Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Darkest Dungeon - poradnik do gry

Darkest Dungeon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Darkest Dungeon: Knieja (Weald) - Lokacje Darkest Dungeon poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 20 kwietnia 2023

Knieja / Weald

Knieja to druga dostępna lokacja, wypełniona po brzegi rozmaitymi maszkarami. W przeciwieństwie do innych lokacji, nie ma tutaj jednego rodzaju przeciwników (jak Plugawy w ruinach, czy Nadrealny w Zatoce), więc same klasy postaci nie mają tutaj wielkiej przewagi. Skuteczne natomiast są tutaj efekty krwawienia, gdyż wrogowie mają na nie niskie odporności - nieskuteczne zaś są zarazy. Walczyć będziesz tutaj z dwójką bossów: Hag i Brigand Pounder.

Najważniejszą odpornością na którą trzeba zwrócić uwagę jest ta na choroby, gdyż kilku wrogów jest w stanie nałożyć ten efekt.

Dobór drużyny

Na misję do ruin warto wybrać:

  1. Awanturniczka (Hellion) - jej potężne ataki na tylne szeregi wroga, możliwość nałożenia krwawienia i ogłuszenia dwóch pierwszych szeregów wroga to cechy gwarantujące wysoką skuteczność tej klasy w Kniei.
  2. Badaczkę Zarazy (Plague Doctor) - przeciwnicy są co prawda dość odporni na zarazę, jednak da się ich mimo wszystko objąć tym efektem. Najważniejszym zastosowaniem jest jednak Bitewne Panaceum, które jest w stanie ściągnąć liczne efekty nakładane przez tutejszych wrogów.
  3. Łowczy (Hound Master) - wreszcie miejsce, w którym Łowczy może zabłysnąć. Wrogowie posiadają niską odporność na krwawienie, a ta klasa jest w stanie nałożyć je na 4 cele jednocześnie. Posiada on potężną zdolność do oznaczania celów (Gwizdek), która zmniejsza ochronę celu. Współpracuje on bardzo dobrze z Kuszniczką.
  4. Okultysta (Occultist) - przydatny ze względu na leczenie i możliwość osłabienia największego zagrożenia Kniei, jakim jest The Unclean Giant, którego ataki zadają olbrzymie obrażenia. Wykorzystaj jego Klątwę Osłabienia, która zmniejszy obrażenia giganta o 1/3 z każdym użyciem.
  5. Kuszniczka (Arbalest) - w połączeniu z oznaczaniem celów przez Łowczego, Kuszniczka będzie w stanie masakrować wrogów pojedynczym strzałem. Jest też bardzo skuteczna przeciwko wrogom na 3 i 4 miejscu szeregu, którzy zadają dużo obrażeń, jednak ich ochrona jest na niskim poziomie. Pamiętaj też o możliwościach Flary, a mianowicie o ściąganiu oznaczeń ze swoich bohaterów.
  6. Arlekin (Jester) - jego pieśni pozwolą wzmocnić całą drużynę i zmniejszyć stres, a oferowane przez niego krwawienie na 2 i 3 celu bardzo się tutaj przyda.
  7. Krzyżowiec (Crusader) / Trędowaty (Leper) - są oni skuteczni w walce z Ektoplazmą, gdyż są w stanie zabić nawet dwójkę z nich jednym ciosem.

Dobór prowiantu

Rodzaj

Krótka misja

Średnia misja

Długa misja

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie