Umiejętności Pasywne | Licencje i rozwój postaci | Solucja Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Umiejętności Pasywne
Gambit Slot x10 | Dodaje nowe miejsce na gambity (Max 12) | 15-100 LP | |
Potion Lore x3 | Potki przywracają więcej życia | 20-70 LP | |
+HP x5 | Dodaje postaci na stałe od 50 do 500 HP | 30-155 LP | |
Shield Block x3 | Zwiększa szanse na blok (nie tylko tarczą) | 25-75 LP | |
Battle Lore x5 | Zwiększa obrażenia zadawane zwykłymi atakami | 40-120 LP | |
Rezedy Lore x3 | poziom 1: Remedy leczy dodatkowo Sleep, Sap, Immobilize, Disable poziom 2: Remedy leczy dodatkowo Petrify, Confuse, Oil, poziom 3: Remedy leczy dodatkowo Stop, Doom, Disease | 20-70 LP | |
Adrenaline | Większa siła, gdy HP jest na poziomie krytycznym | 65 LP | |
Last Stand | Większa obrona, gdy HP jest na poziomie krytycznym | 70 LP | |
Spellbreaker | Większa siła magiczna, gdy HP jest na poziomie krytycznym | 65 LP | |
Magick Lore x5 | Zwiększa siłę magii | 25-120 LP | |
Phoenix Lore x3 | Phoenix Down po wskrzeszeniu przywraca więcej życia | 30-90 LP | |
Ether Lore x3 | Ethery przywracają więcej MP | 20-70 LP | |
Spellbound | Wydłuża czas trwania bufków na danej postaci | 30 LP | |
Swiftness x3 | Czas potrzebny na wykonanie akcji skraca się o 10% | 30-80 LP | |
Channeling x3 | MP potrzebne do rzucenia czaru spada o 10% | 30-80 LP | |
Focus | Zwiększa siłę, kiedy HP postaci jest pełne | 70 LP | |
Serenity | Zwiększa siłę magiczną, kiedy HP postaci jest pełne | 70 LP | |
Bravler | Siła ataku rośnie, gdy walczysz bez broni. | 90 LP | |
Martyr | MP jest Ci przywracane, gdy przeciwnicy Cię atakują | 30 LP | |
Inquisitior | Dostajesz MP po zadaniu obrażeń (fizycznych) przeciwnikowi | 30 LP | |
Headsman | Dostajesz MP po pokonaniu jednego wroga | 30 LP | |
Warmage | Dostajesz MP po pokonaniu jednego wroga | 30 LP |