Głębiej w Golmore Jungle | Część II | Solucja Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Głębiej w Golmore Jungle
Nazwa | Poziom | Życie HP | Podatny na | Upuszcza (cena) | Można ukraść (cena) |
Great Malboro | 22-23 | 1573-1759 | Wiatr | Malboro Vine (433g), Musk Stick*, Foul Liquid (703g) | Earth Magicite (80g) |
Diresaur | ~28 | ~5621 | Wiatr | Earth Magicite (80g), Tyrant Hide (549g) | Tanned Hide (549g), Tyrant Hide (549g), Earth Magicite (80g) |
Coeurl | 37-38 | 4350-4460 | Lód | Storm Magicite (80g), Warp Mote**, Quality Pelt (651g) | Coeurl Pelt (454g), Storm Magicite (80g) |
*rzadkość; ** lepiej nie sprzedawać
W wiosce dostałeś też Lante's Tear - pozwoli ona na przechodzenie przez magiczne bariery w dżungli. Wyjdź w wioski i kieruj się na wschód. Jak dojdziesz do kryształu zapisu gry, skwapliwie z niego skorzystaj. W obszarze zaraz za nim czeka kolejny boss: Elder Wyrm
Elder Wyrm +2 Treanty | Ok. 70 000 HP | Odporny na Librę, Podatny na ataki wiatrem | Zwykły atak, Sporefall, Wild charge, Fire ball |
Przeciwnik jest dość silny. Na walkę z nim wystaw Basha z berserkiem i dwóch magów. Niech Bash wali kogo uzna za stosowne, a magowie niech atakują przy pomocy Aero oba treanty. Po załatwieniu treantów wprowadź co najmniej jednego białego maga - musi znać Esunę i mieć na sobie coś, co uchroni go przed Confuse.
Boss często atakuje przy pomocy Sporefall - dodaje mnóstwo negatywnych statusów (Blind, Confuse, Slow, Silence, Oil, Sleep, Poison, Sap) wszystkim bohaterom w zasięgu. Wild charge to bardzo silny atak skierowany przeciwko jednemu bohaterowi, a Fire ball to ognisty atak raniący wszystkich stojących bezpośrednio przed Wyrmem.
U Montblanca za pokonanie go dostajesz 800 gil.