Cię wypytywał o Edwina a Ty możesz go wydać albo udać, że nie znasz żadnego Edwina. Jeśli go wydasz Edwin stanie się wrogi i Cię zaatakuje.
Jeśli nie wydasz Edwina, Czerwony Mag odejdzie ale wróci za dwa dni.
Znowu będzie wypytywał o Edwina ale tym razem Edwin zacznie z nim dialog. Powie,że jest Celisią z Waterseep i nie zna żadnego Edwina. Mag nie uwierzy i rzuci czar na Edwina, który przywróci go do męskiej postaci. Następnie stanie się wrogi I zaatakuje Edwina. Trzeba go ubić i tyle, kończy się quest Edwina.
drugą część notatki Tombelthena, można otrzymać od jego potomka poszukującego w/w kryjówki. Zadanie to otrzymujemy grając główną postacią jako Łowca, po otrzymaniu we władanie chatkę Mereli (posada łowcy) - po wykonaniu zadania w ruinach świątyni. Kryjówka rzeczywiście znajduje się w zaznaczonym na mapie miejscu, ale aktywuje się dopiero podczas wykonywania zadania. W dodatku ma "kościaną" obstawę.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






