Second Ascent | Część III | Solucja Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Second Ascent
Nazwa | Poziom | Życie HP | Podatny na | Upuszcza (cena) | Można ukraść (cena) |
Crusader | 47-48 | 10592-10772 | Holy | Blood-darkened Bone (1499g), Dark Crystal (160g), Capricorn Gem (150g), Crown of Laurels* | Blood-darkened Bone (1499g), X-potion** |
Bune | 48-49 | 13239-13659 | Wodę | Fire Crystal (160g), Forbiden Flesh (1397g), Damascus Steel (2188g)* | Gold Needle**, Forbidden Flesh (1397g) |
Reaver | 49-50 | 22771-23191 | Ziemię | Wind Crystal (160g), Bacchus's Wine** | Beastlord Hide (1499g), Vaccine** |
Abaddon | 47-49 | 13239-13879 | Holy | Dark Crystal (160g), Vaccine** | Solid Horn (1288g), Aries Gem (150g), Teleport Stone** |
Dragon Lich | 49-51 | 22241-23601 | Holy | Dark Crystal (160g) | Charger Barding (1154g), X-potion** |
Zombie Warlock | 48-49 | 7598-7778 | Holy | Dark Crystal (160g), Forbidden Flesh (1397g), Capricorn Gem (150g) | Capricorn Gem (150g) |
Necrofiend | 48-50 | 12709-13069 | Holy | Dark Crystal (160g), Sky Jewel (980g), Lifewick (1740g) | Sky Jewel (980g) |
Undin Entite | 45 | 48042 | Fire | Water Crystal (160g), Feystone (1000g), Undin Halcyon (1500g), Electrum (3563g) | Water Crystal (160g), Feystone (1000g), Undin Halcyon (1500g) |
*rzadkość; **Lepiej nie sprzedawać
Pierwszym Twoim zadaniem w tej części latarni będzie wybranie jednej rzeczy do wyłączenia. Żeby wyłączyć coś, musisz podejść do odpowiedniego ołtarza i go uaktywnić [screen 1 ]. Wówczas drzwi naprzeciwko [screen 2 ] zostaną odblokowane i będziesz mógł przez nie przejść.
Do wyboru masz:
- Wyłączenie mini-mapy - Altar of Knowledge w południowo-zachodniej części szybu,
- Wyłączenie magii - Altar of Magicks w południowo-wschodniej części szybu,
- Wyłączenie zwykłych ataków - Altar of Steel w północno-zachodniej części szybu,
- Wyłączenie przedmiotów (Potki itp) - Altar of Wealth w północno-wschodniej części szybu.
Polecam wyłączenie mini-mapy. Nie wyłącza to głównej mapy, więc zawsze będziesz mógł z niej skorzystać, jest też mapa zamieszczona tutaj przeze mnie.
Poza tym nie ma tu nic więcej do kombinowania. Musisz się po prostu dostać na samą górę.
Na 65 piętrze będziesz musiał stawić czoła Fenrirowi - trzeciemu i ostatniemu bossowi testującego Twoją gotowość do wejścia na szczyt.
Fenrir | Ok. 190 000 HP | Odporny na Librę, Podatny na Ziemię | Ram, Wail, Bravery |
Ten boss też postawił na brutalną siłę. Jego ataki poza standardowym i ramem to Wail , który może spowodować Blind lub silence na wszystkich w zasięgu. Przeciwnik zna też zaklęcie Bravery , ale z tym można łatwo sobie poradzić, rzucając Dispel . I to tyle w związku z nim. Wykończ go tak, jak uznasz za stosowne. | |
Po pokonaniu Fenrira udaj się do komnaty z szybem. Tu musisz wyłączyć ograniczenie, które gnębiło Cię przez cały ten ascent - podejdź więc do odpowiedniego ołtarza i go wyłącz. Po tym, jak wyłączysz dany ołtarz, pojawi się winda. Użyj jej, by dostać się na 67 piętro. Tam zapisz grę i skorzystaj z Way Stone'a, by dostać się na trzeci ascent. |