Nalbina Fortress - lochy | Część I | Solucja Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Nalbina Fortress - lochy
Nazwa | Poziom | Życie | Nazwa | Poziom | Życie | |
Swordsman | 8-9 | 229-237 | Magus | 6-8 | 197-205 | |
Hoplite | 8-9 | 275-283 | Marksman | 7 | 264 |
Wszyscy imperialni żołnierze upuszczają trochę gili i/lub potki, można im je również ukraść.
W sali, gdzie zaczynasz, pozbieraj skarby, podejdź do kryształu zapisu, skorzystaj z niego i idź dalej. Tu razem z Balthierem stawisz czoła trzem Seeq'om, którzy "trzęsą" całymi lochami. Każdy z nich ma inny poziom. Poziom 6 - 158 HP, poziom 7 - 142 HP, poziom 8 - 232, tego dodatkowo chroni Protect . Wszyscy są podatni na ogień. Jeśli nauczyłeś Vaana z niego korzystać, to nie ma problemu. Nie masz broni, bo została Ci skonfiskowana, ale na pewno w poprzedniej Sali znalazłeś trochę Knot of Rust - możesz tego użyć dla lepszego efektu. |
Po cut- scence kontynuujesz grę z magazynu. Tu odzyskujesz swoje rzeczy i dostajesz mapę lochów. Zapisz grę i idź przed siebie. W tej sali czeka Cię sporo walk z imperialnymi żołnierzami. Zacznij od ruszenia przed siebie. Zobacz na radarze, w którą stronę idzie strażnik przy filarze na dole. Jeśli oddala się od Ciebie, to wbiegnij na schody na wprost.
U góry załatw Imperial Marksman po lewej i następnie biegnij w drugą stronę - tu załatw Imperial Hoplite i Marksman. Zejdź na dół i zajmij się przebywającymi tam oponentami (jeśli jeszcze do Ciebie nie przybiegli). Pozbieraj skarby z tej części hali i idź dalej. Pozbywaj się kolejnych żołnierzy, uważaj jedynie, żeby nie zwabić zbyt wielu naraz. Jak już się ze wszystkimi uporasz, udaj się do wyjścia [screen 2 ].