Magia zielona | Magia w Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Magia zielona
Nazwa | Działanie | Można kupić w / od momentu | Cena (gil) |
Protect | Powoduje Protect | Barheim Passage - Burrogh
| 200 |
Blind | Powoduje Blind | Barheim Passage - Burrogh
| 200 |
Poison | Powoduje Poison | Rabanastre / po Barheim Passage
| 500 |
Shell | Powoduje Shell | Rabanastre / po Barheim Passage
| 300 |
Silence | Powoduje Silence | Bhujerba
| 400 |
Sleep | Powoduje Sleep | Bhujerba / po Dreadnought Leviatanie
| 700 |
Oil | Powoduje Oil | Bhujerba / po Dreadnought Leviatanie
| 600 |
Toxify | Powoduje Sap u wszystkich w zasięgu
| Eruyt Village / po Henne Mines | 4100 |
Silencega | Powoduje Silence u wszystkich w zasięgu
| Archades | 6800 |
Blindaga | Powoduje Blind u wszystkich w zasięgu
| Archades | 6800 |
Bravery | Powoduje Baravery | Sklep klanowy (od Riskbreaker)
| 5800 |
Faith | Powoduje Faith | Sklep klanowy (od Brave Companion)
| 5800 |
Sleepga | Powoduje Sleep u wszystkich w zasięgu
| Balfonheim / Część III | 7900 |
Shellga | Powoduje Shell u wszystkich w zasięgu
| Balfonheim / po Giruvegan | 9900 |
Protectga | Powoduje Protect u wszystkich w zasięgu | Balfonheim / po Giruvegan | 9400 |