Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pałac | Część I | Solucja Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Pałac

Zielone kropki pokazują domyślne ustawienie strażników na tym piętrze. - Pałac | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Zielone kropki pokazują domyślne ustawienie strażników na tym piętrze.
Na początku podejdź do urny i otwórz ją - otrzymasz mapę pałacu - Pałac | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Na początku podejdź do urny i otwórz ją - otrzymasz mapę pałacu. Podejdź do kryształu i zapisz grę. Zostaniesz poinformowany, że szybko stąd nie wyjdziesz i że lepiej będzie, jeśli zapiszesz grę na nowym pliku. Wbiegasz do pomieszczenia dla służby i kierujesz się na schody. Po drodze wyzbieraj skarby leżące po lewej i prawej stronie Sali.

1 - Pałac | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Dowiadujesz się, że służbie nie wolno iść do góry, ale po cut-scence mimo wszystko - próbujesz - Pałac | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Dowiadujesz się, że służbie nie wolno iść do góry, ale po cut-scence mimo wszystko - próbujesz. Twoją próbę zauważa brązowy Seeq stojący blisko strażnika. Podejdź do niego i porozmawiaj. Zaoferuje Ci swoją pomoc. Po prosu zawołaj strażnika naciskając kwadrat i odejdź trochę dalej w bok [screen 1 ], następnie, gdy ten zacznie rozmawiać ze Seeq'em, Ty spokojnie idź na górę po schodach [screen 2 ].

Symbol orła - Pałac | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Symbol "orła"... on niestety nie działa...

ale symbol lwa to już inna sprawa - Pałac | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

...ale symbol "lwa" to już inna sprawa.

W tej sali czeka Cię trochę kombinowania, ale nie przejmuj się - jeśli jakiś strażnik Cię zobaczy, będziesz mógł kontynuować od wejścia do tej sali. Tutaj będę operował numerami poziomych alejek, patrząc od dołu. Do pionowej alejki po lewej stronie będę się odnosił jako do "A", a do pionowej alejki po prawej stronie jako do "B".

No więc do roboty: Wbiegasz do drugiej alejki i wołasz strażnika (naciskając kwadrat, zwabiasz ich, ale nie czekasz na nich, tylko uciekasz). Wracasz do "A", biegniesz do pierwszej alejki i przebiegasz do "B". Strażnicy stojący wzdłuż alejki po stronie "B", nic Ci nie zrobią, pod warunkiem, że nie będziesz próbował wbiec do tej alejki, której właśnie pilnują. Po stronie "B" biegnij do trzeciej alejki i użyj Cresent Stone 'a na symbolu lwa na podłodze [screen 2 ]. Wracasz do "B" i biegniesz do czwartej alejki. Wołasz strażnika, wracasz do "B" i biegniesz do trzeciej alejki. Tu wołasz trzech strażników, wracasz do "B" i biegniesz do drugiej alejki. Wołasz następnych strażników, wracasz do "B" i biegniesz pierwszą alejką do "A". Biegniesz wzdłuż "A" do czwartej alejki, ale nie skręcasz w prawo, tylko w lewo.

2 - Pałac | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Tu podchodzisz do ściany, przez którą widać zielone światło [screen 1 ] i wybierasz opcję: Approach the wall - Pałac | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Tu podchodzisz do ściany, przez którą widać zielone światło [screen 1 ] i wybierasz opcję: "Approach the wall". W tym korytarzu biegniesz do końca i po lewej stronie naciskasz przycisk w ścianie ("Press the switch") Następnie trochę się cofasz i biegniesz w w drugą odnogę korytarza, podchodzisz do ściany i wybierasz: "Egzamine the wall" [screen 2 ].

Po cut-scence wbiegasz po schodach do góry.