Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Magia czarna | Magia w Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Magia czarna

Nazwa

Działanie

Można kupić w / od momentu

Cena (gil)

Fire

Zadaje obrażenia jednemu przeciwnikowi,

Element: Ogień

 

Rabanastre

200

Thunder

Zadaje obrażenia jednemu przeciwnikowi,

Element: Piorun

 

Rabanastre

200

Blizzard

Zadaje obrażenia jednemu przeciwnikowi,

Element: Lód

 

Rabanastre

200

Water

Zadaje obrażenia jednemu przeciwnikowi,

Element: Woda

 

Bhujerba / po Lhusu Mines

800

Aero

Zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom w zasięgu,

Element: Wiatr

 

Dyce na Nam-Yensa

1200

Fira

Zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom w zasięgu,

Element: Ogień

 

Eruyt Village / po Henne Mines

3000

Thundara

Zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom w zasięgu,

Element: Piorun

 

Eruyt Village / po Henne Mines

3000

Blizzara

Zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom w zasięgu,

Element: Lód

 

Eruyt Village / po Henne Mines

3000

Bio

Zadaje obrażenia i powoduje Sap u wszystkich w zasięgu

 

Nalbina / po walce z Mateusem

 

4900

Aeroga

Zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom w zasięgu,

Element: Wiatr

 

Archades

6800

Firaga

Zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom w zasięgu,

Element: Ogień

 

Balfonheim / Część III

8200

Thundaga

Zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom w zasięgu,

Element: Piorun

 

Balfonheim / Część III

8200

Blizzaga

Zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom w zasięgu,

Element: Lód

 

Balfonheim / Część III

8200

Shock

Zadaje duże obrażenia jednemu przeciwnikowi

 

Balfonheim / Epilog

9400

Scourge

Zadaje duże obrażenia wszystkim przeciwnikom w zasięgu i powoduje u nich Sap

 

Balfonheim / Epilog

11200

Flare

Zadaje potężne obrażenia jednemu przeciwnikowi,

Element: -

 

Balfonheim / Epilog

11200

Ardor

Zadaje potężne obrażenia wszystkim przeciwnikom w zasięgu,

Element: Ogień

 

Barheim Passage / Epilog

15600

Scathe

Zadaje potężne obrażenia wszystkim przeciwnikom w zasięgu,

Element: -

 

Necrohol of Nabudis / Epilog

18100