Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Second Ascent | Część III | Solucja Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Second Ascent

Strzałki pokazują kolejność przechodzenia poszczególnych obszarów, a czerwone kreski to fałszywe ściany. - Second Ascent | Część III | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Strzałki pokazują kolejność przechodzenia poszczególnych obszarów, a czerwone kreski to "fałszywe ściany".

Nazwa

Poziom

Życie HP

Podatny na

Upuszcza (cena)

Można ukraść (cena)

Crusader

47-48

10592-10772

Holy

Blood-darkened Bone (1499g),

Dark Crystal (160g),

Capricorn Gem (150g),

Crown of Laurels*

Blood-darkened Bone (1499g),

X-potion**

Bune

48-49

13239-13659

Wodę

Fire Crystal (160g),

Forbiden Flesh (1397g),

Damascus Steel (2188g)*

Gold Needle**,

Forbidden Flesh (1397g)

Reaver

49-50

22771-23191

Ziemię

Wind Crystal (160g),

Bacchus's Wine**

Beastlord Hide (1499g),

Vaccine**

Abaddon

47-49

13239-13879

Holy

Dark Crystal (160g),

Vaccine**

Solid Horn (1288g),

Aries Gem (150g),

Teleport Stone**

Dragon Lich

49-51

22241-23601

Holy

Dark Crystal (160g)

Charger Barding (1154g),

X-potion**

Zombie Warlock

48-49

7598-7778

Holy

Dark Crystal (160g),

Forbidden Flesh (1397g),

Capricorn Gem (150g)

Capricorn Gem (150g)

Necrofiend

48-50

12709-13069

Holy

Dark Crystal (160g),

Sky Jewel (980g),

Lifewick (1740g)

Sky Jewel (980g)

Undin Entite

45

48042

Fire

Water Crystal (160g),

Feystone (1000g),

Undin Halcyon (1500g),

Electrum (3563g)

Water Crystal (160g),

Feystone (1000g),

Undin Halcyon (1500g)

*rzadkość; **Lepiej nie sprzedawać

1 - Second Ascent | Część III | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Pierwszym Twoim zadaniem w tej części latarni będzie wybranie jednej rzeczy do wyłączenia - Second Ascent | Część III | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Pierwszym Twoim zadaniem w tej części latarni będzie wybranie jednej rzeczy do wyłączenia. Żeby wyłączyć coś, musisz podejść do odpowiedniego ołtarza i go uaktywnić [screen 1 ]. Wówczas drzwi naprzeciwko [screen 2 ] zostaną odblokowane i będziesz mógł przez nie przejść.

Do wyboru masz:

  • Wyłączenie mini-mapy - Altar of Knowledge w południowo-zachodniej części szybu,
  • Wyłączenie magii - Altar of Magicks w południowo-wschodniej części szybu,
  • Wyłączenie zwykłych ataków - Altar of Steel w północno-zachodniej części szybu,
  • Wyłączenie przedmiotów (Potki itp) - Altar of Wealth w północno-wschodniej części szybu.

Polecam wyłączenie mini-mapy. Nie wyłącza to głównej mapy, więc zawsze będziesz mógł z niej skorzystać, jest też mapa zamieszczona tutaj przeze mnie.

Poza tym nie ma tu nic więcej do kombinowania. Musisz się po prostu dostać na samą górę.

Na 65 piętrze będziesz musiał stawić czoła Fenrirowi - trzeciemu i ostatniemu bossowi testującego Twoją gotowość do wejścia na szczyt.

Fenrir - Second Ascent | Część III | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Fenrir

Ok. 190 000 HP

Odporny na Librę,

Podatny na Ziemię

Ram,

Wail,

Bravery

Ten boss też postawił na brutalną siłę - Second Ascent | Część III | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Ten boss też postawił na brutalną siłę. Jego ataki poza standardowym i ramem to Wail , który może spowodować Blind lub silence na wszystkich w zasięgu. Przeciwnik zna też zaklęcie Bravery , ale z tym można łatwo sobie poradzić, rzucając Dispel . I to tyle w związku z nim. Wykończ go tak, jak uznasz za stosowne.

Po pokonaniu Fenrira udaj się do komnaty z szybem - Second Ascent | Część III | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Po pokonaniu Fenrira udaj się do komnaty z szybem. Tu musisz wyłączyć ograniczenie, które gnębiło Cię przez cały ten ascent - podejdź więc do odpowiedniego ołtarza i go wyłącz.

Po tym, jak wyłączysz dany ołtarz, pojawi się winda. Użyj jej, by dostać się na 67 piętro.

Tam zapisz grę i skorzystaj z Way Stone'a, by dostać się na trzeci ascent.