Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ridorana Cataract | Część III | Solucja Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Ridorana Cataract

Nazwa

Poziom

Życie HP

Podatny na

Upuszcza (cena)

Można ukraść (cena)

Deathclaw

46-47

12682-12922

Lód

Charger Barding (1154g),

Storm Crystal (160g)

Charger Barding (1154g),

Vaccine**

Cassie

46-47

8840-9080

Wiatr

Earth Crystal (160g)

Malboro Flower (1043g)

*rzadkość; **Lepiej nie sprzedawać

Nie ma tu nic specjalnego (na razie), więc biegnij od razu do Pharos. Zaraz na początku, zanim jeszcze uda Ci się wejść do wnętrza latarni, zaatakuje Cię Hydro.

Hydro - Ridorana Cataract | Część III | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Hydro

Ok. 210 000 HP

Odporny na Librę

Lunge,

Bite,

Crushing Fangs,

Bio,

Darkra,

Fearga,

Curse

Hydro to zdechły smok. Wyobrażam sobie, jak straszliwy odór musi wydzielać - to pewnie dlatego jego ataki powodują tak poważne powikłania w statusach.

Już jego najzwyklejszy atak może spowodować u jednego z Twoich poison . Jego Bite może spowodować Sap u jednego bohatera, a Bio - Sap u wszystkich. Najgorszy z jego ataków mieszających w statusach to Curse , który poza Sapem powoduje jeszcze disease , confuse i poison .

Poza tym używa też w walce darkry , crushing fangs i co najgorsze - Feargi . Ten ostatni wysysa całą manę ze wszystkich znajdujących się w pobliżu.

Moja rada, to skończyć tę walkę jak najszybciej - Ridorana Cataract | Część III | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Moja rada, to skończyć tę walkę jak najszybciej. Użyj trzech berserków, a białego maga trzymaj jak najdalej. Jeśli nie dajesz w ten sposób rady, rzuć dwa berserki, a temu, który zostanie bez berserka, daj jakąś broń dalekiego zasięgu. Jeśli ktoś będzie potrzebował leczenia, zbliż się na chwilę i lecz, jeśli jednak w tym momencie Hydro zacznie rzucać Feargę - odejdź na chwilę (zanim rzucisz swój czar) i wróć dopiero, gdy zagrożenie minie.

Za pokonanie go dostaniesz od Montblanca 2000 gil.

Po pokonaniu go wejdź do środka.