Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Hell Wyrm | Bossowie nie związani z fabułą w Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Hell Wyrm

Aby zyskać dostęp do tego bossa, musisz najpierw wykonać zlecenie Vyraal (ranga V) - Hell Wyrm | Bossowie nie związani z fabułą w Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Aby zyskać dostęp do tego bossa, musisz najpierw wykonać zlecenie "Vyraal (ranga V) ". Oddając plecak Vierze, poza nagrodą dostaniesz też łuskę Vyraala, którą znalazła w plecaku.

Idź z tą łuską na Cerobi Steppe i zbadaj wiatrak nr 10 (numerację znajdziesz w dziale "Łowienie ").

Daj profesorowi łuskę Vyraala. On w zamian da Ci Ageworn Key.

Z kluczem biegnij do Sochen Cave Palace i w obszarze Destinys March zrób okrążenie zgodnie ze strzałkami powyżej - Hell Wyrm | Bossowie nie związani z fabułą w Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Z kluczem biegnij do Sochen Cave Palace i w obszarze Destiny's March zrób okrążenie zgodnie ze strzałkami powyżej. Usłyszysz otwieranie się w oddali drzwi. Biegnij teraz do tajemnego korytarza na wschodzie.

 

Na końcu tego korytarza znajdziesz kolejne drzwi. Otwórz je przy pomocy Ageworn Key. W środku czeka na Ciebie Hell Wyrm. - Hell Wyrm | Bossowie nie związani z fabułą w Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Na końcu tego korytarza znajdziesz kolejne drzwi. Otwórz je przy pomocy Ageworn Key. W środku czeka na Ciebie Hell Wyrm.
1 - Hell Wyrm | Bossowie nie związani z fabułą w Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Hell Wyrm - Hell Wyrm | Bossowie nie związani z fabułą w Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Hell Wyrm

Ok. 8 500 000 HP

Odporny na Librę,

Podatny na Holy

Rake,

Stone Breath,

Invert,

Waterga, Blizzaga,

Thundaga, Darkga,

Aeroga,

Judgement

Ten przeciwnik ma bardzo dużo punktów HP, ale tego chyba nie muszę mówić. Specjalnie do tej walki programiści zastosowali nowy pasek życia. Na górze widać ciągły pasek (który dość szybko spada), pod spodem natomiast jest kolejny pasek składający się z wielu kropek. Jeden taki górny pasek odpowiada jednej kropce z paska na dole, także życia ma aż nadto.

W związku z tym walka nie staje się, niestety, bardziej emocjonująca. Wręcz przeciwnie - staje się nużąca i nieciekawa.

Hell Wyrm poza bardzo silnymi zwykłymi atakami dysponuje też Stone Breathem , który może spowodować petrify u wszystkich stojących przed atakującym. Używa też Invert , najczęściej - gdy ma już mało życia. Dodatkowo, poza kilkoma elementarnymi zaklęciami dysponuje Judgmentem - atakiem zadającym rany mocą Holy wszystkim bohaterom w pomieszczeniu oraz może spowodować u nich Stop . Ponadto po zbiciu mu ok. 50% jego magiczna i fizyczna obrona wzrasta.

Oto bardzo prosta strategia: jednemu z bohaterów dajesz Masamune, Genji Gloves, Genji Armor. Używasz na nim Bravery , Berserk , Decoy i Reverse (ewentualnie jeszcze Haste ). Pozostałym bohaterom dajesz Sage's Ringi, a reszta dowolnie.

Pierwszy bohater będzie ściągał na siebie wszystkie ataki Wyrma, który zamiast zadawać mu obrażenia tak naprawdę, dzięki reverse będzie go leczył. Dzięki odpowiedniemu ekwipunkowi i buffom bohater będzie robił niesamowite kombinacje ciosów, zadając tym samym wielkie obrażenia Hell Wyrmowi (mój rekord to kombo z 12 Hitów po 9999).

Pozostali dwaj będą wchłaniali ataki Judgementu dzięki Sage's Ring, a dodatkowo - dzięki jego umiejętności zmniejszania ilości potrzebnego MP do rzucenia czaru - będą doskonale nadawali się na supporterów pierwszego.

Oto optymalny układ gambitów:

Bohater I

Bohater II

Bohater III

Ally: Any --> Arise

Ally: Any --> Arise

Ally: Any --> Arise

Self --> Bravery

Ally: "Bohater I" --> Reverse

Ally: "Bohater I" --> Reverse

Self --> Berserk

Ally: "Bohater III" --> Esuna

Ally: "Bohater II" --> Curaga

 

Ally: "Bohater I" --> Stona

Ally: "Bohater II" --> Esuna

 

Ally: "Bohater I" --> Stona

Ally: "Bohater I" --> Stona

 

Ally: Any --> Chronos Tear

Ally: Any --> Chronos Tear

 

Foe: Nearest --> Attack*

Foe: Nearest --> Attack*

* Mag może używać Holy lub Scathe

Z tym ustawieniem wystarczy już tylko cierpliwie czekać na koniec walki. Jedyną komplikacją może być Stop no obydwu niezberserkowanych postaciach. W takim wypadku wymień jedną z nich na kogoś z rezerwy i tą osobą ulecz Stop u walczących, a następnie z powrotem wrzuć ją do rezerwy.

Za pokonanie tego bossa dostaniesz od Montblanca 50 000 gil oraz możliwość przyjęcia zlecenia: "Yiazmat (ranga VIII) " (pod warunkiem, że wykonałeś już wszystkie inne zlecenia).