1303 - Twierdza de'Arnise: Poziom 2 | Baldur's Gate II Cienie Amn poradnik Baldur's Gate II: Cienie Amn
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
Na poziomie tym znajduje się sporo tajnych przejść.
Na tym poziomie musimy zdobyć Klucz do Twierdzy (02) i uwolnić Lady Delcie (03), następnie możemy pokusić się o zdobycie Flail Head (fire) (06)
01 - Droga do de'Arnise Keep Level I
02 - Klucz do Twierdzy
03 - Lady Delscia Caan
04 - Golemy
W sali tej znajdują się trzy statuy z ukrytymi wewnątrz przedmiotami. Jeżeli weźmiemy któryś z nich budzi się para golemów które go bronią. Z mniejszymi golemami nie powinniśmy mieć problemów szczególnie gdy używamy broni obuchowych, szczególnie wiekier na które to bronie golemy są wrażliwe. Jedynym problemem jest większy Metalowy Golem. I tu czas na przypowieść o Dawidzie i Goliacie. Kupujemy w sklepie w Mieście Procę Everarda +5 i przeprowadzamy następująca akcję. Pozostawiamy drużynę poza salą z golemami, jednym członkiem drużyny wchodzimy i bierzemy środkowy przedmiot, następnie szybko wybiegamy z pokoju. Żelazny Golem oczywiście rzuca się w pogoń za nami, niestety jego rozmiary nie pozwalają mu na przejście przez drzwi, miota się więc jak szalony wewnątrz pokoju rzucając czary które i tak nic nam nie mogą zrobić, my natomiast spokojnie zabijamy go za pomocą procy stojąc sobie na korytarzu. Czyż nie jest to pouczająca historia dla wszystkich wielgachnych golemów :).
Zostało jeszcze 43% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie