Umiejętności Pasywne | Licencje i rozwój postaci | Solucja Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Umiejętności Pasywne

![]() | Gambit Slot x10 | Dodaje nowe miejsce na gambity (Max 12) | 15-100 LP |
![]() | Potion Lore x3 | Potki przywracają więcej życia | 20-70 LP |
![]() | +HP x5 | Dodaje postaci na stałe od 50 do 500 HP | 30-155 LP |
![]() | Shield Block x3 | Zwiększa szanse na blok (nie tylko tarczą) | 25-75 LP |
![]() | Battle Lore x5 | Zwiększa obrażenia zadawane zwykłymi atakami | 40-120 LP |
![]() | Rezedy Lore x3 | poziom 1: Remedy leczy dodatkowo Sleep, Sap, Immobilize, Disable poziom 2: Remedy leczy dodatkowo Petrify, Confuse, Oil, poziom 3: Remedy leczy dodatkowo Stop, Doom, Disease | 20-70 LP |
![]() | Adrenaline | Większa siła, gdy HP jest na poziomie krytycznym | 65 LP |
![]() | Last Stand | Większa obrona, gdy HP jest na poziomie krytycznym | 70 LP |
![]() | Spellbreaker | Większa siła magiczna, gdy HP jest na poziomie krytycznym | 65 LP |
![]() | Magick Lore x5 | Zwiększa siłę magii | 25-120 LP |
![]() | Phoenix Lore x3 | Phoenix Down po wskrzeszeniu przywraca więcej życia | 30-90 LP |
![]() | Ether Lore x3 | Ethery przywracają więcej MP | 20-70 LP |
![]() | Spellbound | Wydłuża czas trwania bufków na danej postaci | 30 LP |
![]() | Swiftness x3 | Czas potrzebny na wykonanie akcji skraca się o 10% | 30-80 LP |
![]() | Channeling x3 | MP potrzebne do rzucenia czaru spada o 10% | 30-80 LP |
![]() | Focus | Zwiększa siłę, kiedy HP postaci jest pełne | 70 LP |
![]() | Serenity | Zwiększa siłę magiczną, kiedy HP postaci jest pełne | 70 LP |
![]() | Bravler | Siła ataku rośnie, gdy walczysz bez broni. | 90 LP |
![]() | Martyr | MP jest Ci przywracane, gdy przeciwnicy Cię atakują | 30 LP |
![]() | Inquisitior | Dostajesz MP po zadaniu obrażeń (fizycznych) przeciwnikowi | 30 LP |
![]() | Headsman | Dostajesz MP po pokonaniu jednego wroga | 30 LP |
![]() | Warmage | Dostajesz MP po pokonaniu jednego wroga | 30 LP |