KATANY | Baldur's Gate II Cienie Amn poradnik Baldur's Gate II: Cienie Amn
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
Zerthowe ostrze Dak'kona +2 Ten miecz służył jako oręż słynnemu githzerai Dak'konowi. Dak'kon zginął w walce z potężnym bytem, kiedy służył istocie znanej jako 'Bezimienny'. Obrażenia: 1K10 +2 TraK0: +2 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: +1 do Klasy Pancerza Pozwala zapamiętać 1 dodatkowy czar maga z każdego z poziomów 1-4. Opóźnienie: 2 Rodzaj biegłości: katana Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 6 Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag Lokalizacja: Promenada Waukeen (bonus CD) | |
Katana +2: Malakar Ta elegancka katana emanuje magiczną energią, gdy bierze się ją do ręki. Malakar, czyli 'Stal Pojedynkowa' była używana przez niehonorowych samurajów podczas pojedynków z innymi samurajami. Jakby z własnej woli potrafi opaść i odbić ataki innych broni. Jest idealna dla wojownika, który zważa zarówno na obronę, jak i na atak. Obrażenia: 1K10 +2 TraK0: +2 Typ obrażeń: sieczne Opóźnienie: 2 Rodzaj biegłości: katana Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 6 Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag Lokalizacja: Czarowięzy | |
Katana +3: Furia Niebios Umagicznienie katany nie jest prostą sprawą. W przeciwieństwie do konwencjonalnych broni, katana jest już z założenia niemal doskonałym mieczem do walki. Trzeba ogromnych poświęceń, aby jeszcze ją ulepszyć, np. umierający samuraj może ubłagać Wu Jena aby jego waleczny duch został przelany na katanę. Osoba władająca zaczarowaną kataną, taką jak ta, musi szanować obyczaje Kara-Tur oraz samuraja, który niegdyś dzierżył to ostrze w boju. Nieprzestrzeganie tego nakazu może spowodować gwałtowną odmianę losu na gorsze. Obrażenia: 1K10 +3 TraK0: +3 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: Raz dziennie pozwala rzucić Błyskawicę Raz dziennie pozwala rzucić Ociemniałość Przy każdym trafieniu ofiara musi wykonać rzut obronny na magię albo zostanie ogłuszona 5% szansa na dodatkowe 20 pkt. obrażeń od elektryczności Opóźnienie: 1 Rodzaj biegłości: Katana Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 6 Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag Lokalizacja: Dzielnica Świątyń |