WŁÓCZNIE | Baldur's Gate II Cienie Amn poradnik Baldur's Gate II: Cienie Amn
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
Włócznia +3, Kąsacz Ta obłożona klątwą włócznia przy pobieżnym zbadaniu będzie się jawiła jako zwykła broń magiczna. Jednak w czasie walki po każdym udanym ataku na wroga, włócznia zaatakuje również tego, kto nią włada. Jest to potężna broń, należy jednak należy się poważnie zastanowić zanim się zacznie jej używać. Jedynym sposobem uwolnienia się od tej włóczni jest poddanie się działaniu czaru Zdjęcie klątwy. Obrażenia: 1K6 +3 TraK0: +3 Typ obrażeń: kłute Specjalne: władający otrzymuje 3 obrażenia (kłute) po każdym trafieniu Opóźnienie: 6 Rodzaj biegłości: włócznia Typ broni: 2-ręczna Wymagana siła: 5 Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej Lokalizacja: Podmrok | |
Włócznia z Kuldahar +3 Tę włócznię stworzyli druidzi mieszkający w pobliżu wielkiego drzewa Kuldahar. Miała znaleźć się w posiadaniu wojownika wyznaczonego na obrońcę Kuldahar. Obrażenia: 1K6 +3 TraK0: +3 Typ obrażeń: kłute Specjalne: +8 do maksymalnej liczby PŻ Opóźnienie: 3 Rodzaj biegłości: włócznia Typ broni: 2-ręczna Wymagana siła: 5 Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej | |
Włócznia +3 Włócznia to jeden z najwcześniejszych rodzajów broni, którymi zaczął posługiwać się człowiek. Pierwsze egzemplarze tej broni były wykonane z drewna i zaostrzone na końcu. Kiedy człowiek nauczył się wytapiać metale, groty włóczni były wytwarzane z żelaza i stali. Ta włócznia drży od potężnej magii wykorzystanej do jej stworzenia. Obrażenia: 1K6 +3 TraK0: +3 Typ obrażeń: kłute Opóźnienie: 3 Rodzaj biegłości: włócznia Typ broni: 2-ręczna Wymagana siła: 5 Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej Lokalizacja: Dzielnica świątyń | |
Włócznia jednorożca +2 Ta zgrabna włócznia kształtem przypomina róg jednorożca. Władający ta bronią jest niewrażliwy na czary Unieruchomienie i Zauroczenie, tak samo jak jednorożec. Nie wiadomo czy ten róg jest prawdziwym rogiem jednorożca. Obrażenia: 1K6 +2 TraK0: +2 Typ obrażeń: kłute Specjalne: Odporność na Unieruchomienie i Zauroczenie +3 do rzutów obronnych przeciwko śmierci Opóźnienie: 4 Rodzaj biegłości: włócznia Typ broni: 2-ręczna Wymagana siła: 5 Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej | |
Włócznia +3, Przebijacz Przebijacz posiada namacalną aurę magiczną wskazującą na złośliwą naturę tej broni i dlatego była ona w przeszłości ulubioną bronią wielu potężnych wodzów orków. Trafiona ofiara zostaje, jak można się domyślać, prawie przebita, gdy magiczna zdolność broni dokonuje dzieła zniszczenia. Obrażenia: 1K6 +3 TraK0: +3 Typ obrażeń: kłute Specjalne: +10 dodatkowych obrażeń kłutych Opóźnienie: 3 Rodzaj biegłości: włócznia Typ broni: 2-ręczna Wymagana siła: 5 Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej Lokalizacja: Podwodne miasto | |
Włócznia zimorodka +1 Pokryte elektrum drzewce tej broni szumi magiczna energią. Czasem niebieskie pioruny energii przebiegają po włóczni, ładując ją. Gdy podczas walki trafi przeciwnika powoduje dodatkowe obrażenia od elektryczności. Obrażenia: 1K6 +1, +1 pkt. obrażeń od elektryczności TraK0: +1 Typ obrażeń: kłute Opóźnienie: 5 Rodzaj biegłości: włócznia Typ broni: 2-ręczna Wymagana siła: 5 Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej | |
Włócznia uwiądu +4 Ta wyciosana z serca zmurszałego Treanta włócznia pachnie śmiercią. Kiedy chwytasz ją w swoje dłonie, wydaje jęk, jak gdyby niechętnie pozwalała dotknąć się żywej istocie. W czasie walki, przy każdym udanym trafieniu, Włócznia uwiądu wstrzykuje w ofiarę śmiercionośną truciznę. Obrażenia: 1K6 +4, +4 dodatkowe pkt. obrażeń od trucizny TraK0: +4 Opóźnienie: 6 Rodzaj biegłości: włócznia Typ broni: 2-ręczna Wymagana siła: 5 Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej Lokalizacja: Podmrok - Ust Natha |