Darkest Dungeon: Negatywne nawyki Darkest Dungeon poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 20 kwietnia 2023
Negatywne
Poniżej znajduje się tabela przedstawiająca pełną listę nawyków negatywnych, wraz z ich wpływem na postać.
Nazwa | Działanie |
Ablutomania | Obsesja czystości. Skory do badania fontann. |
Anemic | -10% do odporności na krwawienie. |
Automatonophobia | -20% odporności na stres w walce z Człowiekiem |
Bad Gambler | Większa szansa na utratę pieniędzy podczas hazardu. |
Bloodthirsty | Zafascynowany ranami I torturami. Skory do badania curio związanych ze zwłokami. |
Bulimic | -20% otrzymywanego leczenia podczas obozowania. |
Calm | -15% obrażeń podczas pierwszej rundy. |
Claustrophobia | Paniczny strach przed zamkniętymi przestrzeniami. 20% zwiększony stres podczas przemierzania korytarzy. |
Clumsy | -5 do uników |
Compulsive | Cierpi na niekontrolowany pociąg do wykonywania niektórych czynności. Skory do aktywowania każdego typu curio. |
Curious | Obsesja na punkcie pozyskiwania wiedzy. Skory do aktywowania każdego typu Curio. |
Dacnomania | Obsesja na punkcie zabijania. Skory do badania curio związanych ze zwłokami. |
Dark Temptation | Skory do zgłębiania tajemnic ciemnych mocy (curio rodzaju Plugawy). |
Demonomania | Wierzy że jest opętany przez demony. Skory do otwierania curio typu Plugawy. |
Deviant Tastes | Zakaz wstępu do Zamtuza. |
Dipsomania | Niepohamowana rządza alkoholu. Skory do badania kurio związanego z napitkami. |
Diurnal | -2 do szybkości, gdy światło poniżej 25. |
Egomania | Obsesja na punkcie wielbienia samego siebie. |
Enlightened | W mieście może jedynie medytować by zmniejszyć stres. |
Faithless | Nie będzie się modlił czy spędzał czasu w Sali Pokuty by zredukować stres. |
Fear of Beast | -15% odporności na stres, -10 do celności podczas walki z Bestiami. |
Fear of Eldritch | -15% odporności na stres, -10 do celności podczas walki z Nadrealnymi. |
Fear of Mankind | -15% odporności na stres, -10 do celności podczas walki z Człowiekiem. |
Fear of Unholy | -15% odporności na stres, -10 do celności podczas walki z Plugawymi. |
Flagellant | Będzie jedynie spędzał czas Sali pokutnej by zredukować stres. |
Flawed Release | -3% szansy na trafienie krytyczne zdolności dystansowych. |
Fragile | -10% do maksymalnych punktów zdrowia |
Gambler | W mieście będzie jedynie uprawiał hazard. |
God Fearing | W mieście będzie jedynie się modłił. |
Guilty Conscience | Bears the crushing guilt of deeds real and imagined. Prone to investigate |
Hagiomania | Obsesja na punkcie świętości. Skory do badania curio związanego z czczeniem wiary. |
Hemophilia | -20% odporności na krwawienie |
Hieromania | Doświadcza wizji i zwidów na tle religijnym. Skory do badania curio związanego z czczeniem wiary. |
Hylomania | Obsesja na punkcie rzeczy materialnych. Skory do badania curio związanego ze skarbami. |
Kleptomaniac | Skory do kradzieży przedmiotów ze skrzyń. |
Known Cheat | Nie możę uprawiać hazardu w mieście. |
Lazy Eye | -5 do celności dla ataków dystansowych |
Light Sensitive | -10% do obrażeń przy świetle powyżej 0. |
Love Interest | W mieście skorzysta jedynie z Zamtuza, by zredukować stres. |
Lygophobia | -20% odporności na stres, gdy światło spadnie poniżej 25. |
Mercurial | -5% odporności na przypadłość. |
Misses the Spot | -1% do szansy na trafienie krytyczne |
Necromania | Zafascynowany zwłokami. Skory do badania curio związanych ze zwłokami. |
Nervous | -10% odporności na stres |
Nocturnal | -2 do szybkości, gdy światło powyżej 75 |
Off Guard | -4 do szybkości, -5 do uników podczas 1 tury. |
Paranormania | Obsesja na punkcie zjawisk paranormalnych. Skory do badania curio związanego z Plugawymi. |
Phengophobia | -20% odporności na stres, gdy światło powyżej 75 |
Plutomania | Maniak na punkcie pieniędzy. Skory do badania curio związanego ze skarbami. |
Resolution | W mieście nigdy nie będzie pił. |
Ruins Phobe | -20% do odporności na stres w ruinach. |
Ruminator | -10% przywracania stresu. |
Satanophobia | Podczas walki z potworami typu Plugawy -20% do odporności na stres. |
Scattering | -5% obrażeń od ataków dystansowych. |
Shocker | -10% odporności na ogłuszenie. |
Sickly | -10% odporności na choroby. |
Sitiomania | Obsesja na punkcie jedzenia. |
Slowdraw | -4 do szybkości podczas pierwszej rundy. |
Slow Reflexes | -1 do szybkości. |
Soft | -5% do maksymalnych punktów zdrowia. |
Stress Eater | +100% konsumowanego jedzenia przy stresie powyżej 50. |
Thanatophobia | -20% odporności na stres, gdy zdrowie spadnie poniżej 50%. |
Thin Blooded | -10% odporności na zarazę. |
Tippler | W mieście będzie jedynie pił. |
Tither | Zapłaci dodatkowe złoto za każdą czynność w Opactwie.. |
Torn Rotator | -5% obrażeń. |
Tuckered Out | -10% obrażeń przy zdrowiu poniżej 50%. |
Unquiet Mind | W mieście nigdy nie będzie medytował. |
Warrens Phobe | -20% odporności na stres w Norojowisku. |
Weak Grip | -3% szansy na trafienie krytyczne. |
Weak Grip on Life | -10% odporności na Cios Śmierci. |
Weald Phobe | -20% odporności na stress w kniei. |
Winded | -1 szybkości gdy zdrowie poniżej 50%. |
Witness | After seeing troubling behavior, will not take part in Prayer activity in town. |
Zoophobia | -20% odporności na stres podczas walki z Bestiami. |