Darkest Dungeon The Crimson Court: Misja 4 - A Bewitching Predator mapa Darkest Dungeon poradnik, solucja Ostatnia aktualizacja: 20 kwietnia 2023 288288 Następna Podstawy Porady na start Poprzednia Mapy Dziedzińca Misja 3 - Served Cold Miejsce startowe – Miejsce, w którym rozpoczynasz eksploracje podziemia. Żółty klucz – Lokalizacja żółtego klucza, który potrzebny jest by otworzyć żółta bramę. Żółta brama – Żółta brama, do której otwarcia potrzebny jest żółty klucz. Czerwony klucz – Lokalizacja czerwonego klucza, który wymagany jest, by dostać się do pomieszczenia z bossem. Pierwsza czerwona brama – Jedna z dwóch czerwonych bram, która prowadzi do bossa. Nie ma znaczenia, z której bramy skorzystasz - obie prowadza do tego samego pomieszczenia. Druga czerwona brama – Jedna z dwóch czerwonych bram, która prowadzi do bossa. Nie ma znaczenia, z której bramy skorzystasz - obie prowadza do tego samego pomieszczenia. Boss (Hrabina) i zielony klucz – Pomieszczenie, w którym czeka na ciebie boss tego podziemia - Hrabina. Po pokonaniu bossa można będzie zebrać zielony klucz ze skrzynki. Zielona brama – Zielona brama, do której otwarcia wymagany jest zielony klucz, który zdobyć można w pomieszczeniu z bossem (Hrabiną). Potrzebny do uzyskania dostępu do opcjonalnego skarbu. Niebieski klucz – Miejsce, w którym znajdziesz niebieski klucz. Mini-boss - Krokodylowaty – Pomieszczenie z opcjonalnym mini-bossem, Krokodylowatym. Niebieska brama – Niebieska brama, do otwarcia której wymagany jest niebieski klucz. Blokuje dostępu do pomieszczeń, w których znajdziesz dodatkowy skarb. Rozdział ten przedstawia mapę czwartej misji na Dziedzińcu - A Bewitching Predator. Pomimo faktu, iż podziemie to jest największe ze wszystkich dostępnych na Dziedzińcu, pozwala graczowi ominąć sporą jego część, jeśli komuś zależy wyłącznie na walce z bossem. By wykonać misję, musisz dotrzeć do pomieszczenia z bossem (punkt 7 na mapie) i pokonać Hrabinę. Rozpocznij wędrówkę udając się do pomieszczenia z żółtym kluczem (punkt 2 na mapie). Stąd skieruj się do żółtej bramy (punkt 3 na mapie), a następnie na sam dół mapy (punkt 4 na mapie), by zebrać czerwony klucz. W tym momencie masz możliwość wybrania jednej z dwóch ścieżek - możesz wybrać się przez "lewą" czerwoną bramę (punkt 5 na mapie), bądź "prawą" czerwoną bramę (punkt 6 na mapie). Nie zmienia to jednak niczego, więc skorzystaj z dowolnej ścieżki, by dostać się do Hrabiny (punkt 7 na mapie). Zostało jeszcze 39% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ... ... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium Abonament dla Ciebie Następna Podstawy Porady na start Poprzednia Mapy Dziedzińca Misja 3 - Served Cold