Darkest Dungeon: Jak pokonać bossa Necromancer? Darkest Dungeon poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 20 kwietnia 2023
Necromancer
Necromancer to walczący na dystans mag, który włada mrocznymi siłami oraz zastępami nieumarłych istot. Wszystkie jego umiejętności to ataki AoE (obszarowe), które ranią całą drużynę lub jedynie dwóch jej członków na przodzie/tyle formacji. Każde użycie umiejętności przez Necromancera powoduje przywołanie na przód formacje jednego nieumarłego, aż do maksymalnej liczby 3 szkieletów z bossem na samym tyle. Ostatnią rzeczą, jako warto mieć na uwadze, jest jego umiejętność Six Feet Under. Choć zadaje ona stosunkowo niskie obrażenia, to zwiększa znacząco poziom stresu całej drużyny, dlatego warto podejść do walki ze względnie niskim poziomem tego współczynnika.
Zalecana formacja: Vestal/Occultist, Highwayman, Bounty Hunter/Lepper, Crusader
Nazwa | Opis |
Six Feet Under | Atak obejmujący całą drużynę gracza, który zadaje bardzo niskie do niski obrażeń oraz zwiększa poziom stresu wszystkich bohaterów |
The Clawing Dead | Zadaje średnie obrażenia dwóm bohaterom na tyłach szeregu. Ma szansę nałożyć na nich negatywny efekt statusu |
The Flesh is Willing | Zadaje średnie obrażenia dwóm bohaterom na przodzie formacji. Posiada wysoką szansę na trafienie krytyczne (CRIT) |
Do walki warto zabrać dwie klasy bohaterów: Crusadera oraz Bounty Huntera/Occultista. Ten pierwszy świetnie sprawdzi się jako tank, a do tego zadaje dodatkowe obrażenia nieumarłym przeciwnikom, których będzie w tym starciu całkiem pokaźna liczba. Bounty Hunter lub Occultist potrzebni sią dla efektu Pull, który pozwoli Ci wyciągnąć na przód formacji chowającego się za szkieletami bossa. Poza tym walka nie jest przesadnie wymagająca. Niech Crusader eliminuje pojawiające się szkielety (mają niski poziom zdrowia), gdy cała reszta zespołu skupi się na samym bossie. Staraj się również utrzymywać wysoki poziom zdrowia u swoich bohaterów, szczególnie tych na froncie formacji. Umiejętność The Flesh is Willing ma całkiem wysoką szansę na zadanie potężnych obrażeń krytycznych, które mogą zbić większość życia Twoich postaci.