Nam-Yensa Sandsea | Część I | Solucja Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Nam-Yensa Sandsea
Tak jak w przypadku Ogir-Yensa Sandsea dwa nieopisane wyjścia z tego terenu prowadzą do jaskini Zertinan.
Nazwa | Poziom | Życie HP | Podatny na | Upuszcza (cena) | Można ukraść (cena) |
Alraune | 13-14 | 682-694 | Wiatr | Succulent Fruit (363g), Potion**, Earth Stone (35g) | Succulent Fruit (363g), Handkerchief**, Mace* |
Urutan-Yensa | 13-15 | 702-718 | Wiatr | Earth Stone (35g), Phoenix Down**, Dark mote* **, Earth Magicite* (80g). | Potion**, Pebble* (2g) |
Speartongue | 11-13 | 1098-1738 | Ogień | Water Stone (35g) | Water Stone (35g) |
Danbania | ~11 | ~977 | Pioruny | Fish Scale (151g), Water Stone (35g) | Water Stone (35g) |
Yensa | ~15 | ~1032 | Wiatr | Earth Stone (35g), Gold Needle** | Yensa Scale (319g) |
Bagoly | 14-16 | 1010-1230 | Ziemię | Wind Stone (35g), Large Feather (71g), Teleport Stone** | Large Feather (71g) |
Axebeak | 13-15 | 922-954 | Wodę | Fire Stone (35g), Small Feather (49g), Vega* | Dark mote**, Fire Stone (35g) |
*rzadkość; ** lepiej nie sprzedawać
Po rozmowie z mooglem idź na skrzyżowanie:"Withering Shores " (Zaznaczyłem to miejsce cyfrą 1).
Znajdziesz tam Urutan Eatera [screen 1 ]. Jest on na 16 poziomie i ma 8015 HP. Nie stanowi tak naprawdę poważnego wyzwania. Pozbądź się go szybko i wróć do moogla. Powie Ci, że mały Urutan prawdopodobnie pobiegł poszukać skarbu dla Ciebie. Biegnij do Ogir-Yensa Sandsea, tam wejdź na starą rafinerię. Po krótkiej cut-scence wróć do miejsca, gdzie był moogle. Będziesz świadkiem zebrania Urutanów.
Po rozejściu się zebranych podejdź i porozmawiaj z mooglem. Pokaże Ci rzadki kwiat: Rouge Urutan Flower , który urósł nieopodal. Podejdź do kwiatu i zbierz jego jagody. |
Udaj się w kierunku Grobowca Raithwall'a. Tuż przed wejściem spotkasz Dyce'a. Możesz uzupełnić zapasy. Idź do grobowca. Dostaniesz możliwość zapisu gry.
Teraz czeka Cię walka z bossem - legendarnym ptakiem Garudą. Jest to stwór latający, więc ataki mieczem czy sztyletem nie odniosą skutku. Najlepiej sprawdza się łuk, pistolet i zaklęcie: Dark . Twoja drużyna powinna składać się z osoby posługującej się pistoletem, używającej magii Arcane i z Tanka lub białego maga.
Garuda ma około 7000 HP. Najlepiej, jak już wspomniałem, sprawdza się w jego przypadku pistolet i Dark . On też nie posługuje się żadnymi specjalnymi atakami. Jego zwykłe ataki są bardzo szybkie i mogą także uśpić, ale nic poza tym.
Tanka lub białego maga wyślij przodem (osobiście wolę wersję z białym magiem). Garuda skupi się na nim. Tanka trzeba od czasu do czasu uleczyć, a biały mag będzie co chwilę leczyć innych. Na postać z pistoletem rzuć zaklęcie Berserk , a osobie z atakiem Dark ustaw go w gambicie. Teraz tylko uważaj, żeby Twój lider (mag lub tank) nie zszedł.
Po pokonaniu bossa idź w stronę grobowca. U szczytu schodów czeka kryształ zapisu gry, a u stóp schodów - Dyce. Ma on teraz całkiem ciekawy wybór przedmiotów. Biegnij do góry, podejdź do Ancient Device i dotknij go (Touch the device). Takich urządzeń znajdziesz sporo wewnątrz grobowca. |