Zeromus | Zdobywanie dodatkowych esperów w Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Zeromus
Zeromus to drugi esper znajdujący się w Stilshrine of Miriam, żeby się jednak do niego dostać, potrzebujesz Stone of Condamer (patrz rozdział "Silshrine of Miriam " pod sam koniec).
Zeromus + Dark Lords | Ok. 170 000 HP | Odporny na Librę, Działa na niego Expose | Slowga, Gravity, Piercing Graviga, Hastega. |
W czasie tej walki nie możesz używać magii, więc pamiętaj, żeby przed walką zbufkować wszystkich. Zmień im też gambity leczenia z magii na przedmioty. Ustaw najlepiej "Ally: HP<60% ---> X-potion". Ważne jest też, żebyś miał wszystkie trzy Potion Lore i co najmniej jeden Pheasant Netsuke (najlepiej, żeby było ich więcej). X-potion z trzema Potion Lorami i Pheasant Netsuke przywraca 3600 HP. Dodatkowo najsilniejszemu, atakującemu Zeromusa, bohaterowi daj Hermes Shoes, żeby zawsze miał Haste . Ważne jest też, żeby jeden bohater miał ustawiony gambit "Foe: HP<5000 ---> Attack", żeby zajął się Dark Lordami, które cały czas się pojawiają. Dwaj pozostali niech mają "Foe: HP>=5000 ---> Attack", żeby zajmowali się tylko i wyłącznie Zeromusem. Nie muszę chyba wspominać, że spory zapas X-potionów i Phoenix Downów jest konieczny, a przyda się też trochę Haste (lub Hastega ) Mote.
Ataki tego Espera opierają się głównie na gravidze . Jego zwykły atak Graviga zabiera 25% maksymalnego poziomu życia, a Piercing Graviga zabiera aż 50%. Dwa takie skuteczne ataki i cała drużyna może paść.
Na początku warto też użyć Expose na Zeromusie, skoro nie można używać magii.