Magia arcane | Magia w Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Magia arcane
Nazwa | Działanie | Można kupić w / od momentu | Cena (gil) |
Dark | Zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom w zasięgu, Element: Dark
| Rabanastre / po Barheim Passage | 500 |
Berserk | Powoduje Berserk | Rabanastre / po Dreadnought Leviatanie
| 1000 |
Confuse | Powoduje Confuse | Rabanastre / Część II
| 1400 |
Gravity | Zabiera jednemu przeciwnikowi dokładnie 1 jego maksymalnego poziomu życia
| Rabanastre / Część II | 2800 |
Decoy | Powoduje Lure | Eruyt Village
| 2500 |
Drain | Wysysa z przeciwnika punkty HP i przekazuje je rzucającemu czar
| Eruyt Village | 3200 |
Syphon | Wysysa z przeciwnika punkty MP i przekazuje je rzucającemu czar
| Airship | 4000 |
Vanish | Powoduje Vanish | Mt Bur-Omisace
| 4900 |
Darkra | Zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom w zasięgu, Element: Dark
| Phon Coast | 5800 |
Death | Powoduje Death | Rabanastre / po walce z Mateusem
| 5200 |
Bubble | Powoduje Bubble | Sklep klanowy (od Ward of Justice)
| 3300 |
Vanishga | Powoduje Vanish u wszystkich w zasięgu | Rabanastre / po walce z Mateusem
| 8700 |
Reverse | Powoduje Reverse
| Sklep klanowy (od Head-Hunter) | 7600 |
Graviga | Zabiera jednemu przeciwnikowi dokładnie 1 jego maksymalnego poziomu życia
| Archades | 6800 |
Darkga | Zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom w zasięgu, Element: Dark
| Balfonheim / po Giruvegan | 9400 |