Magia czasu | Magia w Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Magia czasu
Nazwa | Działanie | Można kupić w / od momentu | Cena (gil) |
Slow | Powoduje Slow u jednego przeciwnika
| Barheim Passage - Burrogh | 200 |
Immobilize | Powoduje Immobilize u wszystkich przeciwników w zasięgu
| Rabanastre / po Barheim Passage | 600 |
Disable | Powoduje Disable u wszystkich przeciwników w zasięgu
| Rabanastre / po Barheim Passage | 600 |
Reflect | Powoduje Reflect u jednego celu
| Bhujerba / po Lhusu Mines | 800 |
Break | Powoduje Brak u jednego przeciwnika
| Bhujerba / po Lhusu Mines | 900 |
Warp | Unicestwia wszystkich przeciwników w zasięgu, nie dostajesz jednak za nich punktów doświadczenia
| Rabanastre / po Dreadnought Leviatanie | 1700 |
Bleed | Powoduje Bleed u jednego przeciwnika | Rabanastre / po Dreadnought Leviatanie
| 1100 |
Balance | Zadaje wszystkim przeciwnikom w zasięgu obrażenia równe różnicy między maksymalnym poziomem życia, a obecnym postaci rzucającej
| Dyce na Nam-Yensa | 1500 |
Float | Powoduje Float u wszystkich w zasięgu
| Eruyt Village | 2800 |
Haste | Powoduje Haste u jednego celu | Eruyt Village / po Henne Mines
| 3400 |
Countdown | Powoduje Doom u jednego przeciwnika | Eruyt Village / po Henne Mines
| 3100 |
Stop | Powoduje Stop u jednego przeciwnika
| Mt Bur-Omisace | 3700 |
Reflectga | Powoduje Reflect u wszystkich w zasięgu
| Archades | 6800 |
Slowga | Powoduje Slow u wszystkich w zasięgu
| Balfonheim / Epilog | 10400 |
Hastega | Powoduje Haste u wszystkich w zasięgu
| Dalmasca Estersand / Epilog | 16600 |