Sztylety, pistolety, halabardy, kusze, granatniki, miecze ninja | Licencje i rozwój postaci poradnik Final Fantasy XII
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Sztylety, pistolety, halabardy, kusze, granatniki, miecze ninja
Sztylety | poziom 1: Dagger, Mage Masher - 15 LP, poziom 2: Assassin's Dagger, Chopper - 20 LP, poziom 3: Main Gauche, Gladius - 30 LP, poziom 4: Avenger, Orichalcum Dirk - 35 LP, poziom 5: Platinum Dagger, Zwill Crossblade - 40 LP | |
| Danjuro | Najsilniejszy ze sztyletów, nie ma żadnych specjalnych właściwości - 110 LP |
Pistolety | poziom 1: Altair, Capella - 30 LP, poziom 2: Vega, Sirius - 40 LP, poziom 3: Betelgeuse, Ras Algethi - 50 LP, poziom 4: Aldebaran, Spica - 60 LP, poziom 5: Antares, Arcturus - 80 LP, poziom 6: Fomalhaut - 150 LP | |
Halabardy | poziom 1: Oaken Pole, Cypress Pole - 15 LP, poziom 2: Battle Bamboo, Musk Stick - 25 LP, poziom 3: Iron Pole, Six-fluted Pole, Gokuu Pole - 30 LP, poziom 4: Zephyr Pole, Ivory Pole - 35 LP, poziom 5: Sweep, Eight-fluted Pole - 40 LP | |
| Whale Whisker | Bardzo silna halabarda, nie ma żadnych specjalnych właściwości - 125 LP |
Granatniki | poziom 1: Hornito, Fumarole - 25 LP, poziom 2: Cumuls, Caldera - 30 LP, poziom 3: Volcano - 45 LP | |
Kusze | poziom 1: Bowgun, Crossbow - 25 LP, poziom 2: Paramina Crossbow, Recurve Crossbow - 30 LP, poziom 3: Hunting Crossbow, Penetrator Crossbow - 35 LP, poziom 4: Gastrophetes - 75 LP | |
Miecze ninja | poziom 1: Ashura, Sakura-saezuri, Kagenui - 40 LP, poziom 2: Koga Blade, Iga Blade, Orochi - 45 LP | |
| Yagyu Darkblade | Najsilniejszy z mieczów ninja. Poza standardowym dla wszystkich tego typu borni Darkiem nie ma nic więcej - 80 LP |