Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Garamsythe Waterway - znowu | Część I | Solucja Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Garamsythe Waterway - znowu

Schody - przejście do Lowtown; - Garamsythe Waterway - znowu | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Schody - przejście do Lowtown;

1 - Miejsce potyczki z imperialnymi żołnierzami;

2 - Miejsce potyczki z bandą Flan'ów;

3 - Boss: Firemane.

Nazwa

Poziom

Życie HP

Podatny na

Upuszcza (cena)

Można ukraść (cena)

Dire Rat

2-5

92-232

Wodę

Fire Stone (35g)

Rat Pelt (35g)

1 gil

Steeling

~4

~218

Ziemię

Wind Stone (35g)

Antidote**

Wind Stone (35g)

Antidote**

Gigantoad

5-6

341-361

Ogień

Horn (120g)

Water Stone (35g)

Horn (120g)

Ghost

~7

~340

Holy

Glass jewel (115g)

Teleportstone* **

Glass jewel (115g)

Garchimacera

4-5

287-302

Wodę

Demon Eyeball (123g)

Demon Eyeball (123g)

* rzadkość; ** lepiej nie sprzedawać

1 - Garamsythe Waterway - znowu | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
I ponownie lądujesz w ściekach - Garamsythe Waterway - znowu | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

I ponownie lądujesz w ściekach. Tym razem dołączają do Ciebie Balthier i Fran [screen 1 ]. Przed sobą masz kryształ zapisu gry. Skorzystaj z niego i zejdź po schodach. Tu Balthier wyjaśni Ci dokładniej działanie gambitów. Po krótkim instruktażu przestaw gambity postaci. Balthier'owi niech zostanie First-aid, jednakże ustaw wszystkim "attak: party lider targeted foe", a Fran dodatkowo: "ally<70%; cure" i ustaw go na pierwszym miejscu.

Teraz podejdź do ciał żołnierzy i je "obejrzyj" [screen 2 ]. Biegnij swobodnie do następnego kryształu, bo tu nie czeka Cię nic ciekawego. Nie zapomnij o skarbach - szukaj dalej po ślepych zaułkach.

2 - Garamsythe Waterway - znowu | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Gdy miniesz następny kryształ, czeka Cię walka z czterema imperialnymi żołnierzami - Garamsythe Waterway - znowu | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Gdy miniesz następny kryształ, czeka Cię walka z czterema imperialnymi żołnierzami. Oni są na poziomie 5, jednakże ich poziom życia wacha się od 170-210 i najsłabszy będzie miał jeszcze Protect. Wprawdzie nie wykazują słabości na żadne elementy, jednakże magia dobrze się sprawuje. Po walce wróć do kryształu i przynajmniej odnów sobie życie i manę. Do Twojej drużyny dołącza Amalia.

3 - Garamsythe Waterway - znowu | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Zaraz w sali obok czeka Cię walka z czterema Flanami - Garamsythe Waterway - znowu | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Zaraz w sali obok czeka Cię walka z czterema Flan'ami. One też są na poziomie 5, ale ich poziom życia wacha się od 360 do 420. Wszystkie są podatne na Ogień, więc wykorzystaj to.

Biegnij dalej, do następnego kryształu zapisu. Lepiej z niego skorzystaj, ponieważ w sali obok czeka Cię walka z bossem:

Firemane lv.7 - Garamsythe Waterway - znowu | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Firemane lv.7

Firemane

Poziom 7

3571 HP

Podatny na: Wodę

Ataki:

Fire,

Kick,

Bushfire,

Rush.

4 - Garamsythe Waterway - znowu | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Zacznij od rzucania czarami Blizzard - Garamsythe Waterway - znowu | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Zacznij od rzucania czarami Blizzard . Kiedy mana spadnie poniżej 10MP, przestań - zachowaj ją na Cure lub użyj Etheru . Dodatkowo, gdy poziom życia będzie niski, Amalia też Cię wspomoże i zacznie używać potków. Jego najgroźniejszy ataki to bushfire , który zadaje rany wszystkim bohaterom, nawet tym niezaznaczonym, może też zatruć jednego (lub wszystkich) z Twoich bohaterów. W takiej sytuacji użyj na zakażonych antidote i kontynuuj walkę. W czasie walki głównie skupiaj się na poziomie życia bohatera, który bezpośrednio przyjmuje ataki wroga, jednakże nie zaniedbuj też reszty, bo jeśli mają mało życia, to mogą paść po następnym ataku Bushfire . Z kolei atak rush , to w zasadzie nie jest atak. Firemane teleportuje się w inne miejsce sali i przez chwilkę nie można go namierzyć, a ataki oddane w tej chwili są niecelne. Fire i kick to regularne ataki, w sumie nic specjalnego.