Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zwykłe listy gończe cz.1 | Listy gończe w Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Możesz dowiedzieć się o nich z tablicy ogłoszeń.

Listy tutaj są ułożone według rangi potwora.

Rouge Tomato (ranga I)

1 - Zwykłe listy gończe cz.1 | Listy gończe w Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Na występie skalnym dokładnie naprzeciwko wyjścia z miasta znajduje się Rouge Tomato - Twój cel - Zwykłe listy gończe cz.1 | Listy gończe w Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Na występie skalnym dokładnie naprzeciwko wyjścia z miasta znajduje się "Rouge Tomato" - Twój cel. Biegnij tam i rozpraw się z nim. Jest dość silny (jak na Twój poziom), ale powinieneś mieć jeszcze zapas potków i raczej nie powinien sprawić Ci kłopotu. Po zbiciu mu mniej więcej połowy życia pomidor ucieka przed Tobą - zeskakuje na dół. Biegnij za nim i wykończ go. Uważaj na wilki grasujące w pobliżu. Staraj się wywabić cel na przestrzeń, gdzie nie ma innych potworów. Po pokonaniu go wróć do Rabanastre, idź do "Sandsea" i porozmawiaj z Tomaj'em.

Nagroda : 300 gil, 2x Potion, 1x Teleportstone

Thextera (ranga I)

Podejdź to Tablicy ogłoszeń (Notice board ) i weź kolejne zlecenie: Thextera - Zwykłe listy gończe cz.1 | Listy gończe w Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Podejdź to Tablicy ogłoszeń (Notice board ) i weź kolejne zlecenie: "Thextera". Zleceniodawcą jest Gatsly. Żeby zatwierdzić przyjęcie zlecenia, musisz z nim porozmawiać. Siedzi on na ziemi, na prawo od tablicy ogłoszeń w Sandsea w Rabanastre.

2 - Zwykłe listy gończe cz.1 | Listy gończe w Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Thextera - Zwykłe listy gończe cz.1 | Listy gończe w Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Thextera

Poziom 6

380 HP

Podatny na wiatr

Zwykły atak,

Cry for Help

Thexterę znajdziesz w małym kanionie na południe od wyjścia z Rabanastre .

Jej zwykły atak może zatruć atakowanego, a atakiem Cry for Help przywołuje do siebie więcej małych wilków.

Od początku atakuj Thexterę i nie przejmuj się pozostałymi wilkami. Dobrze jest użyć czarów (np. Fire ), co znacznie przyspieszy walkę. Jeśli Thextera zatruje jednego z Twoich bohaterów, od razu użyj Antidote . Gdy już uporasz się z Thexterą, zajmij się resztą wilków. Teraz wróć do Rabanastre i porozmawiaj z Gatslym w "Sandsea".

Nagroda : 500 gil, Headgear, 1x Teleportstone oraz możliwość kupienia na bazarze Forgotten Grimoire za 18 000 gil.

Flowering Cactoid (ranga I)

Przyjęcie listu gończego na tego kaktusa zatwierdź u Dantrego siedzącego w obozie koło ogniska, na środku Dalmasca Estersand - Zwykłe listy gończe cz.1 | Listy gończe w Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Przyjęcie listu gończego na tego kaktusa zatwierdź u Dantrego siedzącego w obozie koło ogniska, na środku Dalmasca Estersand .

3 - Zwykłe listy gończe cz.1 | Listy gończe w Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Flowering Cactoid - Zwykłe listy gończe cz.1 | Listy gończe w Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Flowering Cactoid

Poziom ~8

Odporny na Librę

Zwykły atak

1000 Needles

Cure

Przeciwnika znajdziesz w labiryncie na zachód od obozowiska w Dalmasca Estersand .

Rozpoznasz go po tym, że czerwony punkt symbolizujący go na mini-mapie będzie większy niż pozostałych potworów. Jeśli postanowiłeś walczyć z nim na poziomie ~5 możesz mieć problemy. Lepiej będzie, jeśli Twoi bohaterowie będą znali podstawy czarnej magii, bo ataki fizyczne na tym poziomie na wiele się nie zdadzą (no chyba, że dysponujesz sporą ilością czasu i potków). Gdy zbijesz mu większą część życia, zacznie uciekać. Goń go, bo jeśli pozostawisz go na zbyt długi czas samemu sobie, to zacznie się leczyć. Na dodatek dysponuje atakiem 1000 Needles , który zabierze Ci równiutko 1000 HP. Gdy się już z nim uporasz, wróć do Dantrego w obozie.

Nagroda : 500 gil, 10x Potion