Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Draklor Laboratory | Część II | Solucja Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Draklor Laboratory

Tryby pokazują pomieszczenia, w których znajdziesz konsole służące do otwierania drzwi, a strzałki skierowane do góry to symbole wind. - Draklor Laboratory | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Tryby pokazują pomieszczenia, w których znajdziesz konsole służące do otwierania drzwi, a strzałki skierowane do góry to symbole wind.

Nazwa

Poziom

Życie HP

Podatny na

Upuszcza (cena)

Można ukraść (cena)

Imperial Swordsman

36-37

3589-3829

-

Hi-potion**,

Różne ilości gil

Hi-potion**,

Różne ilości gil

Imperial Hoplite

~38

~4788

-

Hi-potion**,

Różne ilości gil

Hi-potion**,

Różne ilości gil

Imperial Pilot

37-38

4367-4127

-

Hi-potion**,

Różne ilości gil

Hi-potion**,

Różne ilości gil

Judge

~40

~5086

-

Hi-potion**

100 gil

Mastiff

~37

~3843

-

Hi-potion**,

Różne ilości gil

Hi-potion**,

Różne ilości gil

Lab Rat

37-38

3627-3647

Wodę

Fire Magicite (80g),

Rat Pelt (35g)

Rat Pelt (35g)

Hectyes

~37

~8515

Lód

Yellow liquid (531g),

Storm Crystal (160g)

Chronos Tear**

*rzadkość; ** lepiej nie sprzedawać

Zaczynasz na 66 piętrze i na początku nic ani nikt Ci nie przeszkadza. Ktoś był tu przed Tobą i zrobił porządek ze strażnikami. Biegnij do North Lift Terminal i użyj go, żeby dostać się na 67 piętro. Na 67 piętrze idź w jego północno-wschodni róg i wejdź do pomieszczenia C.D.B. Znajdziesz Lab Access Card i mapę laboratorium (właściwie to same się znajdą w czasie cut scenki).

Lądujesz z powrotem na korytarzu. Koniec sielanki, czas się brać do roboty - właśnie zostały wezwane posiłki i musisz się nimi zająć, zanim dojdziesz do Cida. Włączył się też system ochronny laboratorium - przypomina on ten znany z Henne mines. Chodzi o niebieskie i czerwone drzwi otwierane na zmianę.

1 - Draklor Laboratory | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Konsola otwierająca czerwone drzwi (po lewej) i zamknięte niebieskie drzwi (po prawej) - Draklor Laboratory | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Konsola otwierająca czerwone drzwi (po lewej) i zamknięte niebieskie drzwi (po prawej).

2 - Draklor Laboratory | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Chodząc po tym budynku, warto przeszukać małe sale (to te małe kwadraciki na mapie) - można znaleźć w nich zarówno różne skarby jak i potwory, ale wejść można tylko do pomieszczeń, spod których wydobywa się światło (po lewej) - Draklor Laboratory | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Chodząc po tym budynku, warto przeszukać małe sale (to te małe kwadraciki na mapie) - można znaleźć w nich zarówno różne skarby jak i potwory, ale wejść można tylko do pomieszczeń, spod których wydobywa się światło (po lewej). W tym budynku znajdziesz też dwie windy: północną (po prawej) i południową. Północna obsługuje piętra 66, 67, 68, a południowa - 68 i 70.

Po prawej stronie zobaczysz drzwi (Rm 6704 East) - możesz wejść do środka i zapisać stan gry. W pokoju obok (Rm 6703 East) masz konsolę do otwierania drzwi. Skorzystaj z niej, by otworzyć przejście do windy. Wyjdź z pokoju i biegnij do windy - jedź na 68 piętro.

Na 68 piętrze biegnij na wschód i na pierwszym rozwidleniu skręć w lewo. W pokoju po lewej (Rm 6803 East) znajduje się konsola - przełącz nią drzwi. Wyjdź z pokoju, biegnij na północ i skręć w pierwszą drogę w lewo. Biegnij do końca, skręć w lewo i w pokoju 6804 West znajdziesz kolejną konsolę.

Biegnij do południowo-zachodniej części tego piętra do pokoju 6811, gdzie West przełącz następne drzwi, a droga do południowej windy stanie otworem. Skorzystaj z niej, by dostać się na 70 piętro. Zapisz grę i biegnij po schodach do góry. Czas na potyczkę z Cidem.

3 - Draklor Laboratory | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Doctor Cid - Draklor Laboratory | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Doctor Cid

4x Rook

Ok. 65 000 HP,

8-10 tys. HP każdy Rook

Odporni na Librę,

Rook podatny na Dark,

Cid absorbuje Dark

Regen,

Curaga,

Reflect,

Drain,

Paling,

Grater barier,

Haste,

S-27 Tokamak

Większość ataków należy do Rooków. Regen, Curaga, Reflect, Drain, Paling (przez niego Cid staje się odporny na ataki fizyczne), atakują nawet silniej niż Cid. Przede wszystkim to ich trzeba się więc pozbyć.

Dopóki istnieją Rook Cid jest praktycznie niezniszczalny, dlatego przed walką ustaw bohaterom gambit Foe: lowest HP -> Attack, przez co skoncentrują się tylko na jednym przeciwniku, dopóki go nie wykończą i dopiero potem przerzucą się na następnego - Draklor Laboratory | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Dopóki istnieją Rook Cid jest praktycznie niezniszczalny, dlatego przed walką ustaw bohaterom gambit "Foe: lowest HP -> Attack", przez co skoncentrują się tylko na jednym przeciwniku, dopóki go nie wykończą i dopiero potem przerzucą się na następnego.

Po zniszczeniu wszystkich Rook Cid użyje Greater Barrier i/lub Haste. Natychmiast rzuć na niego Dispel. Zberserkuj jedną z Twoich postaci i tylko czekaj, aż walka wreszcie się skończy.