Darkest Dungeon: Pozytywne nawyki Darkest Dungeon poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 20 kwietnia 2023
Pozytywne
Poniżej znajduje się tabela przedstawiająca pełną listę nawyków pozytywnych, wraz z ich wpływem na postać.
Nazwa | Działanie |
Armor Tinker | -20% koszt ulepszenia pancerzy |
Weapon Tinker | -20% koszt ulepszenia broni |
Back Tracker | Postać nie otrzymuje stresu podczas cofania się w korytarzu |
Balanced | +15% odporności na przesunięcie |
Beast Hater | +15% obrażeń przeciwko Bestiom, -15% otrzymywanego stresu w walce z Bestiami |
Clotter | +15% odporności na krwawienie |
Clutch Hitter | +3% do szansy na trafienie krytyczne gdy postać ma mniej niż 50% punktów zdrowia |
Cove Tactician | +15% obrażeń w Zatoce |
Deadly | +1% szansy na trafienie krytyczne |
Eagle Eye | +3% szansy na trafienie krytyczne przy pomocy zdolności dystansowych |
Early Riser | +2 do szybkości, gdy poziom oświetlenia wynosi ponad 75 |
Eldritch Hater | +15% obrażeń przeciwko Nadrealnym, -15% otrzymywanego stresu w walce z Nadrealnymi |
Evasive | +5 do uników |
Fast Healer | +10% do zdolności uzdrawiających podczas obozowania |
Fated | Szansa zmiany dowolnego pudła na trafienie |
Healer's Gift | +20% do zdolności uzdrawiających podczas obozowania |
Hard Noggin | +15% odporności na ogłuszenie |
Hard Skinned | +10% ochrony |
Hatred of Unholy | +15% obrażeń przeciwko Plugawym, -15% otrzymywanego stresu w walce z Plugawymi |
Improved Balance | +15% szansy na uniknięcie wypchnięcia bądź pociągnięcia na inną pozycję |
Irrepressible | +5% szansy na cnotę |
Last Gasp | +1 szybkości gdy zdrowie bohatera nie przekracza 50% |
Lurker | +10% obrażeń przy poziomie światła poniżej 26 |
Mankind Hater | +15% obrażeń przeciwko Człowiekowi, -15% otrzymywanego stresu w walce z Człowiekiem |
Mankind Slayer | +10 do celności przeciwko Człowiekowi, +3% do szansy na trafienie krytyczne przeciwko Człowiekowi |
Meditator | Zwiększa ilość regenerowanego stresu podczas medytacji w Opactwie i podczas obozowania |
Natural Eye | +5 do celności dla ataków dystansowych |
Natural Swing | +5 do celności dla ataków wręcz |
Night Owl | +2 do szybkości, gdy pochodnia nie przekracza 26 |
Nymphomania | +20% do odzyskiwanego stresu podczas pobytu w Zamtuzie |
On Guard | +4 do szybkości i +5 do uników podczas pierwszej rundy walki |
Photomania | -20% obrażeń od stresu, gdy poziom światła przewyższa 75 |
Precise Striker | +3% szansy na trafienie krytyczne dla ataków wręcz |
Quickdraw | +4 do szybkości podczas pierwszej rundy walki |
Quick Reflexes | +2 do szybkości |
Resilient | +10% leczenia stresu |
Robust | +15% odporności na choroby |
Ruins Adventurer | -20% obrażeń od stresu w ruinach |
Ruins Explorer | +20% szansy na rozpoznanie w ruinach |
Ruins Scrounger | +10% szansy na rozpoznanie w ruinach |
Ruins Tactician | +15% obrażeń w ruinach |
Second Wind | +10% do obrażeń, gdy zdrowie nie przewyższa 50% |
Beast Slayer | +10 do celności i +3% do szansy na trafienie krytyczne przeciwko Bestiom |
Eldritch Slayer | +10 do celności i +3% do szansy na trafienie krytyczne przeciwko Nadrealnym |
Unholy Slayer | +10 do celności i +3% do szansy na trafienie krytyczne przeciwko Plugawym |
Slugger | +10% obrażeń do ataków wręcz |
Steady | -10% obrażeń od stresu |
Stout | +15% otrzymywanego leczenia podczas obozowania |
Stress Faster | -100% konsumowanego jedzenia, gdy stress przekracza 50 |
Thick Blooded | +10% do odporności na zarazę |
Tough | +10% do maksymalnych punktów zdrowia |
Unerring | +10% obrażeń do ataków dystansowych |
Unyielding | +10% odporności na cios śmierci |
Warrens Adventurer | +20% odporności na stres w Norojowisku |
Warrens Explorer | +20% szansy na zwiad w Norojowisku |
Warrens Scrounger | +10% szansy na zwiad w Norojowisku |
Warrens Tactician | +15% obrażeń w Norojowisku |
Warrior of Light | +10% obrażeń, gdy światło przewyższa 75 |
Weald Adventurer | +20% odporności na stres w Kniei |
Weald Explorer | +20% szansy na zwiad w Kniei |
Weald Scrounger | +10% szansy na zwiad w Kniei |
Weald Tactician | +15% obrażeń w Kniei |